Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Annepannehønepøne skrev:

Jeg tenker umiddelbart at Rema er langt mindre sårbart enn en bedrift som ABD har. Men du står jo helt fritt til å mene det du gjør 😊

så irrelevant.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Theresetu skrev:

Jeg støtter og forsvarer Anne Brith uansett hva du mener og skriver.

Det er ditt valg. Å støtte løgner og trusler - både direkte og indirekte. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
6 minutter siden, Theresetu skrev:

Men herlighet da, har du i det hele tatt lest boken hennes? Hun skriver gjentatte ganger at hun ønsker å inngå kompromiss og tilgir fort. En så tvers gjennom nydelig person skal man lete lenge etter. Hun vil alle godt!

Ok... Jeg gir meg. 

Tiden vil vise. 

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sannhet skrev:

Jeg vet det. Men Anne Brith gikk hardt ut i media, gråt på GMN, og sa at hun aldri skal ha blogg igjen pga de stygge truslene mot datteren. 

Noen dager senere dukker det opp noe på webadressen hennes igjen...Folk spør henne da om dette. Da sier Anne Brith at dette slettes ikke er en BLOGG, det er et MAGASIN. 

Dette virket som et pr stunt på meg ihvertfall... Hva tenker du? 

Jeg har ikke fulgt med på det. Jeg så først i dag at det lå der. Hva jeg tenker om det? At hun er god på det hun gjør og at hun nå tydeligvis har skapt et magasin. Camilla Pihl har også gjort det. Jeg tror det er innafor 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sannhet
1 minutt siden, Theresetu skrev:

Anne Brith har ikke delt bilder av barna uten godkjennelse fra dem. 

En 5 åring kan gi samtykke???? 

🤯

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theresetu
14 minutter siden, Aricia skrev:

Kan du komme med dokumentasjon på hetsende kommentarer på Anne Briths blogg for 8 år siden? Evt med eksempler på blogginnlegg som er 8 år gamle?

Nei, det kan jeg ikke. Den dokumentasjonen har Anne Brith, og blogginnleggene er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justlooking skrev:

Enda en med kun åtte innlegg og alle om forsvar av AB 😊

Kjære vene, et sted må man begynne! Er det vrient for de av dere som er helt enige i alt her inne at det kommer noe motbør? Det beriker da bare samfunnet. Hvis ikke blir det jo en SEKT her inne, et lukket samfunn der alle er enige, og det er erfaringsmessig svært lite klokt. Bare nevner det 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
1 time siden, Annepannehønepøne skrev:

Jeg har ikke fulgt med på det. Jeg så først i dag at det lå der. Hva jeg tenker om det? At hun er god på det hun gjør og at hun nå tydeligvis har skapt et magasin. Camilla Pihl har også gjort det. Jeg tror det er innafor 😘

Men det på GMN?

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Theresetu skrev:

Nei, det kan jeg ikke. Den dokumentasjonen har Anne Brith, og blogginnleggene er slettet.

Det får man opp fortsatt, hvis man vil :)

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, sannhet skrev:

Men det på GMN? Du trodde jo også det var en blogg???????? 

Nei, om du fulgte med i tråden ville du sett at jeg skrev jeg var ukjent med hvordan man svarte her inne og at jeg gjorde en feil. Som jeg beklaget. Følge med i timen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sannhet
4 minutter siden, Theresetu skrev:

Neida, noen kan fiske det frem hvis det trengs. Heldigvis ☺️

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theresetu
6 minutter siden, Emmelise skrev:

Og da kan vi godt ro tilbake til samtalen om samtykkekompetanse og hvordan barn ikke har det.

Det er greit, jeg er delvis enig i at barn ikke har utviklet nok forståelse for eksponering på sosiale medier.. Men jeg synes likevel at Anne Brith skal få velge helt selv om hun skal eksponere dem på sosiale medier eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aricia skrev:

Anne Brith vil alle godt, ja. :hjerte: 

Bortsett fra de 17 hun har politianmeldt. Og alle som poster i tråden om henne på KG. Og diverse tredjepersoner i livet hennes som ble utskjelt i blogginnlegg etter blogginnlegg på den nå slettede bloggen. Og en togkonduktør (sic) som var frekk mot henne på lokaltoget en gang, og fikk sitt eget blogginnlegg i Villa Perlesukker som takk for sist.

Og så videre. Jeg har ikke hele kvelden heller.

Er dette venner av deg ettersom du ønsker forsvare dem eller er det bare et element i jakten på fru Davidsen? Jeg har med interesse fulgt KG en stund og synes debatten er ensidig og uten utvikling. Derfor er det på tide med litt motstand. Hva jeg egentlig mener vet dere jo ikke, vi er jo alle anonyme her inne. ♥️ tilbake til deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Annepannehønepøne skrev:

Jeg tenker umiddelbart at Rema er langt mindre sårbart enn en bedrift som ABD har. Men du står jo helt fritt til å mene det du gjør 😊

Et AS er et AS uansett hvordan bedriften ser ut. Det er det som er et problem i "blogglandia". Så bloggere er i utgangspunktet ikke mer sårbare som AS enn det f.eks Rema er. Med det unntaket at det står privatpersoner bak som lever av å eksponere sine liv og at kritikken derfor kan oppfattes som personlig. Det er derimot ikke personlig, det er kritikk mot et AS. Trusler skal selvfølgelig ingen privatpersoner eller AS finne seg i.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...