Pust Skrevet 9. mars 2019 #4921 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) 1 time siden, Macimba skrev: ABD soler seg i glansen og er på topp - dette er en kamp dere har tapt, så for å ikke irritere livet av dere, og å bruke unødig energi så kutt ut denne tråden, kutt ut å følge mennesket. Som jeg har sagt før har det ingen hensikt så lenge ting blir her inne, og ikke ute blandt folk. Hvem tror dere egentlig leser Asti og BOTB? Jo det er folk herfra. AB soler seg i kunstig lys for tiden, for det hun bruker for å vekke oppmerksomhet er ikke annet enn eventyrfortellinger som ikke henger på greip, foråsidetsånn. Det er synd Blogglisten forsvant, men i november 2018 kan man se bevis på at det var svært, svært mange som leser BoTB. BoTB: 8590 (unike). Til sammenligning: Annebrith.no: 6415 (unike). http://web.archive.org/web/20181102064931/https://blogglisten.no/ Hvor mange som leser Astis blogg har jeg ikke bevis for, men jeg tipper det er flere enn de få som frekventerer Rampelyset. PS Litt om 8.mars og eks-bloggeren Anne Brith https://influencere.wordpress.com/2019/03/08/anne-brith-kvinnedagen/ Endret 9. mars 2019 av Pust Lagt til et PS med lenke 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg vedsidenav Skrevet 9. mars 2019 Populært innlegg #4922 Del Skrevet 9. mars 2019 Mens mor soler seg i "glansen" . Legger ut snapper fra event og karaoke, iblandet alkohol og litt kropp. Legger hun også ut snapp av at den som ble så truet, at mor måtte legge ned bloggen og gråte litt på GMN øver på ett nytt triks. Godt dokumentert på snap med flere repitisjoner og gode ord fra mor med mål og tids plan. Er det nødvendig å dele at man går på trynet igjen og igjen?? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg KikiEco Skrevet 9. mars 2019 Populært innlegg #4923 Del Skrevet 9. mars 2019 Det er jo ikke nevnt navn her, men jeg tror ikke det er tilfeldig at dette innlegget kom nå. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/oRjKAj/ut-mot-haarsaare-bloggere-vi-maa-taale-at-ikke-alle-er-enige-med-oss-hele-tiden?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 9. mars 2019 #4924 Del Skrevet 9. mars 2019 1 time siden, terteskjell skrev: Har ett spørsmål som kanskje noen kan svare på. Jeg ser på linkedIN at blogghuset er ett firma som ble startet i 2014. Står på profilen til Isabel R Carlsen. Men kan man ha ett firma uten at det er registrert i Brønnøysund? Står jo ikke noe om Blogghuset på Google Blogghuset er ikke registrert som AS (Brønnøysundregisteret) og nettsiden er bare en adresse. Franskemakroner.no skal bli et sted man kan kjøpe kaker, men hvem skal bake? Og hvorfor skal man kjøpe derfra? Hva er konseptet? Hvorfor så hemmelig? https://www.franskemakroner.no/ https://www.norid.no/no/domeneoppslag/ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 9. mars 2019 #4925 Del Skrevet 9. mars 2019 5 timer siden, Halle-Palle skrev: Var Jon Einar Elden på boklanseringen?? Jepp, det var han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annihilator Skrevet 9. mars 2019 #4926 Del Skrevet 9. mars 2019 2 timer siden, Macimba skrev: ABD soler seg i glansen og er på topp - dette er en kamp dere har tapt, så for å ikke irritere livet av dere, og å bruke unødig energi så kutt ut denne tråden, kutt ut å følge mennesket. Som jeg har sagt før har det ingen hensikt så lenge ting blir her inne, og ikke ute blandt folk. Hvem tror dere egentlig leser Asti og BOTB? Jo det er folk herfra. 1 time siden, Macimba skrev: Den linken om ABD sto i nov 18, og det har skjedd mye i hennes favør siden det. Hvor er media nå, hvor en de kritiske røstene? Så du ikke linken til youtube i går med videoen til tappelino? Der tok han opp AB også. Så forstår ikke helt argumentet om at det kun er her det snakkes om. Dessuten så irriterer det ikke livet av meg å ha "tapt til" AB da det ikke handler om kun en enkeltperson men et samfunnsproblem at voksne ikke skjønner hva heftig eksponering av barn kan gjøre med dem. Hva er det egentlig du legger i en kamp vi har tapt? Hva mener du hun var vunnet og vi har tapt? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. mars 2019 #4927 Del Skrevet 9. mars 2019 57 minutter siden, KikiEco skrev: Det er jo ikke nevnt navn her, men jeg tror ikke det er tilfeldig at dette innlegget kom nå. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/oRjKAj/ut-mot-haarsaare-bloggere-vi-maa-taale-at-ikke-alle-er-enige-med-oss-hele-tiden?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Det innlegger er så bra og beskrivende. Ikke alle skjønner det dreier seg om AB om de ikke så episoden på bloggerne. Men det beskriver godt bloggere flest også 😊 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 9. mars 2019 #4928 Del Skrevet 9. mars 2019 1 time siden, KikiEco skrev: Det er jo ikke nevnt navn her, men jeg tror ikke det er tilfeldig at dette innlegget kom nå. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/oRjKAj/ut-mot-haarsaare-bloggere-vi-maa-taale-at-ikke-alle-er-enige-med-oss-hele-tiden?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 HELT enig! Det som virkelig er enda mer kritikkverdig er at mediene faktisk driver så slack research som de gjør. Egentlig ganske krise spør du meg! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 9. mars 2019 #4929 Del Skrevet 9. mars 2019 Dette er som en black mirror episode, ubehagelig forstyrrende og man vil bare se hvordan det hele ender opp. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 9. mars 2019 #4930 Del Skrevet 9. mars 2019 Husk å kontakte Birk Helle i Dagens Næringsliv for dokumentasjon og innspill! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. mars 2019 #4931 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) I går ble dagen da jeg mistet all tillit til Norske medier. Alle intervjuene og TV-opptredenene til AB den siste uken er ikke kjempeviktige i de store sammenhengene. Det er ikke personlig krise for meg at hun har fått all denne oppmerksomheten heller. Tvert imot, - FOR et springbrett! - håper det vokser til noe stort og bra for henne og barna. Hun har mange talenter. Jeg syns bare ikke alltid hun har brukt de riktig (en mening bare, ikke "hat") Men, medias ensidige fremstilling -til tross for at man vet at det er flere der ute som har sendt inn dokumentasjon på løgner og kritikkverdige forhold HUN har på "sin kappe" - det gjør at jeg ikke lenger stoler på at Norsk media ville bidratt til å avdekke "alle sider" i viktigere og mer alvorlige saker heller. 8. Mars 2019 ble også den dagen da Anne Brith Davidsen fikk sette agendaen for - og bestemme hva som er hat, hets, mobbing, trusler, kritikk, personangrep og uthenging ++ her i landet - foran fullt pressekorps - som var helt enige med henne. (De som tier samtykker osv) Hun fikk "hysje" høyt på en haug med "drittkjerringer" - på selveste kvinnedagen. Til stor applaus. Så ja, hun "vant". Gratulerer! Vi må jo faktisk bare gratulere! Endret 9. mars 2019 av Isild 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. mars 2019 #4932 Del Skrevet 9. mars 2019 Oppsummert: aldri tenk på føflekker (selv om du ikke er klar over føflekker, aldri har sett det diskutert og det kun er føflekkeieren som mener det er et samtaleemne) for da er du en hetser og hater. Amen to that. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. mars 2019 #4933 Del Skrevet 9. mars 2019 2 minutter siden, Isild skrev: I går ble dagen da jeg mistet all tillit til Norske medier. Alle intervjuene og TV-opptredenene til AB den siste uken er ikke kjempeviktige i de store sammenhengene. Det er ikke personlig krise for meg at hun har fått all denne oppmerksomheten heller. Tvert imot, - FOR et springbrett! - håper det vokser til noe stort og bra for henne og barna. Hun har mange talenter. Jeg syns bare ikke alltid hun har brukt de riktig (en mening bare, ikke "hat") Men, medias ensidige fremstilling -til tross for at man vet at det er flere der ute som har sendt inn dokumentasjon på løgner og kritikkverdige forhold HUN har på "sin kappe" - det gjør at jeg ikke lenger stoler på at Norsk media ville bidratt til å avdekke "alle sider" i viktigere og mer alvorlige saker heller. 8. Mars 2019 ble også den dagen da Anne Brith Davidsen fikk sette agendaen for - og bestemme hva som er hat, hets, mobbing, trusler, kritikk, personangrep og uthenging ++ her i landet - foran fullt pressekorps - som var helt enige med henne. (De som tier samtykker osv) Hun fikk "hysje" høyt på en haug med "drittkjerringer" - på selveste kvinnedagen. Til stor applaus. Så ja, hun "vant". Gratulerer! Vi må jo faktisk bare gratulere! Jeg så ikke TV i går men fikk med noen (få) saker på nettavisene. Nei, media kan vi ikke stole på, det viser seg gang på gang i samrøret med journalister og politikere for eksempel. Jeg sitter ikke igjen med inntrykket av at hun «vant» men at hele boken koker ned til en føflekk 😊 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 9. mars 2019 #4934 Del Skrevet 9. mars 2019 Nrk1 nå https://radio.nrk.no/direkte/p1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. mars 2019 #4935 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) 11 minutter siden, Justlooking skrev: Jeg så ikke TV i går men fikk med noen (få) saker på nettavisene. Nei, media kan vi ikke stole på, det viser seg gang på gang i samrøret med journalister og politikere for eksempel. Jeg sitter ikke igjen med inntrykket av at hun «vant» men at hele boken koker ned til en føflekk 😊 Media er de som har sjokkert meg mest.. Mye pga nysgjerrighet ift hvordan de ville håndtere det hele at jeg har fulgt med. Jeg kommer nok til å fortsette å følge litt med på hva som skjer "post jordskjelvet". Media er jo ofte svikere ovenfor sine nye "yndlinger" også. Når boken blir "gammelt nytt", så er de raskt ute med å "dumpe" yesterdays news, og finne nye de kan holde mikrofonen for. Endret 9. mars 2019 av Isild 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 9. mars 2019 #4936 Del Skrevet 9. mars 2019 3 timer siden, Macimba skrev: ABD soler seg i glansen og er på topp - dette er en kamp dere har tapt, så for å ikke irritere livet av dere, og å bruke unødig energi så kutt ut denne tråden, kutt ut å følge mennesket. Som jeg har sagt før har det ingen hensikt så lenge ting blir her inne, og ikke ute blandt folk. Hvem tror dere egentlig leser Asti og BOTB? Jo det er folk herfra. Jeg tror også dette er tapt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sinsiew Skrevet 9. mars 2019 Populært innlegg #4937 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Flaut, Anne Brith. Flaut. Og enda flauere av radiovert som snakker om noe hun tydelig vis ikke vet noe om. For om det er en tråd her på kvinneguiden som er godt moderert, så er det denne. Igjen; for en bedriten radiovert. Det var rett og slett flaut å høre på. Det var det bred enighet om i bilen også. Må også legge til at å anmelde to moderatorer(?) rett og slett blir for dumt. Har du ikke mer respekt for politiets midler? Å anmelde innlegg, hets og sjikane, det er greit nok. Men forumet? Please.. Endret 9. mars 2019 av Sinsiew 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg EnBruker Skrevet 9. mars 2019 Populært innlegg #4938 Del Skrevet 9. mars 2019 kun andre damen i radioen: ja nå vet ikke jeg om kommentarene kommer fra kommentarfeltet på bloggen din eller ikke? anne brith " det spiller ingen rolle om hvor kommentarene kommer fra. " altså er jo stor forskjell med et moderert forum med klare retningslinjer om hva som er rett og galt, og det som er galt blir rapportert og slettet. enn et kommentarfelt på blogg hvor ingen modererer og da kan jo anne brith selv ha valgt å stenge det eller å lese gjennom kommentarene før hun poster de. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 9. mars 2019 #4939 Del Skrevet 9. mars 2019 Akkurat nå, EnBruker skrev: kun andre damen i radioen: ja nå vet ikke jeg om kommentarene kommer fra kommentarfeltet på bloggen din eller ikke? anne brith " det spiller ingen rolle om hvor kommentarene kommer fra. " altså er jo stor forskjell med et moderert forum med klare retningslinjer om hva som er rett og galt, og det som er galt blir rapportert og slettet. enn et kommentarfelt på blogg hvor ingen modererer og da kan jo anne brith selv ha valgt å stenge det eller å lese gjennom kommentarene før hun poster de. Nei, det blir jo for dårlig, rett og slett. Vi lo litt vi da, da de sa det der 🙈 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 9. mars 2019 #4940 Del Skrevet 9. mars 2019 Nå starter «hverdagen» AB , den kan bli tøff tror jeg når den daglig ikke inneholder ❤️👍😘 fra fans . Blir vanskelig å nå ut med drittslenging av familie , venner , naboer , ekser og alle som ikke tilber i nesegrus beundring . Lykke til videre 😊 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg