Anonym1990. Skrevet 23. april 2019 #7121 Del Skrevet 23. april 2019 Har ikke denne dama venner på sin egen alder? Kom innom denne på Snapchat i påsken, og jeg tror jeg aldri har vært kleinere i hele mitt liv! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 23. april 2019 #7122 Del Skrevet 23. april 2019 1 time siden, Anonym1990. skrev: Har ikke denne dama venner på sin egen alder? Kom innom denne på Snapchat i påsken, og jeg tror jeg aldri har vært kleinere i hele mitt liv! Enig! Og så dra med barna på ferie oppi "dette"... massiv eksponering av barna, ispedd litt "partystemning" fra boblebadet og litt matlaging... tydeligvis "mor i huset" (kremt.. hytta) ja 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 23. april 2019 #7123 Del Skrevet 23. april 2019 Anne Brith: https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/K385Py/Nar-likes-veier-tyngre-enn-barnas-beste--Linna-Myhre-og-Kaveh-Rashidi 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 23. april 2019 #7124 Del Skrevet 23. april 2019 De andre gjestene var nok fornøyd med å ha med sin egen kokk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 23. april 2019 #7125 Del Skrevet 23. april 2019 Hvor ser dere dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. april 2019 #7126 Del Skrevet 23. april 2019 Tok med barna på "fylletur" ?? Kjenner at jeg gjør alvor av "påskeforsettet" mitt om at jeg fortsetter å ikke følge på snap, og at jeg iverksetter å ikke skrive så mye mer her i tråden hennes. Det er hennes store behov og ønske ? - at vi slutter å skrive om henne her (?) 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. april 2019 #7127 Del Skrevet 23. april 2019 33 minutter siden, Regine. skrev: Hvor ser dere dette? På Snapchat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 23. april 2019 #7128 Del Skrevet 23. april 2019 4 timer siden, Fjugur skrev: Enig! Og så dra med barna på ferie oppi "dette"... massiv eksponering av barna, ispedd litt "partystemning" fra boblebadet og litt matlaging... tydeligvis "mor i huset" (kremt.. hytta) ja Blir så ufattelig flau. Skulle tro hun var på alderen med russen jo 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 23. april 2019 #7129 Del Skrevet 23. april 2019 4 timer siden, Grennellik skrev: Tenkte også at det var rart å ha barna med på en "partyhytte" med barnløse mennesker i starten av 30-årene som skulle kose seg. Jeg hadde syntes det vært megaubehagelig hvis jeg var 14. Seriøst??? Gjorde hun virkelig det??? Det er fader meg ikke klokt!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprill Skrevet 23. april 2019 #7130 Del Skrevet 23. april 2019 Huff. Kanskje litt kjipt for partygjengen at det var småunger med som måtte tas hensyn til hele tiden? Jeg lurer litt på hvorfor Anne Brith la ut snap av at hun var på «kurs» om Bitmex. Hvis det er noe en superamatør med ansvar for en stor familie - og med flere konkurser på CV-en og drøye halve millionen i skattegjeld - bør ligge unna, så er det i hvert fall trading / gambling med kryptovaluta. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 23. april 2019 #7131 Del Skrevet 23. april 2019 Var hun ikke i kontakt med svindeljegeren Kleiven for en tid tilbake? Hun burde kanskje sende ham en mld før hun "investerer" i Bitcoins... https://www.nettavisen.no/na24/kryptovaluta-kristian-(46)-ble-svindlet-for-180000-kroner-like-for-bryllupet/3423542101.html 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprill Skrevet 23. april 2019 #7132 Del Skrevet 23. april 2019 Å ja! Kanskje hun skal kjøre noe i AnneBrith.no Magazine om kryptovaluta og hvor skummelt det er å rote seg borti sånt? Det gir i alle fall mening. Med snapen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knocks Skrevet 23. april 2019 #7133 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) Dere holder det gående! Hadde glemt denne dama. Flott at dere gjør en innsats og holder henne aktuell👍👍 Endret 23. april 2019 av Knocks 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 23. april 2019 #7134 Del Skrevet 23. april 2019 32 minutter siden, FruJohansen skrev: Var hun ikke i kontakt med svindeljegeren Kleiven for en tid tilbake? Hun burde kanskje sende ham en mld før hun "investerer" i Bitcoins... https://www.nettavisen.no/na24/kryptovaluta-kristian-(46)-ble-svindlet-for-180000-kroner-like-for-bryllupet/3423542101.html Dette er jo fullstendig irrelevant. Dette er jo en mann som ble lurt av en useriøs trader, og kryptovaluta er IKKE svindel. Det finnes massevis av godkjente og regulerte markedsplasser for kryptovaluta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 23. april 2019 #7135 Del Skrevet 23. april 2019 12 minutter siden, pokijh skrev: Dette er jo fullstendig irrelevant. Dette er jo en mann som ble lurt av en useriøs trader, og kryptovaluta er IKKE svindel. Det finnes massevis av godkjente og regulerte markedsplasser for kryptovaluta. Det finnes også utallige grove svindelhistorier. Poenget mitt var at alle som tenker på å gå inn i dette markedet bør gjøre research på hvem de gjør business med, slik at de unngår å bli lurt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprill Skrevet 23. april 2019 #7136 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) 49 minutter siden, pokijh skrev: Dette er jo fullstendig irrelevant. Dette er jo en mann som ble lurt av en useriøs trader, og kryptovaluta er IKKE svindel. Det finnes massevis av godkjente og regulerte markedsplasser for kryptovaluta. Useriøse tradere finnes over alt, og man skal aldri leke med penger man ikke har råd til å tape. Regner med at det var research hun drev med. Ingen har sagt noe om at kryptovaluta er svindel, men det finnes bra og mindre bra steder for handel, og ingen markeder er kjemisk fri for mennesker med sans for å berike seg på andres eiendom. Det er uansett ikke en hobby for folk med en økonomi som knaker, kombinert med forsørgeransvar. Endret 23. april 2019 av Sprill Satte inn tekst som hadde falt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 23. april 2019 #7137 Del Skrevet 23. april 2019 En av de neste prosjektene hennes er eget program på TV2 livsstil. Hun skal hjelpe «kjendiser» å bake til et arrangement denne «kjendisen» skal arrangere. Jeg kjenner hun ene som skal å hjelp. Jeg tror ikke tv2 er så rause at de gir henne en bil til disp, men lønna er nok grei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. april 2019 #7138 Del Skrevet 23. april 2019 2 timer siden, Knocks skrev: Dere holder det gående! Hadde glemt denne dama. Flott at dere gjør en innsats og holder henne aktuell👍👍 Hun mater denne tråden... 🤷🏻♀️Og all kritikk, oppmerksomhet og meninger av ymse slag mater henne videre... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 24. april 2019 #7139 Del Skrevet 24. april 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 24. april 2019 #7140 Del Skrevet 24. april 2019 På 23.4.2019 den 15.34, Anonym1990. skrev: Har ikke denne dama venner på sin egen alder? Kom innom denne på Snapchat i påsken, og jeg tror jeg aldri har vært kleinere i hele mitt liv! Joda, hun har venner som er eldre enn henne også. Ganske mange faktisk . Og en del på sin egen alder. Kom du bare innom hennes Snap ? 🤔... og har du aldri vært klienter i hele ditt liv ??? Syntes innlegget ditt om en ditt var litt kleint.....🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg