Kollontaj Skrevet 16. mars 2019 #5681 Del Skrevet 16. mars 2019 Ikke var det nok med netthat, netthets og nettroll, nå er mobbing med. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnnaS87 Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5682 Del Skrevet 16. mars 2019 Sannsynligvis et kalkulert innlegg da hun havnet i skyggen av SE/K konflikten i går. Hadde nok håpet på en artikkel eller to angående "søksmålet", var det ikke i går fristen var?. Med dette facebookinnlegget viser hun bare at hun føler seg svært truffet av dokumentasjonen av hennes egne framtredender. Er nok ikke lett å svelge at dette lever på internett i beste velgående. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 16. mars 2019 #5683 Del Skrevet 16. mars 2019 16 minutter siden, Nordblomst skrev: https://m.imgur.com/gallery/KkfTt0N Imgur av innlegg og kommentar fra moren til ene barnet på skolen. Bare i tilfelle innlegget blir slettet av ADB. Du bør vel også strengt tatt sladde profilbildet av den ene kommentaren også 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n00bn0bb Skrevet 16. mars 2019 #5684 Del Skrevet 16. mars 2019 Det er helt sykt hvordan hun får holde på om dagen, AB kan du ikke bare la alle være i fred? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordblomst Skrevet 16. mars 2019 #5685 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Blubird skrev: Du bør vel også strengt tatt sladde profilbildet av den ene kommentaren også Takk! Ny link med ny sladd er opplastet 💃🏻 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 16. mars 2019 #5686 Del Skrevet 16. mars 2019 14 minutter siden, Nordblomst skrev: Oi, takk, har gjort det nå og lagt ned ny link med sladdete navn.👌🏻 Gjerne fjern linken i siteringen din, så den usladdete versjonen ikke er her inne😁 Supert 😊👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 16. mars 2019 #5687 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Ellenn skrev: Hun som bare vil ha positivitet, og ikke leser noe negativt om seg selv, har fulgt en blogg som sprer «løgn» om henne i flere måneder (tipper Asti sin), i følge tiraden på fb. Moren som kontaktet skolen i forbindelse med at AB intervjuet elever om kroppspress får også kjørt seg. Det er nok heller 'Blogg om toppbloggere' - Adina har latt folk få fortelle sin side av historien anonymt. Nå sist moren som tok kontakt med skolen ang. opplegg om kroppspress. Det er også bloggomtopploggere som ble forsøkt hacket.https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ Asti sin er dokumentert, og mye vanskeligere å 'ta'. https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/ 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5688 Del Skrevet 16. mars 2019 Skulle gjerne gitt tommel opp til moren som står fram i kommentarfeltet, men helt ærlig så tør jeg ikke i frykt for å havne i en av «mappene» til ABD eller risikere å bli skjelt ut av mor sjøl over telefon. Som noen nevnte tidligere er det slående likheter i oppførsel mellom ABD og en viss annen husfrue som gikk for langt her om dagen. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. mars 2019 #5689 Del Skrevet 16. mars 2019 Å strupe ytringsfriheten ser ut til å være det Elden ønsker å jobbe med ref ABD og LAB. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. mars 2019 #5690 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg må innrømme at det er svært vanskelig å ta innover seg at folk lyver, at de er så uredelige at de tyr til løgn for å vinne en debatt og sverte andre. Jeg leste innlegget til AnneBrith på Facebook og tenkte, jo det kan jo være det er slik det henger sammen. Og så leste jeg tilsvaret fra moren som jo forteller en helt annen historie. En av dem lyver. I en slik sammenheng bør må man jo vurdere hvem som er mest troverdig og det er her de kalde fakta kommer på bordet, AnneBrith. Du har historikk som løgner, eller det jeg formildende har omtalt som «omskriving av sannhet». Bare måten som du har klikkbaitet folk inn på bloggen din med lureoverskrifter med null sannhet i seg. Allerede der begynte du å miste troverdighet. Og det har bare ballet på seg. Noen store løgner noen små, noen hvite og noen kullsorte. Så jeg kan ikke trekke noen annen konklusjon enn at du har minst troverdighet av dere to i denne diskusjonen. Og hva det faktisk betyr om hvor langt du er villig til å gå, det er det ganske skremmende å tenke på. Jeg for min del må innse at jeg nok en gang har vært for godtroende, for jeg trodde faktisk at det fantes en grense, men jeg tok feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 16. mars 2019 #5691 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg har frem til nå sett på Elden som en dyktig og seriøs advokat(mulig dette aldri har vært tilfelle, men jeg er ung😅) Det inntrykket har tatt en helomvending nå for å si det sånn. Tenk å skulle ødelegge sitt gode rykte for å beskytte stakkars AB. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 16. mars 2019 #5692 Del Skrevet 16. mars 2019 9 minutter siden, AntiBullshit skrev: Skulle gjerne gitt tommel opp til moren som står fram i kommentarfeltet, men helt ærlig så tør jeg ikke i frykt for å havne i en av «mappene» til ABD eller risikere å bli skjelt ut av mor sjøl over telefon. Som noen nevnte tidligere er det slående likheter i oppførsel mellom ABD og en viss annen husfrue som gikk for langt her om dagen. Hvilken annen husfrue er det og har du link..? Har gått glipp av noe her skjønner jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. mars 2019 #5693 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, AntiBullshit skrev: Skulle gjerne gitt tommel opp til moren som står fram i kommentarfeltet, men helt ærlig så tør jeg ikke i frykt for å havne i en av «mappene» til ABD eller risikere å bli skjelt ut av mor sjøl over telefon. Som noen nevnte tidligere er det slående likheter i oppførsel mellom ABD og en viss annen husfrue som gikk for langt her om dagen. Jeg forstår deg godt, men det er veldig synd. For alle som er blokkert og alle som ikke tør å gi tommel opp utgjør en stor gruppe mennesker. Når disse menneskenes mening blir borte ser det jo unektelig ut som at det er konsensus om at AB bare støtte. Det er i siste instans et angrep på et samfunn tuftet på at alle har rett til å ytre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 16. mars 2019 #5694 Del Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, Blubird skrev: Hvilken annen husfrue er det og har du link..? Har gått glipp av noe her skjønner jeg https://forum.kvinneguiden.no/topic/1262240-justisminister-tor-mikkel-wara-utsatt-for-hatkriminalitet/?page=24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 16. mars 2019 #5695 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Blubird skrev: Hvilken annen husfrue er det og har du link..? Har gått glipp av noe her skjønner jeg https://www.dagbladet.no/nyheter/waras-samboer-tordnet-pa-facebook-konspirasjonsteorier-og-logner/70873566 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. mars 2019 #5696 Del Skrevet 16. mars 2019 14 minutter siden, AntiBullshit skrev: Skulle gjerne gitt tommel opp til moren som står fram i kommentarfeltet, men helt ærlig så tør jeg ikke i frykt for å havne i en av «mappene» til ABD eller risikere å bli skjelt ut av mor sjøl over telefon. Som noen nevnte tidligere er det slående likheter i oppførsel mellom ABD og en viss annen husfrue som gikk for langt her om dagen. Det var slik jeg ble blokkert.... likte en mot-kommentar på instagram 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 16. mars 2019 #5697 Del Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, AntiBullshit skrev: https://www.dagbladet.no/nyheter/waras-samboer-tordnet-pa-facebook-konspirasjonsteorier-og-logner/70873566 Den saken ja, den har jeg fått med meg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. mars 2019 #5698 Del Skrevet 16. mars 2019 22 minutter siden, AntiBullshit skrev: Skulle gjerne gitt tommel opp til moren som står fram i kommentarfeltet, men helt ærlig så tør jeg ikke i frykt for å havne i en av «mappene» til ABD eller risikere å bli skjelt ut av mor sjøl over telefon. Som noen nevnte tidligere er det slående likheter i oppførsel mellom ABD og en viss annen husfrue som gikk for langt her om dagen. Hun blir kalt nettroll nå dessverre 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 16. mars 2019 #5699 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg har vært innom «magasinet» til Anne Brith og tenkte å gi henne noen klikk framover da jeg liker å bake å ble litt inspirert. Trodde på at hun nå la om kursen litt og ville fokusere på bakingen. Men etter denne Facebook ranten hennes står jeg over. La heller til noen andre bakebloggere på Insta og Facebook. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5700 Del Skrevet 16. mars 2019 Herlige bloggere: la fansen gjøre drittjobben slik at man selv fremstår som mor godhjerta. Anne Brith: ditt kommentarfelt er ditt ansvar. Drittslengingen setter deg ikke i et godt lys. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg