Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Jeg så henne på.GMN da hun sa det ville bli jordskjelv når boka kom ut. Jeg har ikke lest boka og kommer heller ikke til å gjøre det, men etter som jeg har lest her på KG kom det ikke noe jordskjelv, bare et lite skvulp. Det med jordskjelvet sa hun for å få nysgjerrighet rundt boka i håp om å få solgt mer, det er jeg temmelig sikker på.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg så henne på.GMN da hun sa det ville bli jordskjelv når boka kom ut. Jeg har ikke lest boka og kommer heller ikke til å gjøre det, men etter som jeg har lest her på KG kom det ikke noe jordskjelv, bare et lite skvulp. Det med jordskjelvet sa hun for å få nysgjerrighet rundt boka i håp om å få solgt mer, det er jeg temmelig sikker på.

Skulle ikke hun tilbake på gmn i dag? Ingen tegn til det? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget i bloggomtoppbloggere .com er noe av det verste jeg har lest.  

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bustefisk skrev:

Skulle ikke hun tilbake på gmn i dag? Ingen tegn til det? 

Jo mener også hun sa det. 

Spolte meg tilbake fra starten av gmn, og ingenting nevnt om at hun kommer dit idag.. 🤔

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
1 time siden, SjokoLine skrev:

Altså. Den videoen på Dagbladet. Jeg har ikke ord.

Og nå melder jeg meg ut av hele AB-debatten. Jeg orker rett og slett ikke. AB er en «lost case». For ikke å snakke om de som hyller og heier. 

Det er lurt å melde seg helt ut. Lurt å la hele tråden dø.

Jeg har aldri vært særlig inne i trådene om ABD, for jeg er «redd» hele damen, og jeg ser at det ikke har noen hensikt. Det har jo ingen hensikt å sitte her og diskutere henne side opp og side ned - det blir her inne, og det blir hos Asti.

Skal noe av det dere skriver ha en effekt må det ut til «verden». Det er ingen vits i å sitte her og skrive om det har vært diskutert om mennesket har en føflekk eller ikke. 

Jeg vil anta at hun kroer seg, og ler av alle her inne nå.

Endret av Macimba
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Macimba skrev:

Det er lurt å melde seg helt ut. Lurt å la hele tråden dø.

Jeg har aldri vært særlig inne i trådene om AVD, for jeg er «redd» hele damen, og jeg ser at det ikke har noen hensikt. Det har jo ingen hensikt å sitte her og diskutere henne side opp og side ned - det blir her inne, og det blir hos Asti.

Skal noe av det dere skriver ha en effekt må det ut til «verden». Det er ingen vits i å sitte her og skrive om det har vært diskutert om mennesket har en føflekk eller ikke. 

Jeg vil anta at hun kroer seg, og ler av alle her inne nå.

Dersom «det skal ut til all verden» er det lurt å lenke til Astrids blogg og DN på alle steder det er naturlig. 👍

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
2 minutter siden, Pust skrev:

Dersom «det skal ut til all verden» er det lurt å lenke til Astrids blogg og DN på alle steder det er naturlig. 👍

Men hva hjelper drt å lenke til den her inne?

Jeg er så glad jeg har avfølget hele mennesket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Macimba skrev:

Da misforstod du meg. Jeg mente selvsagt andre steder 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Anne Brith: 

Husk at du har redaktøransvar for kommentarfeltene dine. Det trengs kraftig rydding på FB og Instagram. :opplyser:

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Utroligfortilet skrev:

Jeg må si at jeg får litt vondt av den dama, hun har jobbet totalt vrengt syn til verden, skulle vært skjermet for seg selv.. 

Så lenge litt kritikk omtaler henne selv er det politiet som gjelder, men å gi kritikk til andre og legge ut de groveste innleggene som omhandler andre er helt greit? 

Om noen skriver kritikk til henne så blir man blokkert og muligens anmeldt, men å la følgerene skrive hjerter og suss og negativitet om andre mennesker er helt greit så lenge negativiteten omhandler andre og ikke henne..  

Jeg tenker at skal man stoppe nettmobbing så bør man og slå hardt ned på nettmobbing og grusomme innlegg hele veien og ikke bare mot seg selv.. 

Jeg håper en dag hun skjønner hva hun selv holder på med for sin del og for barna sin del, dette er jo bare så trist som det går Ann..  😔 

Jeg begynte å følge ABD lenge før jeg fant KG, det var i den tiden hvor det nettopp hadde vært brudd, grunnen til at jeg begynte å følge henne var at jeg fikk vondt av henne, men det tok vel 2 dager med oppdateringer som jeg satt å snakket med en venninne om hvor dramatisk og stakkarslig hun var, den holdningen mot andre og den negative tonen var ikke hyggelig i det hele tatt og jeg skjønte da at denne damen har et feil syn på denne verden og jeg håpet at hun fant ut av det, og værre ble det jo og jeg fant KG og denne tråden og hår lest meg igjennom fra side 1 for å få et innblikk og da falt bitene på plass.. 

Hun er jo en så vakker dame, så det er så synd at hun ikke bare kunne bruke sin stemme til å gå forran som et godt eksempel og ikke tie folk til stillhet og klage på føflekken og hvor slemme alle er med sine kommentarer kun rettet mot henne selv, kommentarer som tydeligvis kun er kritikk, noe man må forvente når man er blogger og skal være stor.. 

Om hun har fått de værste hat meldingene så er det jo helt grusomt, men allikevel så ser det ikke ut som at det hun har fått er så ille som hun selv blåser opp.. hva med å heller diskutere saklig med sine følgere, vise sine meninger på en god måte.. 

Hun er jo en lystløgner, hun tror jo på dette selv, og jeg tviler ikke på at det er vondt for henne, og denne boken vil jo ikke gjøre livet lettere for henne.. huff.. 

Dette var bra beskrevet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Trua skrev:

Det siste innlegget i bloggomtoppbloggere .com er noe av det verste jeg har lest.  

Helt enig! Jeg er rett og slett kvalm! Jeg håper noen i media Norge får med seg dette innlegget. AB får fritt bruke offer kortet uten at noen stopper henne. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det boklansering i dag, noen som vet hvor? Håper boken blir anmeldt og at det hun påstår ikke blir stående uimotsagt..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, Macimba skrev:

Anne Brith selv hjelper jo til med å kjøre en svært aktiv promotering av forumet om dagen, så jeg tør påstå det er en nyttig øvelse å sørge for at det ligger dagsaktuell, utdypende informasjon lett tilgjengelig. :) 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Anne Brith vinkler det som om hun har skrevet denne boka for å redde andre kvinner (kvinnelige bloggere) fra netthets. Hun ofrer seg og tar støyten, som den godhjerta blogg-mammaen hun er!

Sannheten er at boka er en eneste lang selvrettferdig forsvarstale for henne selv. Det er ikke noe stort fokus på netthat, det er bare meg, meg, meg. Alle andre er ute etter henne (unntatt treneren til datteren og butikksjefen på Kiwi), selv om hun aldri har gjort noe galt. Og hun må ty til den ene løgnen etter den andre for å få det troverdig. Så hvorfor prøve og vri boken til noe større enn den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Justlooking skrev:

Hjelpes! Jeg mister troa på norske aviser. Nå har Nettavisen aldri vært den mest seriøse av dem, og ofte veldig "flinke" på mikrofonstativjournalistikk, noe denne artikkelen tydelig beviser. 

Så hva gjør vi meggene på KG da? Vi klikker kanskje på linken under navnet til journalisten og henviser f.eks. til relevante poster på Astis blogg, Fru Johansen, Bloggomtoppbloggere e.l. Ikke sikkert det hjelper, men bedre med en gang for mye... 

Debatten om netthat er veldig viktig, og det burde være avisenes fordømrade plikt å finne debattanter som har mer integritet enn Davidsen når det kommer til temaet. Ellers er det jo ikke noen grunn til å tro på et eneste ord av det de skriver i andre saker heller.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn helt alvorlig, har hun mulighet til å finne identiteten til brukerne på kvinneguiden? Jeg regner jo med at personopplysningene våre er beskyttet av egmont?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...