Gjest Emmy_H Skrevet 13. mars 2019 #5501 Del Skrevet 13. mars 2019 1 minutt siden, Ellenn skrev: Og så lenge var bloggen borte..bortsett fra at nå er det et magasin og ikke blogg., https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/ Tenker hun ikke på at dette undergraver hennes troverdighet? Dette er det mange som har forutsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2019 #5502 Del Skrevet 13. mars 2019 Lol 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg minister-mio Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5503 Del Skrevet 13. mars 2019 La ned bloggen, startet et magasin. Magasinet ligner på bloggen, men det er ingen blogg! Det er et magasin! 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rosalie Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5504 Del Skrevet 13. mars 2019 Dette er for dumt! 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5505 Del Skrevet 13. mars 2019 Hva var det vi sa? Selvfølgelig er ikke bloggen borte. Jeg mangler ord... 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5506 Del Skrevet 13. mars 2019 7 minutter siden, Emmy_H skrev: Tenker hun ikke på at dette undergraver hennes troverdighet? Dette er det mange som har forutsett. Hahaha 😂😂😂 Jeg skrev det her inne, at hun kom til å dukke opp med blogg i ny form, sikkert som «magasin» - og det ble slettet som spekulasjon! 118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 13. mars 2019 #5507 Del Skrevet 13. mars 2019 33 minutter siden, bibbis skrev: Én ting til jeg stusser over. (Så utrolig mye snålt med denne saken) Det trues med advokater i hist og pist, advokatene har bevis osvosv. Hun navngir enkelte advokater som hun og forlaget har i lomma. Men det jeg lurer på her, hvilken hjelp er det egentlig i de advokatene? Hun kan jo ikke bare overstyre loven fordi hun har fått for seg at det er begått feil mot henne? Når man i tillegg ser «bevisbyrden» hun har (eller ikke har), og det egentlig viser seg at det er hun selv (beviselig) som har bedrevet ulovligheter over en lav sko, så skjønner jeg ikke helt den trusselen det skal være at hun «har advokater på laget» Tror hun har bra advokater, og ene har jo skrevet forord i boka? Tror også at de har vært involvert fra før hun skrev den. Men de får ikke stengt Rampelysforumet. Det som kan skje er at reglene her blir strengere, og at det blir restriksjoner. Det ER jo mye stenging av tråder her; noe som tyder på at det er mange regelbrudd. Såpass selvkritiske må medlemmene her være. Som de sa på podcasten "Kvinneguidens Venner" : det er ikke godt miljø her inne... Men en får se hva som skjer. Hvor langt det går. Hun er kan skje ikke den jeg ønsket skulle sette søkelys på netthets, men nå er det hun som har gått så langt da. Hun har jo gått over streken selv noen ganger.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5508 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) 25 minutter siden, Ellenn skrev: Og så lenge var bloggen borte..bortsett fra at nå er det et magasin og ikke blogg., https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/et-magasin-6834809939 https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/ Man kan kalle en blogg magasin. Man kan også kalle en spade jernvarehandelutsalgsartikkel, men det er fremdeles en spade. Ps: Og takk til @Ellenn for å legge ut bloglovin-link, jeg skal aldri klikke meg inn på det "magasinet". Endret 13. mars 2019 av Hedy Lamarr Ps 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 13. mars 2019 #5509 Del Skrevet 13. mars 2019 Og hun har startet denne (magasin)reisen med noen samarbeidspartnere. Mon tro om Villapaprika er en av dem. Så kan de lande sammen. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 13. mars 2019 #5510 Del Skrevet 13. mars 2019 19 minutter siden, Ellenn skrev: Og så lenge var bloggen borte..bortsett fra at nå er det et magasin og ikke blogg., https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/et-magasin-6834809939 https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/ 😂😂😂Dette vil jo ta seg fint ut etter å ha gått hardt ut og sagt at bloggen er nedlagt.... Er det mulig... 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. mars 2019 #5511 Del Skrevet 13. mars 2019 .. og når man trodde farsen ikke kunne nå nye høyder.. Hvor lang tid tror vi det tar før innleggene på bloggen er tilbake i sin vante gjenge? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. mars 2019 #5512 Del Skrevet 13. mars 2019 Lurer på hva alle disse journalistene som lot seg blende av "Jeg er tvunget til å legge ned bloggen pga. hets"-uttalelsen tenker nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. mars 2019 #5513 Del Skrevet 13. mars 2019 2 minutter siden, Zeitgeist skrev: Lurer på hva alle disse journalistene som lot seg blende av "Jeg er tvunget til å legge ned bloggen pga. hets"-uttalelsen tenker nå? My thoughts excactly! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5514 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Jadda. Barna var truet, var det ikke det? Dette er bare helt fullstendig ille. Håper alle journalistene som skrev om netthetsen som tvang stakkars anne brith til å legge ned bloggen, skriver om dette. Dette er reinspikka manipulasjon. Endret 13. mars 2019 av pøbelsara 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marriet Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5515 Del Skrevet 13. mars 2019 Fake fake fake... hun holder ALLE for narr! Men mest av alt tror jeg at hun lurer seg selv. Og shit is about to get real. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 13. mars 2019 #5516 Del Skrevet 13. mars 2019 Saltvannsmagasin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Leselusa Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5517 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg tenker at enkelte mediehus nå bør kjenne sin besøkelsestid og reagere på at de har blitt brukt.... 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Eveliina Skrevet 13. mars 2019 Populært innlegg #5518 Del Skrevet 13. mars 2019 Bruker min ytringsfrihet til å uttrykke følelsen på ikke-saklig og slettes ikke konstruktiv måte: Dette er jo nøyaktig hva alle disse 'hatefulle kvinnene' på Kvinneguiden har sagt ville vært smartere å satse på. Og attpåtil forutså ville være neste trekk. Men neeeeida - istedet for å innrømme at det kanskje kunne være en smule rett, det disse kritikerene sa. At å bygge opp bloggen på klikk-åter, drama og eksponering av barn var en innmari dårlig forretningsskikk, og vil skremme bort sammarbeidspartnere. I stedet for å innrømme at kritikken var riktig - så lager Anne Brith selvfølgelig et heidundrende hatefullt sirkus av det hele. Himmel, så mye styr, bare for å slippe å si - 'jeg tok feil'. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 13. mars 2019 #5519 Del Skrevet 13. mars 2019 1 minutt siden, Eveliina skrev: Bruker min ytringsfrihet til å uttrykke følelsen på ikke-saklig og slettes ikke konstruktiv måte: Dette er jo nøyaktig hva alle disse 'hatefulle kvinnene' på Kvinneguiden har sagt ville vært smartere å satse på. Og attpåtil forutså ville være neste trekk. Men neeeeida - istedet for å innrømme at det kanskje kunne være en smule rett, det disse kritikerene sa. At å bygge opp bloggen på klikk-åter, drama og eksponering av barn var en innmari dårlig forretningsskikk, og vil skremme bort sammarbeidspartnere. I stedet for å innrømme at kritikken var riktig - så lager Anne Brith selvfølgelig et heidundrende hatefullt sirkus av det hele. Himmel, så mye styr, bare for å slippe å si - 'jeg tok feil'. Spot on👍 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 13. mars 2019 #5520 Del Skrevet 13. mars 2019 Kommer ikke akkurat som noe sjokk, nei... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg