Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Det spiller altså ingen rolle hvor kommentarene kommer fra? 

😳

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ispahan
1 minutt siden, Firestone skrev:

Det spiller altså ingen rolle hvor kommentarene kommer fra? 

😳

Nei det gjør visst ikke det.

Hvordan har hun tenkt at rettsvesenet skal straffe to moderatorer for noe hun selv har redaktøransvar for? Hvis hun har latt disse kommentarene stå i egne kommentarfelt, bør hun vel også anmelde seg selv? Hun må slutte og misbruke politiets ressurser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ispahan
2 minutter siden, Pust skrev:

Merkelig kommentar. Der sitter hun i studio med en representant fra Kvinneguiden - og anklager KG for å legge ut sjikane og forteller at hun har anmeldt vedkommendes kollegaer -  men når hun får konkret spørsmål om kommentarene - svarer hun at det ikke er så farlig hvor kommentarene sto? Hæ?

Anne Brith har rett i at man ikke skal være ufin på nett. Selv har hun sekken full av slemme blogginnlegg, men de er «slettet», så da gjelder de ikke mer. 🙄

Det er rart med det. Når Anne Brith sletter innlegg om at eksen er rasshøl, da telles det ikke lenger. Når Kvinneguiden sletter innlegg som er mer eller mindre hetsende, da skal de likevel straffes. Snakk om å ha ett sett regler for seg selv, og ett sett regler for alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde kastet meg over denne saken hvis jeg var journalist idag. Det er jo sååååå mye å lese seg til, så mye som kan opplyses om, så mye interessant som kan brukes i en artikkel. Tragisk å se tilstanden i medieNorge for tiden. Glad jeg valgte bort journalist yrket til fordel for noe annet, for jeg hadde jo slitt hardt med å ikke publisere saker om åpenbar løgn! 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egmonthuset representant forsøkte å si noe om kontekst kontra løsrevne sitater, men dessverre ødela programlederen dette.

NRK sin representant kom definitivt dårligst ut ved å være subjektiv og overfladisk.

Endret av Pust
Rettet feil
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg dette PR-stuntet til AB men leser det som dere skriver og sitter med en del spørsmål angående denne bloggerens grandiose syn på seg selv. Davidsen; jeg oppfordrer deg til å slutte å misbruke politiets ressurser på tøvet ditt!

Det finnes mennesker der ute som har virkelige problemer, ikke dette tøvet som du bedriver. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Pust skrev:

Egmont representant forsøkte å si noe om kontekst kontra løsrevne sitater, men dessverre ødela programlederen dette.

NRK sin representant kom definitivt dårligst ut ved å være subjektiv og overfladisk.

NRK er ikke akkurat kjent for å bedrive med god journalistikk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door
Akkurat nå, Pust skrev:

Egmont representant forsøkte å si noe om kontekst kontra løsrevne sitater, men dessverre ødela programlederen dette.

AB kom dårligst ut med sin uærlighet og sitt skitne triks der hun ikke bare helt bevisst lot være å rette opp i programleders feiloppfatning om at de styggeste kommentarene som ble lest opp var hentet fra forumet, men også snakket videre på en måte som for uvitende hørtes ut som en bekreftelse på at de styggeste kommentarene kom herfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sa også at denne siden får millioner av klikk og det liker annonsørene og de tjener på det.

altså kvinneguiden er jo så mye mer enn bare forum om bloggere. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, EnBruker skrev:

hun sa også at denne siden får millioner av klikk og det liker annonsørene og de tjener på det.

altså kvinneguiden er jo så mye mer enn bare forum om bloggere. 

Så dersom kg blir lagt ned vil også bloggeren bli lagt ned? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

NRK er ikke akkurat kjent for å bedrive med god journalistikk. 

Jo, det er de da virkelig. Man bør kunne forvente mye bedre av nettopp NRK, alvorlig talt.

17 minutter siden, Pust skrev:

Det er jeg enig i, og det skyldes nok langt på vei selve profilen til Ukeslutt, som nettopp er tabloid og overfladisk. Programmet promoteres som "nyhetsredaksjonens rampete lillesøster", og det er jo ikke for ingenting. Og så har vi i tillegg hele problematikken med stofftypen her, samt hva som er den gjengse oppfatning i opinionen av fenomenet "netthets", som AB surfer skamløst på.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...