Pitofinaa Skrevet 13. mars 2019 #5521 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg er spent på hvor lenge «magasinet» fortsetter i formatet deg har nå jeg. Nå ser det jo iallefall ut som en profesjonell bakeblogg/bakemagasin, men relevante artikler og fakta som vil være interessant for bakeinteresserte. Jeg tror hun vil bli desperat å finne ut at clickbaits om baking ikke tiltrekker seg nok mennesker, også er hun på kjøret med personlig bloggblogg med utlevering av barn og eks, istedet for magasinblogg. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 13. mars 2019 #5522 Del Skrevet 13. mars 2019 På 22.2.2019 den 13.00, xemiliex skrev: Det kommer til å bli skapt et narrativ som belegg for å gjenopprette bloggen. Just you wait. Som sagt. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 13. mars 2019 #5523 Del Skrevet 13. mars 2019 Var det noen som sa keiserens nye klær? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Eveliina Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5524 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg var sikkert ikke den eneste som venta på ett-eller-annet utspill nå - det var litt for åpenbart, når hun ikke uttalte seg til noen av avisene idag. Men jeg fatter ikke at hun går ut med dette nå. Boka kom jo ut bare på fredag, etter så mye medieeksponering basert på at 'legger ned bloggen' - 'stakkars, stakkars meg'. Det er da null troverdighet igjen...? Hvorfor ikke vente et halvt års tid eller noe, så det i det minste var mulig fake en troverdig historie? 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 13. mars 2019 #5525 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) 10 minutter siden, Eveliina skrev: Jeg var sikkert ikke den eneste som venta på ett-eller-annet utspill nå - det var litt for åpenbart, når hun ikke uttalte seg til noen av avisene idag. Men jeg fatter ikke at hun går ut med dette nå. Boka kom jo ut bare på fredag, etter så mye medieeksponering basert på at 'legger ned bloggen' - 'stakkars, stakkars meg'. Det er da null troverdighet igjen...? Hvorfor ikke vente et halvt års tid eller noe, så det i det minste var mulig fake en troverdig historie? Fordi hun har gjeld og trenger penger? Avviklet blogg for å unngå konkurs og gjennoppstår som «magasin». Endret 13. mars 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 13. mars 2019 #5526 Del Skrevet 13. mars 2019 Men selv om hele greia er en stor flau suppe, så er det ihvertfall flott om dette kommer til å handle om baking og sånn.... men hallo så mye styr og så mye synlig tull og vas for å komme frem til dette resultatet 😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5527 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) 22. februar forteller AB at hun legger ned bloggen pga at datteren hennes har mottatt trusler. Samtidig forteller hun at hun skal utgi bok om all netthetsen hun har mottatt på selveste kvinnedagen og varsler "jordskjelv" på "God Morgen, Norge". 8. mars er det lanseringsfest for boka. 12. mars mottar forlaget et krav om at boka stoppes og tilbakekalles. 13. mars blir kravet om stopping/tilbakekalling kjent via pressemelding fra forlaget. Anne Brith har ingen kommentar. På kvelden samme dag gjenoppstår bloggen som "magasin" i stillhet. Det var det med troverdighet da... Endret 14. mars 2019 av Christiane_W Feil dato for pressemelding fra forlaget rettet. 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg TinaG Skrevet 14. mars 2019 Populært innlegg #5528 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) For de som har sett parterapi med Kevin Vågenes sier jeg bare: "Og vi lo, og vi lo, og vi lo...." Magasin eller blogg, det er fortsatt på godt norsk en salig blanding av keiserens nye klær og "lipstick on a pig". OG NEI jeg kaller ikke AB personlig for verken gris eller keiser. Jeg snakker om firmaet, bedriften - AB. Så er det poengtert. Man kan jo ikke risikere å bli sitert i neste bok. Endret 14. mars 2019 av TinaG Skrivefeil 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. mars 2019 #5529 Del Skrevet 14. mars 2019 Blir spennende å se hvor lenge det varer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 14. mars 2019 #5530 Del Skrevet 14. mars 2019 4 timer siden, Zeitgeist skrev: Lurer på hva alle disse journalistene som lot seg blende av "Jeg er tvunget til å legge ned bloggen pga. hets"-uttalelsen tenker nå? De tenker vel det samme som da de hyllet AB med god PR for å gå frem som godt eksempel med å slutte med eksponeringen av de unevnelige. Det varte jo ikke noe lenger, det stuntet heller. «Toppbloggeren Anne Brith Davidsen (43) har bestemt seg for at barna ikke lenger skal være en del av hennes blogg og sosiale medier.» Kilde: https://www.tv2.no/a/9900480/ 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 14. mars 2019 Populært innlegg #5531 Del Skrevet 14. mars 2019 5 timer siden, SoWhat? skrev: Tror hun har bra advokater, og ene har jo skrevet forord i boka? Tror også at de har vært involvert fra før hun skrev den. Men de får ikke stengt Rampelysforumet. Det som kan skje er at reglene her blir strengere, og at det blir restriksjoner. Det ER jo mye stenging av tråder her; noe som tyder på at det er mange regelbrudd. Såpass selvkritiske må medlemmene her være. Som de sa på podcasten "Kvinneguidens Venner" : det er ikke godt miljø her inne... Men en får se hva som skjer. Hvor langt det går. Hun er kan skje ikke den jeg ønsket skulle sette søkelys på netthets, men nå er det hun som har gått så langt da. Hun har jo gått over streken selv noen ganger.. Har du lagt merke til at det ofte skjer at tråder stenges på grunn av "brukerdebatt"? Det betyr at det kommer en nyopprettet bruker inn, pisser i maurtua med kommentarer om at vi på KG er feite NAVere og bør miste barna våre (dette er "hets", for øvrig, som merkelig nok bare forsvares av alle bloggere så lenge det ikke er rettet mot dem selv) og at bloggeren er best uansett. Så koker maurtua, alle seg over taststuret for å forsvare seg mot trollet (ja, det er dette som per definisjon er et nettroll). Og vi får regelbruddet "brukerdebatt". Nyopprettet bruker sørger for at diskusjonen gjentar seg gjennom flere ryddinger, noe som gjør at tråden, på grunn av regelen om flere ryddinger, blir stengt. Jeg sier ikke at dette alltid er grunnen til at tråder stenges, men det skjer ofte. Et nyttig verktøy for de utenfor som ønsker å kneble debatten. Det er jo bare for KG-brukere å opprette en ny tråd, så denne stengeregelen pga rydding er tåpelig, og man "mister" dokumentasjon underveis. Kan faktisk hende reglene endrer seg til at åpenbare troll med ensidig agenda raskere utestenges. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 14. mars 2019 #5532 Del Skrevet 14. mars 2019 Et magasin du. 😳 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 14. mars 2019 #5533 Del Skrevet 14. mars 2019 Hele saken med bok og bloggnedleggelse er AnneBrith i et nøtteskall. Det er dette som ER AnneBrith som forretningskvinne. Alt handler om å skaffe seg oppmerksomhet på falske premisser. Gjerne med utgangspunkt i at hun er et offer. Jeg hadde bedt om å få pengene tilbake for journalistutdannelsen min, om jeg var de som har latt seg bruke i denne markedsføringsstrategien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 14. mars 2019 Populært innlegg #5534 Del Skrevet 14. mars 2019 Magasin? På samme nettadresse som den nedlagte bloggen? Gjetter at veldig mange ikke ser/vet forskjellen på en blogg og et magasin på nett. Nei, jeg hopper av her jeg, jeg tror ikke jeg orker å følge med på dette, jeg begynner å gråte hvis avisene blir med på flere runder tror jeg. Hva kommer de til å skrive nå? "Comeback!" ?? Magasinet ser delikat ut da. Håper det blir slutt på utleverende innhold om andre personer. Og jeg håper det blir slutt på provoserende "A-innlegg" (provokasjoner = reaksjoner = tråder på forum = hun føler seg hetset og hatet og har det dårlig) JA til kaker og baking! Lykke til AB 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 14. mars 2019 #5535 Del Skrevet 14. mars 2019 8 timer siden, Ellenn skrev: Og så lenge var bloggen borte..bortsett fra at nå er det et magasin og ikke blogg., https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/et-magasin-6834809939 https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/ Eg daue 😂🤪😂🤪😂🤪 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 14. mars 2019 #5536 Del Skrevet 14. mars 2019 7 timer siden, Leselusa skrev: Men selv om hele greia er en stor flau suppe, så er det ihvertfall flott om dette kommer til å handle om baking og sånn.... men hallo så mye styr og så mye synlig tull og vas for å komme frem til dette resultatet 😂 Og økonomi - for all del ikke glem økonomi.... Blir vel ny runde med "vi lever for 1000kr uka" - mens mor selv gosser seg i luncher og middager som er spons 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 14. mars 2019 #5537 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) På snap nå.... Mange lurer på om boka er ute av butikkene - æ si det bare, det bi ikke aktuelt *AB stemme og tvinne på håret med trutmunn* Endret 14. mars 2019 av Trollmora 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 14. mars 2019 #5538 Del Skrevet 14. mars 2019 15 minutter siden, Trollmora skrev: På snap nå.... Mangle lurer på om boka er ute av butikkene - æ si det bare, det bi ikke aktuelt *AB stemme og tvinne på håret med trutmunn* "smatt smatt men det kan være lurt å sikre seg et eksemplar før helgen" hvorfor det? Hvis det ikke kommer på tale at deb skal ut at butikken 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 14. mars 2019 #5539 Del Skrevet 14. mars 2019 16 minutter siden, Trollmora skrev: På snap nå.... Mangle lurer på om boka er ute av butikkene - æ si det bare, det bi ikke aktuelt *AB stemme og tvinne på håret med trutmunn* Det er på IG, men spiller forsåvidt ingen rolle Det er så pinlig! Jeg får inntrykk av at hun mener den boka er så samfunnsmessig viktig at det skal kjempes med hud og hår. Ingen form for ydmykhet eller selvrefleksjon der altså. Boka kunne vært viktig den, hadde den bare vært troverdig. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 14. mars 2019 #5540 Del Skrevet 14. mars 2019 2 minutter siden, Marriet skrev: Det er på IG, men spiller forsåvidt ingen rolle Det er så pinlig! Jeg får inntrykk av at hun mener den boka er så samfunnsmessig viktig at det skal kjempes med hud og hår. Ingen form for ydmykhet eller selvrefleksjon der altså. Boka kunne vært viktig den, hadde den bare vært troverdig. HUn har blokkert meg på Insta - så det lå på snap 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg