Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Vipser skrev:

Herlige bloggere: la fansen gjøre drittjobben slik at man selv fremstår som mor godhjerta. Anne Brith: ditt kommentarfelt er ditt ansvar. Drittslengingen setter deg ikke i et godt lys. 

Til å gå høyt ut mot netthat og hets tillater hun veldig mye i egne kommentarfelt. Hun til og med svarer med hjerter og tommel opp når andre hetses. 

Ikke spesielt spekulativt å konkludere med at AB er mot netthat og hets, men bare når det gjelder hennes helt egen fortolkning av uttrykkene og bare når det handler om Anne Brith selv. Over for alle andre tillater hun det styggeste hets, mobbing, trusler og hat. Virkelig Mor Godhjerta det der. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Firestone skrev:

Hun bør tenke på redaktøransvaret sitt. 

Jeg tror slettefingeren hennes sitrer over noen helt andre kommentarer enn du tenker på..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å du slette min tid. Noen av hennes tilbedere tar sakligheten i diskusjonen på Facebook til et helt nytt nivå 🙄

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippijijije
1 minutt siden, Minipilla skrev:

Å du slette min tid. Noen av hennes tilbedere tar sakligheten i diskusjonen på Facebook til et helt nytt nivå 🙄

Man kan jo lure på hvem som er «hatere»... Rart hvordan fanskaren kommer med stygge kommentarer, mens «KG kjerringene» kommer med konstruktiv kritikk og spørsmål. 

AB burde rydde i egne kommentarfelt først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Anne Brith ser ikke ut til å forstå at hun ikke er bedre enn menneskene som slenger hets og drit i kommentarfeltet på hennes vegne. Det er utrolig at noen som er så opptatt av ytringsfrihet og bekjemping av hets og mobbing, lar sine tilhengere knuse og kneble en hver form for saklig debatt og kritiske spørsmål med direkte  mobbing. Ikke bare det, hun synes det er helt på sin plass, trykker hjerter og likes. Anne Brith Davidsen beviser gang på gang at hun er ikke interessert i å bekjempe hverken mobbing eller hets på nettet, hun er interessert i å bekjempe all form for kritiske spørsmål og kritikk rettet mot seg selv. 

Det viser jo at hun er den største mobberen av de alle. Om ikke det er nok har hun mobilisert fansen sin til å hetse kritikere. Altså, jeg lurer på hvilke mentale utfordringer disse menneskene har som ikke evner skille mellom rett og galt og hiver seg med saueflokken og mobber andre menneske.. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jeg er en av veldig mange som har blitt blokkert av annebrith.no på både Facebook og Instagram. Det til tross for at jeg ALDRI har ytret meg eller skrevet et eneste ord til henne på nevnte steder. Alt jeg har gjort er å ha likt noe som andre har kommentert. Finner det svært merkelig og litt hysterisk å bli blokkert på et såpass tynt grunnlag. Rett og slett fordi jeg absolutt ikke er noen «hater» eller har skrevet noe til henne, noensinne. Hverken ris eller ros. 

Man skulle jo tro at en Influencer bør beholde alle sine følgere både på Instagram og Facebook med tanke på om hun skulle ha behov for å vise til antall følgere. Spesielt med tanke på og selge seg inn til en annonsør ved å vise til antall følgere. 

Men ikke i Anne Briths verden! Der blokkeres man for å ha trykket «liker» på noe som noen helt andre har ytret. Hvis man er SÅ hårsår og lett fornærmelig så er ikke blogger/påvirker det rette yrket, spør dere meg. De listene med blokkerte følgere må jo bli milelange etterhvert. Jeg kan ikke med hele min gode vilje skjønne at jeg har gjort henne noe så fryktelig ille og som fortjente at jeg ble blokkert. Men som jeg har skjønt etterhvert, er dette hennes taktikk mot «hat og hets». Hadde jeg hetset henne så hadde jeg i det minste skjønt blokkeringen. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Det er ikke normal oppførsel for å si det mildt.. Jeg håper at dette er slutten for Davidsens manglende nettvett og destruktive atferd. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere som mener det er hets i kommentarfeltet sitere det her? Fra følgerne til AB altså? Med kildehenvisning selvfølgelig. 

Så igjennom og det var mange hjerter og mange som nok bare kjenner til en side av saken, men så ikke så veldig mye hets. Var riktignok ei som skrev "Det du sier her i dette innlegget er at du er et NETTROLL!  Håper du ikke har mange barn! Tulling ..🤨". Den synes jeg var godt over streken. 

Uansett håper jeg vi kan gjøre det AB ikke får til, nemlig dokumentere og vise akkurat til det som ikke er greit. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som utløste at dette innlegget kom på FB? 😮 

Jeg forstår at dette gjelder den saken på skolen. Jeg kjenner hverken AB eller moren, og hverken kan eller skal mene noe om hva som er sagt i en telefonsamtale. Men rett skal være rett, AB har jo selvsagt ikke "brutt seg inn" på skolen og kommet uanmeldt og uinvitert. Det er jo klart at hun har vært der etter avtale med skolen. Skolen burde kanskje involvert/informert foreldrene på en helt annen måte derimot.. 

Når det er sagt, så er det minst like ille i hennes kommentarfelt som på dette forumet. Er det målet? Hatere er ok, bare det er "hennes" egen armè som går til angrep på de andre "haterne" ? Det harmonerer ikke helt med det hun sier at hun ønsker å oppnå:  #stoppehatet.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er naiv, men jeg tror det er ytterst få kvinner som hater andre kvinner på generelt grunnlag....? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...