Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anne Brith sin bok synes jeg bare er ekstremt skremmende, det nærmer seg stalking! Hun har en sykelig obsession på enkelte. Hun fremstiller seg som syk, hun viser en manisk og skremmende oppførsel. 

Edit: Endret ett ord

Endret av KonemorGunda
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KonemorGunda skrev:

Anne Brith sin bok synes jeg bare er ekstremt skremmende, det nærmer seg stalking! Hun har en sykelig obsession på enkelte. Hun fremstiller seg som syk, hun har en manisk og skremmende oppførsel. 

Eh? Hvem er det hun stalker og hva mener du med obsession? Er det tvangstanker? Isåfall skal vi overlate dette til fagpersonell å diagnostisere. Jeg synes ikke hun virker som stalker eller en person med tvangstanker. Hun trør feil, men hun er ikke syk for det.

Hva er det med folk som må gi alt en diagnose hele tiden?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
56 minutter siden, Honey Dew skrev:

Eh? Hvem er det hun stalker og hva mener du med obsession? Er det tvangstanker? Isåfall skal vi overlate dette til fagpersonell å diagnostisere. Jeg synes ikke hun virker som stalker eller en person med tvangstanker. Hun trør feil, men hun er ikke syk for det.

Hva er det med folk som må gi alt en diagnose hele tiden?

Jeg er enig med @KonemorGunda, Anne Brith fremstiller seg som en som er ute etter å "ta" alle som er uenige med henne. Hun fremstiller seg som syk. Snart går bloggen tilbake til det gamle fordi abstinensene om å stalke alle hun er uvenner med blir for store.

Endret av Ispahan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
34 minutter siden, Kleenex skrev:

Jeg trodde ABD hadde lagt ned bloggen? Var det ikke det hun mente kanskje? 

I følge dette intervjuet, skulle hun aldri blogge mer

Sitat

Toppblogger Anne Brith Davidsen fra Mosjøen annonserte i dag at hun aldri mer kommer til å blogge. 

Kilde: https://vefsnno.no/anne-brith-tar-med-kvinner-som-hater-kvinner-til-mosjoen/22.02-05:01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
3 minutter siden, Zeitgeist skrev:

I følge dette intervjuet, skulle hun aldri blogge mer

Kilde: https://vefsnno.no/anne-brith-tar-med-kvinner-som-hater-kvinner-til-mosjoen/22.02-05:01

Jeg tenker at denne uttalelsen er veldig lite gjennomtenkt, og da først og fremst for hennes egen virksomhets del. Akkurat der og da, hvor hun trengte oppmerksomhet for boken virket det nok veldig smart: gå ut i media og si at datteren har blitt truet og at hun legger ned bloggen pga det. Det skaper overskrifter. 

Men noe må hun jo leve av. Ulempen er at hun allerede hadde sagt at hun aldri skulle blogge igjen, tipper også hun da så at hun ikke med brask og bram kunne lansere dette "magasinet" på samme adressen som bloggen var. Og da ble vel lanseringen som den måtte bli: i det stille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder ABD og hennes hat til KG har jeg alltid syntes at det har blitt for mye- nesten manisk, jeg har alltid lurt på hvordan noen klarer å la seg engasjere på den måten, hvordan noen klarer å bruke så mye tid på å finlese Rampelysforum

Og jeg tror ikke den nye «bloggen» hennes blir særlig lest etter en tid.

Endret av Pust
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kleenex skrev:

Jeg trodde ABD hadde lagt ned bloggen? Var det ikke det hun mente kanskje? 

Var vel bare noen hun sa for å komme på tv.... 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith sin virkelighetsverden er ikke som andres , hun skriver en ting den ene uken , for så å skrive det helt motsatte uken etter . Vanskelig å holde styr på selvfølgelig for en lystløgner .

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye tid av livene våre bruker vi på denne dama vi ikke liker ? Blir kjekt og sitte på gamlehjemmet og tenke på det....😎

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nor skrev:

Og hvor mye tid av livene våre bruker vi på denne dama vi ikke liker ? Blir kjekt og sitte på gamlehjemmet og tenke på det....😎

Og hvor mye tid av livene våre bruker vi på å påpeke at andre bruker tid på å diskutere andre mennesker? Blir også kjekt å tenke på det på gamlehjemmet. 

Men alvorlig talt, er det noe brukere her inne har hørt før så er det deres tidsbruk og at de ikke liker disse menneskene. Jeg tror hvis du vil ha en god diskusjon om temaet er det bedre å komme med gode motargumenter, kanskje nye tanker osv.  

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Aricia skrev:

Godt spørsmål. Kanskje nettopp derfor, altså provokasjoner kommer når/fordi det blir for stille i tråden?

Minner om at samme fenomen er observert før i nettopp denne tråden, og at noen av reaksjonene det resulterte i pussig nok er publiserte i boken til Anne Brith Davidsen.

ja - det er et pussig fenomen, det der.

Det er flere av sitatene i boka - av de sitatene som FAKTSIK handler om henne - som er tatt fra nettopp slike debatter hvor noen har stukket innom tråden når det har vært lite aktivitet - for å fyre av en brannbombe.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i helga hadde jeg en strøtanke om noe vi har diskutert tidligere i tråden, og skulle til å lete det opp for å skrive videre, før det slo meg - nei, vent nå litt. La det heller være, og se hvor lang tid tråden får være stille, før det dukker opp noen med provoserende utsagn ;) 

Endret av Eveliina
tegnsetting
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tråden her ikke er rødglødende, så blir det kanskje mer stille ellers også? Den genererer jo en god del trafikk til de ulike kanalene vil jeg tro. 

Praktisk at noen "erter opp vepsene" når det blir for stille da kanskje ;) Eller kanskje det er dumt, i og med at hun jobber hardt for å få stengt Rampelys. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
34 minutter siden, Isild skrev:

Når tråden her ikke er rødglødende, så blir det kanskje mer stille ellers også? Den genererer jo en god del trafikk til de ulike kanalene vil jeg tro. 

Praktisk at noen "erter opp vepsene" når det blir for stille da kanskje ;) Eller kanskje det er dumt, i og med at hun jobber hardt for å få stengt Rampelys. 

He he, få stengt rampelyset, da går hun konk en sjette gang 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...