Korsihalsen Skrevet 27. mars 2019 #6501 Del Skrevet 27. mars 2019 Hvis noen her inne har blitt kontaktet av Anne brith på et nr. som ikke er registrert i oppslag, send meg en pm. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. mars 2019 #6502 Del Skrevet 27. mars 2019 45 minutter siden, Korsihalsen skrev: Hvis noen her inne har blitt kontaktet av Anne brith på et nr. som ikke er registrert i oppslag, send meg en pm. Hvorfor? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 27. mars 2019 #6503 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsens-bok-stevnet-for-retten/3423637275.html På tide! Men jeg trodde Elden var hennes advokat, ikke en av hans ansatte.. 🤔 Jeg håper hun får svi på pungen, og må ut med en klekkelig erstatning til vedkommende som saksøker henne! Endret 27. mars 2019 av Ostepooopp 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 27. mars 2019 #6504 Del Skrevet 27. mars 2019 Lurer på hvem det er som vil ha boken stoppet🤔 en anonym...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 27. mars 2019 Populært innlegg #6505 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Jeg synes det er merkelig at forlaget og juristen deres velger å fremstille dette som et forsøk på sensur. Det er jo flere i boken som sikkert er lett gjenkjennelige for de som kjenner forhistorien til ABD og for de som tilhører lokalmiljøet hennes. Hun sparer ikke akkurat på kruttet i sine fremstillinger av de som har gått mot henne før - og selv om alle har rett til å fortelle sin egen historie - så kan man ikke ditt fortelle andres historie akkurat slik man føler for det uten å gi tilsvarsrett. Det viste jo saken til AnniJor. Jeg har lest boken til AB og vet at det er flere i den boken som fremstilles i et noget spesielt lys. Endret 27. mars 2019 av pøbelsara 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 27. mars 2019 #6506 Del Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, banana hammock skrev: Lurer på hvem det er som vil ha boken stoppet🤔 en anonym...... Jeg tenker det er en av de dårlig anonymiserte personene på Sørumsand, vel vitende at om hun stod frem med fullt navn ville blitt trakassert herfra til himmelen av den saksøkte. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 27. mars 2019 Populært innlegg #6507 Del Skrevet 27. mars 2019 Forresten så skjønner jeg at vedkommende ønsker å være anonym så lenge som mulig - når man ser hvordan andre som har valgt å stå frem med kritikk elle bare en annen mening om noe enn ab, har blitt behandlet. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 27. mars 2019 #6508 Del Skrevet 27. mars 2019 3 timer siden, Diamant skrev: Tre store TV produksjoner har tatt kontakt i Mars. Ref Snap. Skal hun være med på "Skal vi danse" til høsten tro? Eller er dette bare fri fantasi? Føler det er så vanskelig å tro på henne 😕 Vel, Anna Rasmussen skulle være med på Skal Vi danse så hvorfor ikke AB? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 27. mars 2019 #6509 Del Skrevet 27. mars 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 27. mars 2019 #6510 Del Skrevet 27. mars 2019 23 minutter siden, Vipser skrev: Jeg tenker det er en av de dårlig anonymiserte personene på Sørumsand, vel vitende at om hun stod frem med fullt navn ville blitt trakassert herfra til himmelen av den saksøkte. Kanskje hun er godt igang med det allerede? 3 timer siden, Korsihalsen skrev: Hvis noen her inne har blitt kontaktet av Anne brith på et nr. som ikke er registrert i oppslag, send meg en pm. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sbt Skrevet 27. mars 2019 #6511 Del Skrevet 27. mars 2019 Er det kommet noe nytt om denne politimannen som hun skrev om? Det var vel ganske alvorlige anklager hun kom med mot denne mannen? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. mars 2019 #6512 Del Skrevet 27. mars 2019 41 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg synes det er merkelig at forlaget og juristen deres velger å fremstille dette som et forsøk på sensur. Det er jo flere i boken som sikkert er lett gjenkjennelige for de som kjenner forhistorien til ABD og for de som tilhører lokalmiljøet hennes. Hun sparer ikke akkurat på kruttet i sine fremstillinger av de som har gått mot henne før - og selv om alle har rett til å fortelle sin egen historie - så kan man ikke ditt fortelle andres historie akkurat slik man føler for det uten å gi tilsvarsrett. Det viste jo saken til AnniJor. Jeg har lest boken til AB og vet at det er flere i den boken som fremstilles i et noget spesielt lys. Helt enig. Det er skremmende at forlegger beskriver søksmålet som et forsøk på sensur. 39 minutter siden, pøbelsara skrev: Forresten så skjønner jeg at vedkommende ønsker å være anonym så lenge som mulig - når man ser hvordan andre som har valgt å stå frem med kritikk elle bare en annen mening om noe enn ab, har blitt behandlet. Absolutt. Alle som har kjennskap til Anne Briths handlingsmønstre skjønner hvorfor mange foretrekker anonymitet. Veldig ufin formuleringsmåte redaktøren bruker mot personen som saksøker ("Det kan ikke kalles å være modig, ..." fra https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsens-bok-stevnet-for-retten/3423637275.html ). 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 27. mars 2019 #6513 Del Skrevet 27. mars 2019 47 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg synes det er merkelig at forlaget og juristen deres velger å fremstille dette som et forsøk på sensur. Det er jo flere i boken som sikkert er lett gjenkjennelige for de som kjenner forhistorien til ABD og for de som tilhører lokalmiljøet hennes. Hun sparer ikke akkurat på kruttet i sine fremstillinger av de som har gått mot henne før - og selv om alle har rett til å fortelle sin egen historie - så kan man ikke ditt fortelle andres historie akkurat slik man føler for det uten å gi tilsvarsrett. Det viste jo saken til AnniJor. Jeg har lest boken til AB og vet at det er flere i den boken som fremstilles i et noget spesielt lys. Jeg har lest den, og om saksøker når frem, vil det bli mange forfattere som får problemer. Saksøker må tørre stå for sine handlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 27. mars 2019 #6514 Del Skrevet 27. mars 2019 Og kommentarfeltet på Nettavisen...... Hva er det som gjør at folk støtter henne....? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. mars 2019 #6515 Del Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, Nor skrev: Jeg har lest den, og om saksøker når frem, vil det bli mange forfattere som får problemer. Saksøker må tørre stå for sine handlinger At det er andre forfattere som også har tråkket over grensen gjør det da ikke ok at AB også gjør det? Det er et dårlig argument her. Jeg vil omformulere det til at AB bør stå for at hun henger ut folk. Mange av personene i boken er veldig dårlig anonymisert og de har ikke fått mulighet for å fortelle sin side av saken. Bare fordi man er semikjent blogger gir det ikke frikort for å oppføre seg ufint. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. mars 2019 #6516 Del Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, Trude.lutt skrev: Og kommentarfeltet på Nettavisen...... Hva er det som gjør at folk støtter henne....? Har Nettavisen fått tilbake kommentarfeltene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 27. mars 2019 #6517 Del Skrevet 27. mars 2019 9 minutter siden, Honey Dew skrev: Har Nettavisen fått tilbake kommentarfeltene? Det kan være de kaller det noe annet nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. mars 2019 #6518 Del Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg synes det er merkelig at forlaget og juristen deres velger å fremstille dette som et forsøk på sensur. Det er jo flere i boken som sikkert er lett gjenkjennelige for de som kjenner forhistorien til ABD og for de som tilhører lokalmiljøet hennes. Hun sparer ikke akkurat på kruttet i sine fremstillinger av de som har gått mot henne før - og selv om alle har rett til å fortelle sin egen historie - så kan man ikke ditt fortelle andres historie akkurat slik man føler for det uten å gi tilsvarsrett. Det viste jo saken til AnniJor. Jeg har lest boken til AB og vet at det er flere i den boken som fremstilles i et noget spesielt lys. Forsøk på sensur? Henger jo ikke på greip når hun selv sensurerer andre men ikke seg selv. Og attpåtil vil stenge kvinneguiden, er ikke det sensur så vet ikke jeg. Tydeligere blir det ikke at sensuren kun skal gjelde alle andre men ikke henne selv 😊 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 27. mars 2019 #6519 Del Skrevet 27. mars 2019 10 minutter siden, Honey Dew skrev: Har Nettavisen fått tilbake kommentarfeltene? Akkurat nå, mikrobe skrev: Det kan være de kaller det noe annet nå. Nettavisen har kommentarfelt på FB. Jeg ser kun tre kommentarer og alle tre støtter AB. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. mars 2019 #6520 Del Skrevet 27. mars 2019 15 minutter siden, mikrobe skrev: Det kan være de kaller det noe annet nå. Nå forstår jeg ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg