Populært innlegg Aimless Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5701 Del Skrevet 16. mars 2019 15 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg forstår deg godt, men det er veldig synd. For alle som er blokkert og alle som ikke tør å gi tommel opp utgjør en stor gruppe mennesker. Når disse menneskenes mening blir borte ser det jo unektelig ut som at det er konsensus om at AB bare støtte. Det er i siste instans et angrep på et samfunn tuftet på at alle har rett til å ytre seg. Nå har jeg nettopp gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre. Jeg har kommentert denne ranten hennes på Facebook, som er noe av det mest provoserende jeg har lest på lenge, fra en som opererer som hun gjør. Jeg har lagt med skjermdump av kommentaren min som førte til sletting og blokkering på instagram. Skjermdump tatt. Bør jeg vente meg en politianmeldelse nå, tro? 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. mars 2019 #5702 Del Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, Vipser skrev: Herlige bloggere: la fansen gjøre drittjobben slik at man selv fremstår som mor godhjerta. Anne Brith: ditt kommentarfelt er ditt ansvar. Drittslengingen setter deg ikke i et godt lys. Til å gå høyt ut mot netthat og hets tillater hun veldig mye i egne kommentarfelt. Hun til og med svarer med hjerter og tommel opp når andre hetses. Ikke spesielt spekulativt å konkludere med at AB er mot netthat og hets, men bare når det gjelder hennes helt egen fortolkning av uttrykkene og bare når det handler om Anne Brith selv. Over for alle andre tillater hun det styggeste hets, mobbing, trusler og hat. Virkelig Mor Godhjerta det der. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. mars 2019 #5703 Del Skrevet 16. mars 2019 Til eventuelle nye leser i tråden vil jeg legge inn den viktigste linken av alle: https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ Ta også en titt på Blogg om toppbloggere: https://bloggomtoppbloggere.com/ 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. mars 2019 #5704 Del Skrevet 16. mars 2019 Hun bør tenke på redaktøransvaret sitt. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 16. mars 2019 #5705 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Firestone skrev: Hun bør tenke på redaktøransvaret sitt. Jeg tror slettefingeren hennes sitrer over noen helt andre kommentarer enn du tenker på.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5706 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Jeg er en av veldig mange som har blitt blokkert av annebrith.no på både Facebook og Instagram. Det til tross for at jeg ALDRI har ytret meg eller skrevet et eneste ord til henne på nevnte steder. Alt jeg har gjort er å ha likt noe som andre har kommentert. Finner det svært merkelig og litt hysterisk å bli blokkert på et såpass tynt grunnlag. Rett og slett fordi jeg absolutt ikke er noen «hater» eller har skrevet noe til henne, noensinne. Hverken ris eller ros. Man skulle jo tro at en Influencer bør beholde alle sine følgere både på Instagram og Facebook med tanke på om hun skulle ha behov for å vise til antall følgere. Spesielt med tanke på og selge seg inn til en annonsør ved å vise til antall følgere. Men ikke i Anne Briths verden! Der blokkeres man for å ha trykket «liker» på noe som noen helt andre har ytret. Hvis man er SÅ hårsår og lett fornærmelig så er ikke blogger/påvirker det rette yrket, spør dere meg. De listene med blokkerte følgere må jo bli milelange etterhvert. Jeg kan ikke med hele min gode vilje skjønne at jeg har gjort henne noe så fryktelig ille og som fortjente at jeg ble blokkert. Men som jeg har skjønt etterhvert, er dette hennes taktikk mot «hat og hets». Hadde jeg hetset henne så hadde jeg i det minste skjønt blokkeringen. 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Endret 16. mars 2019 av Viking-girl rettet skrivefeil 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 16. mars 2019 #5707 Del Skrevet 16. mars 2019 Å du slette min tid. Noen av hennes tilbedere tar sakligheten i diskusjonen på Facebook til et helt nytt nivå 🙄 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5708 Del Skrevet 16. mars 2019 Anne Brith ser ikke ut til å forstå at hun ikke er bedre enn menneskene som slenger hets og drit i kommentarfeltet på hennes vegne. Det er utrolig at noen som er så opptatt av ytringsfrihet og bekjemping av hets og mobbing, lar sine tilhengere knuse og kneble en hver form for saklig debatt og kritiske spørsmål med direkte mobbing. Ikke bare det, hun synes det er helt på sin plass, trykker hjerter og likes. Anne Brith Davidsen beviser gang på gang at hun er ikke interessert i å bekjempe hverken mobbing eller hets på nettet, hun er interessert i å bekjempe all form for kritiske spørsmål og kritikk rettet mot seg selv. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bustefisk Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5709 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) I motsetning til mange av dere, har jeg selv blokkert AB på både snap og insta. Kan åpne opp innimellom, men blokkerer alltid igjen. Dermed får hun aldri sjansen til å blokkere meg, selv om jeg vet hun har utrolig lyst Likene og kommentarene blir dermed synlig for alle, foruten om Brith selv 👌 Endret 16. mars 2019 av Bustefisk 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippijijije Skrevet 16. mars 2019 #5710 Del Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, Minipilla skrev: Å du slette min tid. Noen av hennes tilbedere tar sakligheten i diskusjonen på Facebook til et helt nytt nivå 🙄 Man kan jo lure på hvem som er «hatere»... Rart hvordan fanskaren kommer med stygge kommentarer, mens «KG kjerringene» kommer med konstruktiv kritikk og spørsmål. AB burde rydde i egne kommentarfelt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. mars 2019 #5711 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) 5 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Anne Brith ser ikke ut til å forstå at hun ikke er bedre enn menneskene som slenger hets og drit i kommentarfeltet på hennes vegne. Det er utrolig at noen som er så opptatt av ytringsfrihet og bekjemping av hets og mobbing, lar sine tilhengere knuse og kneble en hver form for saklig debatt og kritiske spørsmål med direkte mobbing. Ikke bare det, hun synes det er helt på sin plass, trykker hjerter og likes. Anne Brith Davidsen beviser gang på gang at hun er ikke interessert i å bekjempe hverken mobbing eller hets på nettet, hun er interessert i å bekjempe all form for kritiske spørsmål og kritikk rettet mot seg selv. Det viser jo at hun er den største mobberen av de alle. Om ikke det er nok har hun mobilisert fansen sin til å hetse kritikere. Altså, jeg lurer på hvilke mentale utfordringer disse menneskene har som ikke evner skille mellom rett og galt og hiver seg med saueflokken og mobber andre menneske.. Endret 16. mars 2019 av Snaskesnusken 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Eveliina Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5712 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Vent nå litt, hva sa du egentlig nå Anne Brith...? Bare en liten filleting i den store sammenhengen, men viser så tydelig hvordan historien endres, sånn alt ettersom. Hvordan kan en vite hva som er sant, og hva som er fortalt for å vekke en reaksjon? Anne Brith idag: Sitat Og jeg kommer aldri til å gi meg, mot netthatere. Jeg kommer til å stå opp for meg selv, hver bidige dag. https://www.facebook.com/annebrith.no/posts/2799550260085910 Anne Brith for åtte dager siden: Sitat Kampen mot netthets stopper imidlertid her. - Dette er et punktum. Jeg kommer ikke til å bruke fem år til for å bekjempe det. https://www.nettavisen.no/puls/anne-brith-davidsen-gir-ut-bok-pa-kvinnedagen---vi-kvinner-klarer-ikke-a-samle-oss/3423602862.html Endret 16. mars 2019 av Eveliina overflødig linjeskift 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. mars 2019 #5713 Del Skrevet 16. mars 2019 19 minutter siden, Viking-girl skrev: Jeg er en av veldig mange som har blitt blokkert av annebrith.no på både Facebook og Instagram. Det til tross for at jeg ALDRI har ytret meg eller skrevet et eneste ord til henne på nevnte steder. Alt jeg har gjort er å ha likt noe som andre har kommentert. Finner det svært merkelig og litt hysterisk å bli blokkert på et såpass tynt grunnlag. Rett og slett fordi jeg absolutt ikke er noen «hater» eller har skrevet noe til henne, noensinne. Hverken ris eller ros. Man skulle jo tro at en Influencer bør beholde alle sine følgere både på Instagram og Facebook med tanke på om hun skulle ha behov for å vise til antall følgere. Spesielt med tanke på og selge seg inn til en annonsør ved å vise til antall følgere. Men ikke i Anne Briths verden! Der blokkeres man for å ha trykket «liker» på noe som noen helt andre har ytret. Hvis man er SÅ hårsår og lett fornærmelig så er ikke blogger/påvirker det rette yrket, spør dere meg. De listene med blokkerte følgere må jo bli milelange etterhvert. Jeg kan ikke med hele min gode vilje skjønne at jeg har gjort henne noe så fryktelig ille og som fortjente at jeg ble blokkert. Men som jeg har skjønt etterhvert, er dette hennes taktikk mot «hat og hets». Hadde jeg hetset henne så hadde jeg i det minste skjønt blokkeringen. 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Det er ikke normal oppførsel for å si det mildt.. Jeg håper at dette er slutten for Davidsens manglende nettvett og destruktive atferd. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 16. mars 2019 #5714 Del Skrevet 16. mars 2019 Kan dere som mener det er hets i kommentarfeltet sitere det her? Fra følgerne til AB altså? Med kildehenvisning selvfølgelig. Så igjennom og det var mange hjerter og mange som nok bare kjenner til en side av saken, men så ikke så veldig mye hets. Var riktignok ei som skrev "Det du sier her i dette innlegget er at du er et NETTROLL! Håper du ikke har mange barn! Tulling ..🤨". Den synes jeg var godt over streken. Uansett håper jeg vi kan gjøre det AB ikke får til, nemlig dokumentere og vise akkurat til det som ikke er greit. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5715 Del Skrevet 16. mars 2019 Ja, og hva, HVA er greia med at hun i begynnelsen sa at hun måtte slutte å blogge fordi datteren hadde fått en «trussel» på at «jeg vet hvor du bor»?? Vi vet jo alle, takket være Anne Brith selv hvor de bor!! Hun har ved flere anledninger lagt ut hvor man kan følge datteren hennes på hennes private Instagram, og nå sist at vi kunne følge datteren og cheerlaget hennes på en bestemt Instakonto. Det er rystende at hun oppfordrer folk til akkurat dette! Men hun ser det ikke selv 😞 Huset de leier har hun også delt Finn.no annonsen til, så man trenger ikke å jobbe i PST for å finne ut hvor Davidsens familie bor. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. mars 2019 #5716 Del Skrevet 16. mars 2019 Hva er det som utløste at dette innlegget kom på FB? 😮 Jeg forstår at dette gjelder den saken på skolen. Jeg kjenner hverken AB eller moren, og hverken kan eller skal mene noe om hva som er sagt i en telefonsamtale. Men rett skal være rett, AB har jo selvsagt ikke "brutt seg inn" på skolen og kommet uanmeldt og uinvitert. Det er jo klart at hun har vært der etter avtale med skolen. Skolen burde kanskje involvert/informert foreldrene på en helt annen måte derimot.. Når det er sagt, så er det minst like ille i hennes kommentarfelt som på dette forumet. Er det målet? Hatere er ok, bare det er "hennes" egen armè som går til angrep på de andre "haterne" ? Det harmonerer ikke helt med det hun sier at hun ønsker å oppnå: #stoppehatet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 16. mars 2019 #5717 Del Skrevet 16. mars 2019 Fra https://www.facebook.com/154213101286319/posts/2799550260085910/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 16. mars 2019 #5718 Del Skrevet 16. mars 2019 Mulig jeg er naiv, men jeg tror det er ytterst få kvinner som hater andre kvinner på generelt grunnlag....? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rosalie Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5719 Del Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, Isild skrev: Hva er det som utløste at dette innlegget kom på FB? 😮 Jeg forstår at dette gjelder den saken på skolen. Jeg kjenner hverken AB eller moren, og hverken kan eller skal mene noe om hva som er sagt i en telefonsamtale. Men rett skal være rett, AB har jo selvsagt ikke "brutt seg inn" på skolen og kommet uanmeldt og uinvitert. Det er jo klart at hun har vært der etter avtale med skolen. Skolen burde kanskje involvert/informert foreldrene på en helt annen måte derimot.. Når det er sagt, så er det minst like ille i hennes kommentarfelt som på dette forumet. Er det målet? Hatere er ok, bare det er "hennes" egen armè som går til angrep på de andre "haterne" ? Det harmonerer ikke helt med det hun sier at hun ønsker å oppnå: #stoppehatet. At Kristin Gjelsvik og Sophie Elise fikk «forsideplass» hos flere nettaviser og på større SoMe-kanaler i går. Så da må hun jo slå tilbake med et A-innlegg, men uten blogg må det da bli på FB. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg TinaG Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5720 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Hele innlegget og fremferden hennes den siste tiden lukter desperasjon. Og det er ikke ment som verken hat eller hets. Det er en observasjon av et menneske som virker å være i en eller annen krise, der det kan virke som om hele korthuset ramler sammen. Det lureste hun kunne gjort nå var å forsvinne ut av alles søkelys, bygge seg selv opp, ta vare på barna sine. Rydde i eget liv i fred og ro. At hun velger å "rante" på Facebook på denne måten viser hvor dårlig det faktisk står til. Nå som søkelyset er et annet sted øker desperajonen. Som man reder ligger man, men jeg kan ikke annet å undres over om en del av henne ser at dette nettet av løgner og desperasjon faktisk er i ferd med å ødelegge for henne mer enn noe annet. Endret 16. mars 2019 av TinaG 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg