Kollontaj Skrevet 15. mars 2019 #5641 Del Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Takk for resymé. Jeg er dessverre en av de som kom i skade for å trykke "tommelopp" på en kommentar fra en av hennes motdebattanter dengang personkarakteristikkene haglet fra den selverklærte "african queen of norway" eller hva det var, i SoMegruppa på Facebook rett før hun emigrerte til utlandet. That's how they roll: kvel & blokkér. Like greit. Hun hadde ikke mye å fare med annet enn atalhet.🙄 Samme her. 👍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 15. mars 2019 #5642 Del Skrevet 15. mars 2019 32 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Takk for resymé. Jeg er dessverre en av de som kom i skade for å trykke "tommelopp" på en kommentar fra en av hennes motdebattanter dengang personkarakteristikkene haglet fra den selverklærte "african queen of norway" eller hva det var, i SoMegruppa på Facebook rett før hun emigrerte til utlandet. That's how they roll: kvel & blokkér. Like greit. Hun hadde ikke mye å fare med annet enn atalhet.🙄 Det gjorde hun med meg og😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 15. mars 2019 #5643 Del Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, Trynefaktor skrev: Det gjorde hun med meg og😂 Jeg ble også blokkert etter å ha «liked» en kommentar 🙄🤡 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. mars 2019 #5644 Del Skrevet 15. mars 2019 10 minutter siden, Pust skrev: Jeg ble også blokkert etter å ha «liked» en kommentar 🙄🤡 Da skal jeg altså passe meg for å trykke liker på noe. Vi har mange felles venner ser jeg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 15. mars 2019 #5645 Del Skrevet 15. mars 2019 15 minutter siden, Pust skrev: Jeg ble også blokkert etter å ha «liked» en kommentar 🙄🤡 Jeg har ikke bare likt kommentarer, med skrevet et par kritiske kommentarer selv, og jeg er ikke blokkert. Burde dette bekymre meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 15. mars 2019 #5646 Del Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, Ispahan skrev: Jeg har ikke bare likt kommentarer, med skrevet et par kritiske kommentarer selv, og jeg er ikke blokkert. Burde dette bekymre meg? Ja. Seriøst 🤣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 15. mars 2019 #5647 Del Skrevet 15. mars 2019 26 minutter siden, Ispahan skrev: Jeg har ikke bare likt kommentarer, med skrevet et par kritiske kommentarer selv, og jeg er ikke blokkert. Burde dette bekymre meg? Definitivt 😱 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 15. mars 2019 #5648 Del Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, Pust skrev: Definitivt 😱 Det er litt merkelig med tanke på den stålkontrollen hun har på sånt, med lister og mapper osv. Jeg TROR ikke det er forbudt å linke til DN eller Astis blogg, men jeg har ikke sjekket med advokat (for jeg har ingen). Kanskje jeg hører fra Elden snart? Eller det overarbeidete lensmannskontoret hennes 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 15. mars 2019 #5649 Del Skrevet 15. mars 2019 12 minutter siden, Ispahan skrev: Det er litt merkelig med tanke på den stålkontrollen hun har på sånt, med lister og mapper osv. Jeg TROR ikke det er forbudt å linke til DN eller Astis blogg, men jeg har ikke sjekket med advokat (for jeg har ingen). Kanskje jeg hører fra Elden snart? Eller det overarbeidete lensmannskontoret hennes 😂 Med tanke på tidligere oppførsel, med å blokkere folk som bare LIKER kritiske kommentarer, så hadde jeg vært bekymret hvis jeg ikke ble blokkert etter å ha uttalt meg kritisk på FB. Tuller ikke engang, hvis hun ikke har blokkert deg bør du blokkere henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 15. mars 2019 #5650 Del Skrevet 15. mars 2019 21 minutter siden, Ispahan skrev: Det er litt merkelig med tanke på den stålkontrollen hun har på sånt, med lister og mapper osv. Jeg TROR ikke det er forbudt å linke til DN eller Astis blogg, men jeg har ikke sjekket med advokat (for jeg har ingen). Kanskje jeg hører fra Elden snart? Eller det overarbeidete lensmannskontoret hennes 😂 Kanskje det bare var en glipp 😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 15. mars 2019 #5651 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Snakkar me om AB eller Norheim her? Altså når det gjeld dei siste kommentarane om blokkering, mista litt tråden. Endret 15. mars 2019 av decker La til ei setning 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. mars 2019 #5652 Del Skrevet 15. mars 2019 Det virker som at kilde bevis er ikke så viktig for bakeren, for hun er vist sin egen kilde hun. Kvinneguiden har hatt mye grums, men ting har blitt fjernet. Det er derfor vi har moderatorer. Hvorfor er det ingen som finnes bevis for all den hetsen som foregår her på KG? Har hun egentlig kommet med noen bevis? Kvinner som hater kvinner en gedigen bløff. Det er nok mer "Anne Brith som dikter opp egen hat, blant der hvor det er kritiske utsagn og gode tilbakemeldinger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. mars 2019 #5653 Del Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, Isild skrev: Da skal jeg altså passe meg for å trykke liker på noe. Vi har mange felles venner ser jeg Med Anne Brith Davidsen og et par andre, har jeg ikke tilkjennegitt min tilstedeværelse på noen måte, så der har jeg fri innsikt og uttaler meg andre steder enn der disse har full regi. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. mars 2019 #5654 Del Skrevet 16. mars 2019 Hun går hardt ut og sier at boken kommer ikke til å bli trukket fra bokbutikkene, samtidig som hun også ber folk skyndte seg å kjøpe boken mens den fortsatt er til salgs i bokbutikkene... jaja.. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 16. mars 2019 #5655 Del Skrevet 16. mars 2019 Hun synes også å være av den oppfatning at boken ønskes trukket fordi den "er så eksplosiv". En litt annen oppfatning av virkeligheten enn de fleste andre har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 16. mars 2019 #5656 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg har vært innom 3-4 bokhandlere den siste uken, både Ark og Libros, og ikke sett boken noe sted? Jeg har ikke spurt etter den (skal absolutt ikke ha den, og hadde heller dødd enn å la andre tro det), men denstår ikke lett tilgjengelig, i hvert fall. Er den kanskje ikke i alle butikker? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 16. mars 2019 #5657 Del Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, Halle-Palle skrev: Jeg har vært innom 3-4 bokhandlere den siste uken, både Ark og Libros, og ikke sett boken noe sted? Jeg har ikke spurt etter den (skal absolutt ikke ha den, og hadde heller dødd enn å la andre tro det), men denstår ikke lett tilgjengelig, i hvert fall. Er den kanskje ikke i alle butikker? Har sett den flere steder (dessverre)... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5658 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Hun melker det dramaet hun kan skvise ut av bokutgivelsen - det er ikke noe annet enn clickbaiting på nye arenaer. Og klart boken er "eksplosiv". Om man kommer med en masse anklager, halvsannheter og regelrette løgner om lett identifiserbare personer så vil jo folk reagere, noen ved å søke juridisk bistand. Det er ikke fordi innholdet er viktig eller sant - boken skaper jo bare reaksjoner fordi hun lyver folk rett opp i ansiktet. Slik hun hele tiden har gjort i bloggingen sin - det er jo hennes forretningsidé og modus operandi. Så utrolig pinlig og trist å faktisk ha skapt seg en stemme og en plattform i offentligheten, og så ikke kunne bruke den til noe annen enn løgn og skandalemakeri, fordi man ikke har noe som helst å melde som faktisk er verdt å lytte til. Så trist, Anne Brith. Endret 16. mars 2019 av Aricia 95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollypolly123 Skrevet 16. mars 2019 #5659 Del Skrevet 16. mars 2019 Håper noen av dere som er gode på Imgur legger ut bilde av tordentalen å anklagene hun kommer med på Facebook nå! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #5660 Del Skrevet 16. mars 2019 6 minutter siden, Dollypolly123 skrev: Håper noen av dere som er gode på Imgur legger ut bilde av tordentalen å anklagene hun kommer med på Facebook nå! Litt morsomt når hun påstår hun bare blokkerer de som stadig kommer med løgner. Man blir jo blokkert på sekundet bare man liker en annens kritiske kommentar. Mor Løgnhals. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg