Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Jeg er spent på hvor lenge «magasinet» fortsetter i formatet deg har nå jeg. Nå ser det jo iallefall ut som en profesjonell bakeblogg/bakemagasin, men relevante artikler og fakta som vil være interessant for bakeinteresserte. 

Jeg tror hun vil bli desperat å finne ut at clickbaits om baking ikke tiltrekker seg nok mennesker, også er hun på kjøret med personlig bloggblogg med utlevering av barn og eks, istedet for magasinblogg.

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.2.2019 den 13.00, xemiliex skrev:

Det kommer til å bli skapt et narrativ som belegg for å gjenopprette bloggen. Just you wait.

Som sagt. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
10 minutter siden, Eveliina skrev:

Jeg var sikkert ikke den eneste som venta på ett-eller-annet utspill nå - det var litt for åpenbart, når hun ikke uttalte seg til noen av avisene idag.

Men jeg fatter ikke at hun går ut med dette nå. Boka kom jo ut bare på fredag, etter så mye medieeksponering basert på at 'legger ned bloggen' - 'stakkars, stakkars meg'. Det er da null troverdighet igjen...? Hvorfor ikke vente et halvt års tid eller noe, så det i det minste var mulig fake en troverdig historie? 

Fordi hun har gjeld og trenger penger? Avviklet blogg for å unngå konkurs og gjennoppstår som «magasin». 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv  om hele greia er en stor flau suppe,  så er det ihvertfall flott om dette kommer til å handle om baking og sånn.... men hallo så mye styr og så mye synlig tull og vas for å komme frem til dette resultatet 😂

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Zeitgeist skrev:

Lurer på hva alle disse journalistene som lot seg blende av "Jeg er tvunget til å legge ned bloggen pga. hets"-uttalelsen tenker nå? 

De tenker vel det samme som da de hyllet AB med god PR for å gå frem som godt eksempel med å slutte med eksponeringen av de unevnelige. Det varte jo ikke noe lenger, det stuntet heller. 

«Toppbloggeren Anne Brith Davidsen (43) har bestemt seg for at barna ikke lenger skal være en del av hennes blogg og sosiale medier.»

Kilde: https://www.tv2.no/a/9900480/

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hele saken med bok og bloggnedleggelse er AnneBrith i et nøtteskall. Det er dette som ER AnneBrith som forretningskvinne. Alt handler om å skaffe seg oppmerksomhet på falske premisser. Gjerne med utgangspunkt i at hun er et offer. 

Jeg hadde bedt om å få pengene tilbake for journalistutdannelsen min, om jeg var de som har latt seg bruke i denne markedsføringsstrategien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Leselusa skrev:

Men selv  om hele greia er en stor flau suppe,  så er det ihvertfall flott om dette kommer til å handle om baking og sånn.... men hallo så mye styr og så mye synlig tull og vas for å komme frem til dette resultatet 😂

Og økonomi - for all del ikke glem økonomi....

Blir vel ny runde med "vi lever for 1000kr uka" - mens mor selv gosser seg i luncher og middager som er spons :nocomment:

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På snap nå....

Mange lurer på om boka er ute av butikkene - æ si det bare, det bi ikke aktuelt *AB stemme og tvinne på håret med trutmunn*

Endret av Trollmora
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Trollmora skrev:

På snap nå....

Mangle lurer på om boka er ute av butikkene - æ si det bare, det bi ikke aktuelt *AB stemme og tvinne på håret med trutmunn*

"smatt smatt men det kan være lurt å sikre seg et eksemplar før helgen"

hvorfor det? Hvis det ikke kommer på tale at deb skal ut at butikken

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Trollmora skrev:

På snap nå....

Mangle lurer på om boka er ute av butikkene - æ si det bare, det bi ikke aktuelt *AB stemme og tvinne på håret med trutmunn*

Det er på IG, men spiller forsåvidt ingen rolle ;)

Det er så pinlig! Jeg får inntrykk av at hun mener den boka er så samfunnsmessig viktig at det skal kjempes med hud og hår. Ingen form for ydmykhet eller selvrefleksjon der altså. 

Boka kunne vært viktig den, hadde den bare vært troverdig.  

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marriet skrev:

Det er på IG, men spiller forsåvidt ingen rolle ;)

Det er så pinlig! Jeg får inntrykk av at hun mener den boka er så samfunnsmessig viktig at det skal kjempes med hud og hår. Ingen form for ydmykhet eller selvrefleksjon der altså. 

Boka kunne vært viktig den, hadde den bare vært troverdig.  

HUn har blokkert meg på Insta - så det lå på snap ;)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...