Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Speilvegg
11 minutter siden, DianaV skrev:

Syns det er bra å se hvor mange visninger denne tråden har fått. Hvis overfloden er positive til henne hadde vi sett mer til det i denne tråden. 

Ja, hun er absolutt på topplisten her på Kvinneguiden om ikke annet.  🙊😉

Endret av Speilvegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne-Brith vurderer å starte virksomhet på hjemplassen sin.... hun er SÅ glad i den plassen.

Det er bak betalingsmur, så får ikke lest dessverre 

https://www.helg.no/nyheter/boklansering/nettvett/anne-brith-vurderer-a-starte-virksomhet-i-mosjoen-jeg-er-sa-glad-i-hjemplassen-min/s/5-24-404964?fbclid=IwAR1Sqj7qhk_Wh2zGVHW1O4qutMBPMuqj6NQQup_RllhfHZpDa7sfU_vCvhQ

Endret av Fjugur
Utfyllende opplysninger
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at ingen av avisene har anmeldt boken? Det er da  nok av andre tabloide nyheter i de største avisene. En skulle tro at når forfatteren hevder den inneholder et samfunnsmessig jordskjelv, så ble mediene interessert?

Alt jeg har fått med meg er anmeldelse av en politimann, småpludring på GMN, og at hun gråter over en føflekk.

Synes å huske at bloggerbøkene ble anmeldt i noen medier?

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Villroses hage skrev:

I intervjuet i Helgelendingen kommer det fram at målet med boka er å få rampelyset på Kvinneguiden lagt ned.

Intet mindre (eller mere for den sakens skyld).

"YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!" 

Diss til de som ikke tar den 😜

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, xemiliex skrev:

Sånn helt alvorlig. Hvis du igjen og igjen og inn i det evinnelige anmelder lignende forhold til politiet og alle blir konkludert som «intet straffbart forhold», burde ikke vedkommende til slutt bli anmeldt for misbruk av offentlige ressurser? Jeg antar at det ikke finnes hjemmel i loven for dette (og jeg er ikke jurist), men jeg synes noe er grunnleggende galt når man kan bruke politiet som et maktmiddel mot sine kritikere.

Det burde definitivt bli bøtelagt i det minste, dersom man gjentatte ganger forhindrer offentlig tjenestemenn i å gjøre jobben sin ved å frata ressurser. Det hele minner meg om små unger som tulleringer til ulike nødetater, men de har i det minste en dårlig utviklet frontallapp å skylde på. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, miss summers skrev:

Safari funker åpenbart ikke. Takk ☺️

Funker fint på min Safari :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev:

Det burde definitivt bli bøtelagt i det minste, dersom man gjentatte ganger forhindrer offentlig tjenestemenn i å gjøre jobben sin ved å frata ressurser. Det hele minner meg om små unger som tulleringer til ulike nødetater, men de har i det minste en dårlig utviklet frontallapp å skylde på. 

Falske anmeldelser er i aller høyeste grad straffbart. Er usikker på hvordan det AB driver med kunne falle under det, men det er jo egentlig det hun driver med.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marriet skrev:

Falske anmeldelser er i aller høyeste grad straffbart. Er usikker på hvordan det AB driver med kunne falle under det, men det er jo egentlig det hun driver med.

Om ikke falske, så er det iallfall meget tynt grunnlag. Tenk å springe til herr lensmann så fort noen er kritiske.. Blir for dumt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
35 minutter siden, Villroses hage skrev:

I intervjuet i Helgelendingen kommer det fram at målet med boka er å få rampelyset på Kvinneguiden lagt ned.

Intet mindre (eller mere for den sakens skyld).

Da har man jo skråblikk som sånne tråder lå i før 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, toer`n skrev:

Funker fint på min Safari :) 

Min og! -må bare scrolle myyyye nedover, siden ser blank ut slik den kommer opp, men innlegget ligger langt der nede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Det slo meg at Anne Brith, som er så for å skape kjærlighet og balanse her på kg, for vi er jo så ondskapsfulle her, faktisk gikk så langt som å kalle kapitlet som handler om Kvinneguiden, og hennes kontakt med Egmont og forumansvarlig, for Septiktanken. Hyggelig dame, dette. 

Alltid like sympatisk den dama .

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Emmy_H
14 minutter siden, Eveliina skrev:

Kan heller ikke lese, men gikk til forsiden og så bildet der. Det slår meg hvor uheldig layout'en på boka er? 

Når hun holder den på foto sånn, så forsvinner liksom 'kvinner' i kursiv? Det som er i fokus er en svartkledd kvinne som fremstår aggressiv - og teksten: 'som hater kvinner'.

Har du mulighet til å kopiere direkte sitat av dette? Maks 3 linjer er tillatt her, mener jeg? :) 

Det er vel følelsen vi alle her sitter med, men litt overraska om hun sier det så rett ut offentlig. 
Hadde det vært en reell 'kampanje' mot netthets så ville ikke fremgangsmåten gitt mening i det hele tatt. Det hele har fra starten av fremstått som en hatkampanje mot kvinneguiden, bare såvidt lett kamuflert. For det er jo ikke her virkelig stygge ting skjer eller sies - det er helt andre fora og steder på nett. 

Det gir jo heller ingen mening å gå etter Kvinneguiden, men det er nå en annen sak. Hadde jeg vært en kontroversiell blogger, ville jeg ansett det som en stor fordel om hovedtyngden av debatten om mitt virke foregikk i en bortgjemt krok på internett her på Rampelys. Hva tror hun vil skje, om Rampelys evt. ble stengt? At folk skal holde kjeft og slutte å bry seg...? Det er ikke sånn hverken internett eller folk funker. 

Også er det vel egentlig mye takker være bloggere selv, at denne tråden nå er svært godt dokumentert. Det er ikke mulig å avvise innholdet her som rykter. Det ble det krevd at alt som sies her må være dokumentert i offentlige kilder. Slik ble tråden bedre og bare mer relevant :) 

Attpåtil ga det oss etterhvert Asti sin blogg med kartotek over div. linker og kilder: https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ 

Og nå reklamerer altså Anne Brith så flittig for dette forumet, det er jo hyggelig å hjelpe til med å eksponere flere for debatten og dokumentasjonen her :) 

Når man "ønsker" seg egen tråd på KG og legger opp inntekstgrunnlaget etter clickbaits så er alt i skjønneste orden, fordi man tror at man har kontroll her inne gjennom å pushe  moderatoene med 150 henvendelser. Så viser det seg at KG er utenfor hennes kontroll og at istedenfor for å få drahjelp blir hun utsatt for kritikk av ulike grunner og da blir dette til en personlig vendetta mot KG og deres brukere. Hadde hun sett i Helene Drage tråden ville hun ha skjønt at det er ikke slik at man nødvendigvis blir utsatt for kritikk i kraft av å være blogger men pga innholdet i bloggen. Tråden til HD er ikke aktiv av åpenbare grunner og det er mange flere av de trådene. Her er det Davidsen som har feilberegnet hvem hun har med å gjøre (ressurssterke kvinner) og bør stå for det valget. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hun forteler lokalavisen at hun ønsker å legge ned rampelys? Hun lager lett match for de advokatene egmont/kg evt må ha leid inn! Hun er mildt sagt lemfeldig med kildehenvisningene i boken (ja , jeg har lest den). Hun fremstiller dt som om all dritten kommer herfra. Men for alle som er kjent i forumet, er det tydelig at d styggeste kommentarene slik som "syke, syke fitte" "drep deg selv" og "vi vet hvor du bor" ikke kommer herfra.

Hvis jeg hadde vært Egmont/KG hadde jeg vært drit forbannet på henne som bevisst går inn for å få folk til å tro at de tillater slik i sine digitale medier. Jeg antar at de ikke er veldig interessert i å la dette stå uimotsagt. 

Jeg lurer veldig på hva slags råd advokaten hennes har gitt. Har han/de ikke sjekket hvor disse uttalelsene faktisk kommer fra før de har rådet henne til å la dette gå i trykken og til politianmeldelse?

Og hva med forlaget som har publisert dem? Anne Brith er jo så opptatt av redaktøransvar. :filer: 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...