frk.Helene Hare Skrevet 8. mars 2019 #4861 Del Skrevet 8. mars 2019 45 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Kakebakende superkjendis !? sorry om det er nevnt her tidligere. Men jeg lo høyt! Det verste er at hun kunne blitt det om hun hadde fokusert. Jeg kan ikke mye om kaker, men jeg hadde kjøpt konseptet hun startet med. Okei - ikke superkjendis, men en av Norges beste bakebloggere kunne hun blitt. Hun har jo stå-på-vilje, det skal ingen ta fra henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. mars 2019 #4862 Del Skrevet 8. mars 2019 Hun må seriøst slutte å mase om den prikken. Ingen bryr seg, og de googletreffene er ikke-eksisterende. Tøysejente 😊 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 8. mars 2019 #4863 Del Skrevet 8. mars 2019 Anne Brith sier at utseendet hennes har blitt hetset i 8 år, altså siden hun begynte med bakebloggen for 8 år siden. Det kunne vært interessant å vite hvor mye hets andre mat-bloggere får pga utseende. Har Trinesmatblogg noen føflekker som er diskutert? Eller hvordan er det med øyenbrynene til frutimian?Hvordan er det med vekten til Detsøteliv og Matpåbordet? Kan det være noe Anne Brith sender ut som gjør at hun får reaksjoner, eller er det likt for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 8. mars 2019 #4864 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Ispahan skrev: Anne Brith sier at utseendet hennes har blitt hetset i 8 år, altså siden hun begynte med bakebloggen for 8 år siden. Det kunne vært interessant å vite hvor mye hets andre mat-bloggere får pga utseende. Har Trinesmatblogg noen føflekker som er diskutert? Eller hvordan er det med øyenbrynene til frutimian?Hvordan er det med vekten til Detsøteliv og Matpåbordet? Kan det være noe Anne Brith sender ut som gjør at hun får reaksjoner, eller er det likt for alle? Eller hva med Elin i krem.no? Får hun mye hat? Hun har jo lagt ut et innlegg idag om kvinnedagen. Usminket og uredigert, mange må jo mene noe om utseende hennes da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mars 2019 #4865 Del Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, Ispahan skrev: Anne Brith sier at utseendet hennes har blitt hetset i 8 år, altså siden hun begynte med bakebloggen for 8 år siden. Det kunne vært interessant å vite hvor mye hets andre mat-bloggere får pga utseende. Har Trinesmatblogg noen føflekker som er diskutert? Eller hvordan er det med øyenbrynene til frutimian?Hvordan er det med vekten til Detsøteliv og Matpåbordet? Kan det være noe Anne Brith sender ut som gjør at hun får reaksjoner, eller er det likt for alle? Kanskje de andre matbloggerne ikke legger ut innlegg som dette? https://imgur.com/gallery/8rtnchg 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 8. mars 2019 #4866 Del Skrevet 8. mars 2019 30 minutter siden, Emmy_H skrev: Jaja, først var det trusler nå en føflekk. Perspektivene skifter fort. Jeg lurer på hvordan det føles for ungene at hun henger seg så opp i den føflekken, det finnes noen der med både fregner og lyse øyenbryn. Jeg har fregner selv, og det hadde ikke føltes bra om min mor hadde klaget over en enkel liten prikk i ansiktet sitt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. mars 2019 #4867 Del Skrevet 8. mars 2019 8 minutter siden, Firestone skrev: Kanskje de andre matbloggerne ikke legger ut innlegg som dette? https://imgur.com/gallery/8rtnchg Hva har en dame i undertøy å gjøre i en kakeblogg? Det der var surrealistisk. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antirobe Skrevet 8. mars 2019 #4868 Del Skrevet 8. mars 2019 Jeg har kommentert på siste innlegg på Facebook. Får se om. Hun svarer eller sletter. 😊 Navnet mitt er der og alt, så nå er jeg spent. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 8. mars 2019 #4869 Del Skrevet 8. mars 2019 9 minutter siden, Antirobe skrev: Jeg har kommentert på siste innlegg på Facebook. Får se om. Hun svarer eller sletter. 😊 Navnet mitt er der og alt, så nå er jeg spent. 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. mars 2019 #4870 Del Skrevet 8. mars 2019 https://dixierose.blogg.no/anonyme-mobbere-pa-kvinneguiden-stopp-mobbingen-deres.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mars 2019 #4871 Del Skrevet 8. mars 2019 25 minutter siden, Pust skrev: Hva har en dame i undertøy å gjøre i en kakeblogg? Det der var surrealistisk. https://imgur.com/a/ZmamBp4 Like lite som dette, der hun skriver at hun snapper seg selv halvnaken. En mamma til flere barn. En som vil bli tatt seriøst eller bare høste klikk og kritikk? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 8. mars 2019 #4872 Del Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Lambigirl skrev: https://dixierose.blogg.no/anonyme-mobbere-pa-kvinneguiden-stopp-mobbingen-deres.html Gudbedre... snakk om å ha misforstått totalt. Der er det nok ikke håp. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 8. mars 2019 #4873 Del Skrevet 8. mars 2019 20 minutter siden, Lambigirl skrev: https://dixierose.blogg.no/anonyme-mobbere-pa-kvinneguiden-stopp-mobbingen-deres.html Er kommentaren min der stadig? Jeg har ikke giddet å sjekke hva slags bortforklaringer jeg fikk i retur. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. mars 2019 #4874 Del Skrevet 8. mars 2019 9 minutter siden, Firestone skrev: https://imgur.com/a/ZmamBp4 Like lite som dette, der hun skriver at hun snapper seg selv halvnaken. En mamma til flere barn. En som vil bli tatt seriøst eller bare høste klikk og kritikk? 😳 Ikke mye seriøsitet over slikt. Dette er bare sensasjonshunger. Hvordan kan man forvente å bli tatt seriøst eller tro man ikke blir kritisert for sånt tøys? Ikke bygger det opp om en seriøs kakeblogg, ikke har det noe å gjøre i en reklamebloggsammenheng heller, for hvis man knytter sammen snap, insta og blogg via samme navn, så bør kontoene støtte hverandre slik at bloggen vokser på det, og ikke leke glamourmodell / vise løst mageskinn eller «thigh gap» med samme kontosignatur. Ikke rart hun måtte gi opp bloggingen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. mars 2019 #4875 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 1 time siden, Lambigirl skrev: https://dixierose.blogg.no/anonyme-mobbere-pa-kvinneguiden-stopp-mobbingen-deres.html Det er fint at det finnes seriøse støttespillere. Endret 9. mars 2019 av Pust 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 8. mars 2019 #4876 Del Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Emmelise skrev: Er kommentaren min der stadig? Jeg har ikke giddet å sjekke hva slags bortforklaringer jeg fikk i retur. Hun skriver at hun ikke godkjenner den, pga link til en blogg hun ikke liker ( botb) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 8. mars 2019 #4877 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, maitay skrev: Hun skriver at hun ikke godkjenner den, pga link til en blogg hun ikke liker ( botb) Interessant, jeg har ikke linket dit 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 8. mars 2019 #4878 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 5 minutter siden, Emmelise skrev: Er kommentaren min der stadig? Jeg har ikke giddet å sjekke hva slags bortforklaringer jeg fikk i retur. Hvis det er du som er Oline, så er ikke innlegget ditt publisert, men det er en lang rabling om at hun aldri vil gå inn på en blogg du har linket til fordi den kun består av mobbing, hets osv. Og det vet hun altså uten å ha gått inn på den. Den har til og med vært stengt av bloggstedet (?) en gang i tiden, pga mobbing. Forferdelige greier! Spent på hvilken blogg du linket til, det var ikke annebrith.no? Endret 8. mars 2019 av Ispahan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 8. mars 2019 #4879 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Emmelise skrev: Interessant, jeg har ikke linket dit 🤔 Åå, da er det sikkert en annen 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 8. mars 2019 #4880 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Ispahan skrev: Hvis det er du som er Oline, såer ikke innlegget ditt publisert, men det er en lang rabling om at hun aldri vil gå inn på en blogg du har linket til fordi den kun består av mobbing, hets osv. Og det vet hun altså uten å ha gått inn på den. Den har til og med vært stengt av bloggstedet (?) en gang i tiden, pga mobbing. Forferdelige greier! Spent på hvilken blogg du linket til, det var ikke annebrith.no? Nope, jeg skrev under forum navn og "real name". Så hvis det ikke står noe fra en Emmelise eller Elise, så ble den nok sletta gitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg