lizzie88 Skrevet 16. mars 2019 #5781 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Aimless skrev: Og der var jeg også blokkert. Det er virkelig helt utrolig, altså. Jeg visste det ville være kjekt med skjermdump. Det har jeg derimot 😉😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Elhaym Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5782 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg forstår ikke denne klikk, blokker og slett-taktikken.. I kommentar til HD skriver hun at hun tar kampen. Så sletter hun en haug kommentarer, men siden det renner på sletter hun innlegget i sin helhet. Hva var da meningen med dette meningsløse utbruddet? Vi var flere som ikke var anonyme, de har hun nå blokkert. Hun sier jo at hun velkommer en debatt, men det stemmer jo ikke alls. I stedet lar hun karakteristikker om andre stå, mens hun skriver 'hets og løgn får aldri spalteplass hos meg'. Jo Anne Brith.. det er DU som står for hetsen og løgnene selv!!! Jeg skrev for flere år siden en kommentar på bloggen din. Da forsøkte du skremme meg med at du hadde ip'en min, noe du la ut om i et nytt innlegg hvor du skrev jeg bodde i nabolaget ditt. Saken er at du ljuger. Vi er ikke naboer og ipen min er ikke hemmelig, men du sendte mobben din etter meg likevel. Snakk om å ikke eie skam 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. mars 2019 #5783 Del Skrevet 16. mars 2019 En gang hadde Anne Brith eller managementet laget en påminnelse til seg der de skrev «ikke skriv innlegg i affekt» Det skulle hun ha husket på. Men man kan mistenke at hun skrev innlegget nettopp for å få liv i tråden. Men jeg vil advare dere om å melde fra i tråden om at dere er blokkert. Hun har fortalt at dette er strategien hun har brukt tidligere for å røyke ut kritikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. mars 2019 #5784 Del Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, CecilieX skrev: En gang hadde Anne Brith eller managementet laget en påminnelse til seg der de skrev «ikke skriv innlegg i affekt» Det skulle hun ha husket på. Men man kan mistenke at hun skrev innlegget nettopp for å få liv i tråden. Men jeg vil advare dere om å melde fra i tråden om at dere er blokkert. Hun har fortalt at dette er strategien hun har brukt tidligere for å røyke ut kritikere. Det sto også i samme huskelapp 'ikke slett innlegg' 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 16. mars 2019 #5785 Del Skrevet 16. mars 2019 Hun har fått mer spalteplass i VG+ nå. Har de ingen form for kvalitetssikring i landets største avis? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. mars 2019 #5786 Del Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hun har fått mer spalteplass i VG+ nå. Har de ingen form for kvalitetssikring i landets største avis? Nei, dessverre. Jeg boikotter vg. Har gjort det lenge fordi de stort sett bare skriver om bloggere, kjendiser, tv, sex og slanking. Alt annet er jo avskrift 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 16. mars 2019 #5787 Del Skrevet 16. mars 2019 4 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hun har fått mer spalteplass i VG+ nå. Har de ingen form for kvalitetssikring i landets største avis? Link? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Eveliina Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5788 Del Skrevet 16. mars 2019 For de som ikke rakk å se sletta innlegg/kommentarer. Asti har fått lov til å gjengi kommentaren fra moren, og har også skjermdump av Helene Drage sin kommentar m.fl. I tillegg til generell refleksjon rundt det som utspiller seg.https://influencere.wordpress.com/2019/03/16/anne-brith-om-kritikerne/ 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toer`n Skrevet 16. mars 2019 #5789 Del Skrevet 16. mars 2019 7 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hun har fått mer spalteplass i VG+ nå. Har de ingen form for kvalitetssikring i landets største avis? Jeg finner ingen VG+ artikkel med ABD på VG nå? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaS87 Skrevet 16. mars 2019 #5790 Del Skrevet 16. mars 2019 Ble vel stressa over at hun plutselig ikke var hovedpersonen her på rampelyset lengre torsdag/fredag, vips måtte hun fyre opp et nytt bål i tråden slik at vi ikke glemmer den fryktede jordskjelvboka. Ca de eneste gangene hun får spalteplass er det da hun selv legger opp til det. For en som gjerne vil omtale seg selv som superkjendis er det nok slitsomt å måtte arbeide for å være i mediabildet, i motsetning til andre. Synd det utføres på kyniske måter og som agn for intetanende følgere for innhøsting av sympati 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 16. mars 2019 #5791 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Zoey skrev: Til de som ønsker gode bakealternativ så er trines matblogg, det søte liv og mange av Pascal sine oppskrifter veldig fine. Sistnevnte har fine oppskrifter på makroner og det søte liv har mye gode kaker. Og lett å finne frem. Takk for tips. Skal sjekke de ut. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. mars 2019 #5792 Del Skrevet 16. mars 2019 15 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hun har fått mer spalteplass i VG+ nå. Har de ingen form for kvalitetssikring i landets største avis? VG er på linje med Se & Hør.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aimless Skrevet 16. mars 2019 #5793 Del Skrevet 16. mars 2019 42 minutter siden, lizzie88 skrev: Det har jeg derimot 😉😉 Ja, jeg også. Det var dét jeg mente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. mars 2019 #5794 Del Skrevet 16. mars 2019 23 minutter siden, Eveliina skrev: For de som ikke rakk å se sletta innlegg/kommentarer. Asti har fått lov til å gjengi kommentaren fra moren, og har også skjermdump av Helene Drage sin kommentar m.fl. I tillegg til generell refleksjon rundt det som utspiller seg.https://influencere.wordpress.com/2019/03/16/anne-brith-om-kritikerne/ 🙏👍👏 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 16. mars 2019 #5795 Del Skrevet 16. mars 2019 59 minutter siden, CecilieX skrev: En gang hadde Anne Brith eller managementet laget en påminnelse til seg der de skrev «ikke skriv innlegg i affekt» Det skulle hun ha husket på. Men man kan mistenke at hun skrev innlegget nettopp for å få liv i tråden. https://m.imgur.com/naRR8mW (fant screenshot!) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 16. mars 2019 #5796 Del Skrevet 16. mars 2019 Supporterfrues innlegg føltes plutselig så relevant igjen: "Ut mot hårsåre bloggere. Vi må tåle at ikke alle er enige med oss hele tiden." Det er mange gode poenger i dette innlegget. Et av dem, som kanskje ikke har fått så mye oppmerksomhet, er hvordan kommentarfelt som ikke tillater kritiske kommentarer og meninger er en form for løgn. En skaper et bildet av at en er en hyllet og elsket figur. Men ingen som har tilstedeværelse på nett, får kun positiv oppmerksomhet. Annonsører som ønsker å satse på innholdsmarkedsføring, bør være virkelig obs om det er utelukkende positive kommentarer i en influencers kanaler, og spørre seg hva som potensielt skjules. Kan det som ikke står der, være skadelig for merkevaren min? Sitat Vi later da ved første øyekast til å tro at denne influenseren kun har positiv påvirkningskraft, og annonsører og samarbeidspartnere legger igjen store penger hos bloggeren som da har radert bort den kritiske følgerskaren sin. Ulovlig? Nei. Uredelig av influenseren som i utgangspunktet selger produktplassering i sitt univers? Ja. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/oRjKAj/ut-mot-haarsaare-bloggere-vi-maa-taale-at-ikke-alle-er-enige-med-oss-hele-tiden 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. mars 2019 #5797 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, CecilieX skrev: En gang hadde Anne Brith eller managementet laget en påminnelse til seg der de skrev «ikke skriv innlegg i affekt» Det skulle hun ha husket på. Men man kan mistenke at hun skrev innlegget nettopp for å få liv i tråden. Men jeg vil advare dere om å melde fra i tråden om at dere er blokkert. Hun har fortalt at dette er strategien hun har brukt tidligere for å røyke ut kritikere. Hun må nå bare kjøre på for min del. Jeg kjører mottaktikken med å blokkere tilbake (en eller annen gang, kanskje aldri rett etter at jeg er blokkert selv) og tar ikke telefonen fra ukjente nummer som ikke lar seg søke opp. Så da må hun i så fall sende meg brev eller oppsøke meg ansikt til ansikt hjemme eller på arbeidsplass. Lykke til med det. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 16. mars 2019 #5798 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, TinaG skrev: Link? 1 time siden, toer`n skrev: Jeg finner ingen VG+ artikkel med ABD på VG nå? Finner det ikke nå. Har ikke VG+, men overskriften var noe om at nordmenn er bortskjemte. Godt VG tok til vett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aimless Skrevet 16. mars 2019 #5799 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Eveliina skrev: For de som ikke rakk å se sletta innlegg/kommentarer. Asti har fått lov til å gjengi kommentaren fra moren, og har også skjermdump av Helene Drage sin kommentar m.fl. I tillegg til generell refleksjon rundt det som utspiller seg.https://influencere.wordpress.com/2019/03/16/anne-brith-om-kritikerne/ Jeg ser at @Asti fikk med seg skjermdump av min kommentar også, i det, som vanlig, saklige, kloke innlegget sitt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 16. mars 2019 #5800 Del Skrevet 16. mars 2019 Hun ringte denne mammaen for å beklage? Er det noe hun har begynt med nylig? For når har Anne Brith beklaget noe som helst? Jeg tror de hun hang ut på bloggen sin som hadde sjekket skattelistene, inkludert mindreårige, fremdeles venter på beklagelsen som skulle komme. Takk til @Asti for et flott innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg