Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

33 minutter siden, bibbis skrev:

Én ting til jeg stusser over. (Så utrolig mye snålt med denne saken) 

Det trues med advokater i hist og pist, advokatene har bevis osvosv. Hun navngir enkelte advokater som hun og forlaget har i lomma. Men det jeg lurer på her, hvilken hjelp er det egentlig i de advokatene? Hun kan jo ikke bare overstyre loven fordi hun har fått for seg at det er begått feil mot henne?

Når man i tillegg ser «bevisbyrden» hun har (eller ikke har), og det egentlig viser seg at det er hun selv (beviselig) som har bedrevet ulovligheter over en lav sko, så skjønner jeg ikke helt den trusselen det skal være at hun «har advokater på laget»

Tror hun har bra advokater, og ene har jo skrevet forord i boka? Tror også at de har vært involvert fra før hun skrev den. 

Men de får ikke stengt Rampelysforumet. Det som kan skje er at reglene her blir strengere, og at det blir restriksjoner. Det ER jo mye stenging av tråder her; noe som tyder på at det er mange regelbrudd. Såpass selvkritiske må medlemmene her være. Som de sa på podcasten "Kvinneguidens Venner" : det er ikke godt miljø her inne... 

Men en får se hva som skjer. Hvor langt det går. Hun er kan skje ikke den jeg ønsket skulle sette søkelys på netthets, men nå er det hun som har gått så langt da. Hun har jo gått over streken selv noen ganger..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun har startet denne (magasin)reisen med noen samarbeidspartnere. Mon tro om Villapaprika er en av dem. Så kan de lande sammen. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ellenn skrev:

Og så lenge var bloggen borte..bortsett fra at nå er det et magasin og ikke blogg.,

https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/et-magasin-6834809939

https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/

😂😂😂:skratte:Dette vil jo ta seg fint ut etter å ha gått hardt ut og sagt at bloggen er nedlagt.... :sarkasme:Er det mulig...

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og når man trodde farsen ikke kunne nå nye høyder..

Hvor lang tid tror vi det tar før innleggene på bloggen er tilbake i sin vante gjenge?

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Lurer på hva alle disse journalistene som lot seg blende av "Jeg er tvunget til å legge ned bloggen pga. hets"-uttalelsen tenker nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zeitgeist skrev:

Lurer på hva alle disse journalistene som lot seg blende av "Jeg er tvunget til å legge ned bloggen pga. hets"-uttalelsen tenker nå? 

My thoughts excactly! 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
1 minutt siden, Eveliina skrev:

Bruker min ytringsfrihet til å uttrykke følelsen på ikke-saklig og slettes ikke konstruktiv måte:

:skratte:

Dette er jo nøyaktig hva alle disse 'hatefulle kvinnene' på Kvinneguiden har sagt ville vært smartere å satse på. Og attpåtil forutså ville være neste trekk.

Men neeeeida - istedet for å innrømme at det kanskje kunne være en smule rett, det disse kritikerene sa. At å bygge opp bloggen på klikk-åter, drama og eksponering av barn var en innmari dårlig forretningsskikk, og vil skremme bort sammarbeidspartnere.

I stedet for å innrømme at kritikken var riktig - så lager Anne Brith selvfølgelig et heidundrende hatefullt sirkus av det hele.  :rolleyes:

Himmel, så mye styr, bare for å slippe å si - 'jeg tok feil'. 

Spot on👍

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...