Lydo28 Skrevet 8. mars 2019 #4741 Del Skrevet 8. mars 2019 Så ondskapsfulle dere er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4742 Del Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Lydo28 skrev: Så ondskapsfulle dere er. Javel ? Kan du utdype? 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viernes Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4743 Del Skrevet 8. mars 2019 "Det er kvinner akkurat som meg, som man møter på fotballbanen, på foreldremøter og lignende, som er rasshøl på internett, forteller hun." Anne Brith fra NRK-artikkelen Blogger anmelder politimann for trusler Legger jeg for mye i det som leser at hun her omtaler seg selv som rasshøl på internett? 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Flettfrid Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4744 Del Skrevet 8. mars 2019 8 minutter siden, Lydo28 skrev: Så ondskapsfulle dere er. Velkommen til KG, håper du leser hele debatten og setter deg skikkelig inn i alle sider av saken før du kommenterer 😊 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 8. mars 2019 #4745 Del Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Cheermania deler mye om henne nå på Facebook. Hadde holdt meg unna datteren min sin sport hadde jeg vært henne. For noe som bare handler om barnet er godt for barnet. Hadde hun vært eks cheerleader hadde jeg skjønt hvorfor hun involverte seg og markedsført seg via de. Det er tydelig fordi de har et samarbeid. Før har hun reklamert for de oppblåsbare treningsbanene og nå har de et samarbeid om klær knyttet til hæsjtæggene som AB bruker ifm boklanseringen. Alt må gjøres til business i bloggbransjen, så slitsom det må være å leve sånn! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XmXa7 Skrevet 8. mars 2019 #4746 Del Skrevet 8. mars 2019 19 minutter siden, Gaea skrev: Jeg husker ikke nøyaktig, men er vel i 40-åra et sted. Hun er født i 1975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 8. mars 2019 #4747 Del Skrevet 8. mars 2019 15 minutter siden, Lydo28 skrev: Så ondskapsfulle dere er. Anne Brith har oppfordret folk til å spre kjærlighet på Kvinneguiden (IG). Er dette resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 8. mars 2019 #4748 Del Skrevet 8. mars 2019 18 minutter siden, Ispahan skrev: Anne Brith har oppfordret folk til å spre kjærlighet på Kvinneguiden (IG). Er dette resultatet? Får vel få for forsøket.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aimless Skrevet 8. mars 2019 #4749 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 10 timer siden, Justlooking skrev: Artikkel i nettavisen https://www.nettavisen.no/puls/anne-brith-davidsen-gir-ut-bok-pa-kvinnedagen---vi-kvinner-klarer-ikke-a-samle-oss/3423602862.html «Selv tror ikke Davidsen at man noen gang kan bekjempe netthets, men håper at boken hennes kan bidra til å gi en forståelse på forskjellen mellom hets og kritikk» At det var..?? Jeg minner om hennes sletting av denne kommentaren min på instagram i fbm lanseringen av martkassaen Proviant, med påfølgende blokkering av meg: Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett. Siden skjermdumpen min av kommentarer på AB sin instagram er blitt moderert bort pga «innhold med opphavsrett» har jeg kamuflert alt annet enn min egen kommentar, og legger den ut på nytt: Endret 8. mars 2019 av Aimless 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4750 Del Skrevet 8. mars 2019 Nå tok jeg meg en pause i husvasken og leste kommentarene på det siste bildet hennes på Instagram. Si meg er de brukerne som skriver der ekte? Eller er de faktisk falske brukere? Jeg håper det - for ellers lurer jeg på hvilken øde øy med rosa skyer de har vært på det siste året. Helt alvorlig!!! Hvorfor i hel**** får hun fortsette å spre løgnene sine? Jeg får seriøst analkløe av #stopphatet og hvilke andre idiotiske greier som dukker opp. Hva med å faktisk få frem sannheten? Hvorfor er det bare hennes ord som teller? 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. mars 2019 #4751 Del Skrevet 8. mars 2019 21 minutter siden, Ispahan skrev: Anne Brith har oppfordret folk til å spre kjærlighet på Kvinneguiden (IG). Er dette resultatet? Men hvordan kan hun oppfordre til det? Hun er jo ikke på kg.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 8. mars 2019 #4752 Del Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, Trua skrev: Kan det ha blitt sagt sist hun var på gmn og fortalte om boka? Jeg tenkte det men så nettopp innslaget på ny igjen. Der blir det ikke sagt at hun kommer tilbake 8 mars,bare at boken liksom skulle slippes da. Så vet ikke hvor jeg har det fra, kan selvfølgelig ha tatt helt feil og mistolket noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lypsyl Skrevet 8. mars 2019 #4753 Del Skrevet 8. mars 2019 Hun skrev selv på instagram at hun skulle tilbake på gmn 8 mars, i en av spørsmålsrundene hun hadde på storyen sin. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 8. mars 2019 #4754 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Litt filosofisk her - hva er forskjellen på "rumpehull" og "rasshøl".....? Det ene er visstnok stygg hets, og det andre passende å fronte en kampanje mot netthets med. Hva ville mannen i gata svart? Hva er det styggeste ordet? Det er en beksvart ironi her, når det mest vulgære ordet brukes for å omtale dem Anne Brith mener er netthetsere.Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett. Endret 8. mars 2019 av Elaine Marley 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 8. mars 2019 #4755 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 55 minutter siden, Eveliina skrev: Litt filosofisk her - hva er forskjellen på "rumpehull" og "rasshøl".....? Det ene er visstnok stygg hets, og det andre passende å fronte en kampanje mot netthets med. Hva ville mannen i gata svart? Hva er det styggeste ordet? Det er en beksvart ironi her, når det mest vulgære ordet brukes for å omtale dem Anne Brith mener er netthetsere. Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett. Interessant, for da hun ble kritisert for å omtale ungene sine som jævler, eller rasshøl, jeg husker ikke helt, i den bloggerne episoden hvor hun ikke fikk sitte på do i fred, så sa hun at det var fordi hun var nordlending og der oppe brukte de hardt språk uten at det trengte å bety noe. Endret 8. mars 2019 av Elaine Marley 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 8. mars 2019 #4756 Del Skrevet 8. mars 2019 5 timer siden, Utroligfortilet skrev: Jeg må si at jeg får litt vondt av den dama, hun har jobbet totalt vrengt syn til verden, skulle vært skjermet for seg selv.. Så lenge litt kritikk omtaler henne selv er det politiet som gjelder, men å gi kritikk til andre og legge ut de groveste innleggene som omhandler andre er helt greit? Om noen skriver kritikk til henne så blir man blokkert og muligens anmeldt, men å la følgerene skrive hjerter og suss og negativitet om andre mennesker er helt greit så lenge negativiteten omhandler andre og ikke henne.. Jeg tenker at skal man stoppe nettmobbing så bør man og slå hardt ned på nettmobbing og grusomme innlegg hele veien og ikke bare mot seg selv.. Jeg håper en dag hun skjønner hva hun selv holder på med for sin del og for barna sin del, dette er jo bare så trist som det går Ann.. 😔 Jeg begynte å følge ABD lenge før jeg fant KG, det var i den tiden hvor det nettopp hadde vært brudd, grunnen til at jeg begynte å følge henne var at jeg fikk vondt av henne, men det tok vel 2 dager med oppdateringer som jeg satt å snakket med en venninne om hvor dramatisk og stakkarslig hun var, den holdningen mot andre og den negative tonen var ikke hyggelig i det hele tatt og jeg skjønte da at denne damen har et feil syn på denne verden og jeg håpet at hun fant ut av det, og værre ble det jo og jeg fant KG og denne tråden og hår lest meg igjennom fra side 1 for å få et innblikk og da falt bitene på plass.. Hun er jo en så vakker dame, så det er så synd at hun ikke bare kunne bruke sin stemme til å gå forran som et godt eksempel og ikke tie folk til stillhet og klage på føflekken og hvor slemme alle er med sine kommentarer kun rettet mot henne selv, kommentarer som tydeligvis kun er kritikk, noe man må forvente når man er blogger og skal være stor.. Om hun har fått de værste hat meldingene så er det jo helt grusomt, men allikevel så ser det ikke ut som at det hun har fått er så ille som hun selv blåser opp.. hva med å heller diskutere saklig med sine følgere, vise sine meninger på en god måte.. Hun er jo en lystløgner, hun tror jo på dette selv, og jeg tviler ikke på at det er vondt for henne, og denne boken vil jo ikke gjøre livet lettere for henne.. huff.. Dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 8. mars 2019 #4757 Del Skrevet 8. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjon, brukerdebatt, brudd på reglene om opphavsrett og svar til dette. Minner om at link/kildehenvisning alltid skal være med: Sitat Nyhetssaker/artikler, 2-3 setninger med link til kilde Kommentarfelt på blogger, Instagram og Facebook med kildehenvisning En klargjøring av reglene i henhold til opphavsrett finnes i denne tråden: Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 8. mars 2019 #4758 Del Skrevet 8. mars 2019 https://itunes.apple.com/no/podcast/rb-sladder-e1s1-kvinner-som-hater-kvinner-med-anne-brith/id1292374532?i=1000431315523&l=nb&mt=2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 8. mars 2019 #4759 Del Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Marimba skrev: https://itunes.apple.com/no/podcast/rb-sladder-e1s1-kvinner-som-hater-kvinner-med-anne-brith/id1292374532?i=1000431315523&l=nb&mt=2 Orker ikke å høre stemmen til AB. Hun er overalt for tiden. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. mars 2019 #4760 Del Skrevet 8. mars 2019 2 timer siden, Lydo28 skrev: Så ondskapsfulle dere er. Hva mener du? Kjenner du ikke til Davidsens kommersielle blogg og brudd på lovverket i forbindelse med eget virke? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg