Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Kakebakende superkjendis !? :grinele:sorry om det er nevnt her tidligere. Men jeg lo høyt! 

Det verste er at hun kunne blitt det om hun hadde fokusert. Jeg kan ikke mye om kaker, men jeg hadde kjøpt konseptet hun startet med. Okei - ikke superkjendis, men en av Norges beste bakebloggere kunne hun blitt. Hun har jo stå-på-vilje, det skal ingen ta fra henne.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun må seriøst slutte å mase om den prikken. Ingen bryr seg, og de googletreffene er ikke-eksisterende. 

Tøysejente 😊

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Anne Brith sier at utseendet hennes har blitt hetset i 8 år, altså siden hun begynte med bakebloggen for 8 år siden. Det kunne vært interessant å vite hvor mye hets andre mat-bloggere får pga utseende. Har Trinesmatblogg noen føflekker som er diskutert? Eller hvordan er det med øyenbrynene til frutimian?Hvordan er det med vekten til Detsøteliv og Matpåbordet?

Kan det være noe Anne Brith sender ut som gjør at hun får reaksjoner, eller er det likt for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
Akkurat nå, Ispahan skrev:

Anne Brith sier at utseendet hennes har blitt hetset i 8 år, altså siden hun begynte med bakebloggen for 8 år siden. Det kunne vært interessant å vite hvor mye hets andre mat-bloggere får pga utseende. Har Trinesmatblogg noen føflekker som er diskutert? Eller hvordan er det med øyenbrynene til frutimian?Hvordan er det med vekten til Detsøteliv og Matpåbordet?

Kan det være noe Anne Brith sender ut som gjør at hun får reaksjoner, eller er det likt for alle?

Eller hva med Elin i krem.no? Får hun mye hat? Hun har jo lagt ut et innlegg idag om kvinnedagen. Usminket og uredigert, mange må jo mene noe om utseende hennes da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ispahan skrev:

Kanskje de andre matbloggerne ikke legger ut innlegg som dette? 

https://imgur.com/gallery/8rtnchg

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Emmy_H skrev:

Jaja, først var det trusler nå en føflekk. Perspektivene skifter fort. 

Jeg lurer på hvordan det føles for ungene at hun henger seg så opp i den føflekken, det finnes noen der med både fregner og lyse øyenbryn. Jeg har fregner selv, og det hadde ikke føltes bra om min mor hadde klaget over en enkel liten prikk i ansiktet sitt. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kommentert på siste innlegg på Facebook.

Får se om. Hun svarer eller sletter. 😊 Navnet mitt er der og alt, så nå er jeg spent. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Antirobe skrev:

Jeg har kommentert på siste innlegg på Facebook.

Får se om. Hun svarer eller sletter. 😊 Navnet mitt er der og alt, så nå er jeg spent. 

👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Pust skrev:

Hva har en dame i undertøy å gjøre i en kakeblogg? Det der var surrealistisk.

https://imgur.com/a/ZmamBp4

Like lite som dette, der hun skriver at hun snapper seg selv halvnaken. En mamma til flere barn. En som vil bli tatt seriøst eller bare høste klikk og kritikk? 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Firestone skrev:

https://imgur.com/a/ZmamBp4

Like lite som dette, der hun skriver at hun snapper seg selv halvnaken. En mamma til flere barn. En som vil bli tatt seriøst eller bare høste klikk og kritikk? 

😳 Ikke mye seriøsitet over slikt. Dette er bare sensasjonshunger. Hvordan kan man forvente å bli tatt seriøst eller tro man ikke blir kritisert for sånt tøys? Ikke bygger det opp om en seriøs kakeblogg, ikke har det noe å gjøre i en reklamebloggsammenheng heller, for hvis man knytter sammen snap, insta og blogg via samme navn, så bør kontoene støtte hverandre slik at bloggen vokser på det, og ikke leke glamourmodell / vise løst mageskinn eller «thigh gap» med samme kontosignatur. 

Ikke rart hun måtte gi opp bloggingen. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emmelise skrev:

Er kommentaren min der stadig? Jeg har ikke giddet å sjekke hva slags bortforklaringer jeg fikk i retur.

Hun skriver at hun ikke godkjenner den, pga link til en blogg hun ikke liker ( botb) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, maitay skrev:

Hun skriver at hun ikke godkjenner den, pga link til en blogg hun ikke liker ( botb) 

Interessant, jeg har ikke linket dit 🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
5 minutter siden, Emmelise skrev:

Er kommentaren min der stadig? Jeg har ikke giddet å sjekke hva slags bortforklaringer jeg fikk i retur.

Hvis det er du som er Oline, så er ikke innlegget ditt publisert, men det er en lang rabling om at hun aldri vil gå inn på en blogg du har linket til fordi den kun består av mobbing, hets osv. Og det vet hun altså uten å ha gått inn på den. Den har til og med vært stengt av bloggstedet (?) en gang i tiden, pga mobbing. Forferdelige greier! Spent på hvilken blogg du linket til, det var ikke annebrith.no? 

Endret av Ispahan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmelise skrev:

Interessant, jeg har ikke linket dit 🤔

Åå, da er det sikkert en annen 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ispahan skrev:

Hvis det er du som er Oline, såer ikke innlegget ditt publisert, men det er en lang rabling om at hun aldri vil gå inn på en blogg du har linket til fordi den kun består av mobbing, hets osv. Og det vet hun altså uten å ha gått inn på den. Den har til og med vært stengt av bloggstedet (?) en gang i tiden, pga mobbing. Forferdelige greier! Spent på hvilken blogg du linket til, det var ikke annebrith.no? 

Nope, jeg skrev under forum navn og "real name". Så hvis det ikke står noe fra en Emmelise eller Elise, så ble den nok sletta gitt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...