Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Rubella skrev:

Hun flasha puppen på en annens snapstory på et arrangement. Mens de satt i en sofa. Husker ikke hvem sin, Espen Hilton kanskje?

Ja, det var det! :Nikke:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ispahan
21 minutter siden, Rubella skrev:

Hun flasha puppen på en annens snapstory på et arrangement. Mens de satt i en sofa. Husker ikke hvem sin, Espen Hilton kanskje?

Da har det skjedd to ganger. Hvis puppen stadig driver og detter ut på upassende steder, kan jeg anbefale bh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Føflekken har vært diskutert på Kvinneguiden i snart 8 år,skriver hun.

Den eneste jeg har sett diskutere den er henne selv. 

Hvorfor lyver du,Anne Brith? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Samme lurer jeg på. Har fulgt ganske godt med, men kan ikke huske noe om en føflekk. Nå har det vel ikke vært tråd om henne i 8 år, heller. Ville tippe tre år. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
23 minutter siden, Pust skrev:

Ja, ikke sant? Det er merkverdig stille fra bloggvennene/-kollegaene. Burde de ikke stille opp og støtte henne, alle som en? For det er vel ikke slik at det kun er Anne Brith Davidsen som har fått så fryktelig mye hets og hat? 

Edit: Pilotfrue skal ha lanseringsfesten ifølge kilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det jeg etterspør er støtte og bekreftelse fra andre «bloggevenner». Hvis hun har møtt på så mye hat, hvorfor stiller de ikke opp for henne i lansering av boken? 

Pilotfrue skriver på bloggen at hun skal på lanseringen..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Nå har jeg vært her siden i sommer engang og begynte å lese bloggen hennes etter noe mediastyr, husker ikke hva. Har vel lest bloggen par-tre år kanskje. Jeg husker ingen føflekk på henne i det hele tatt, og kan ikke huske jeg har sett det omtalt her heller. Da hadde jeg antagelig kikket etter den på et bilde underveis 😊

PS, måtte Google, så en liten søt føflekk under det ene øyet, er det den det snakkes om? Er det noen som bryr seg om den da?

Endret av Justlooking
PS
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Hun skriver selv i boka si at hun syntes det var veldig stort da hun fikk egen tråd på KG i 2015. Hvor ble føflekken diskutert før dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun skriver selv i boka si at hun syntes det var veldig stort da hun fikk egen tråd på KG i 2015. Hvor ble føflekken diskutert før dette?

Illuminati? 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Husker det sto om noen lurte på om hun tegnet den på, siden ikke den bestandig syntes, aldri sett noen har sagt den har vært stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Pust skrev:

Ja, ikke sant? Det er merkverdig stille fra bloggvennene/-kollegaene. Burde de ikke stille opp og støtte henne, alle som en? For det er vel ikke slik at det kun er Anne Brith Davidsen som har fått så fryktelig mye hets og hat? 

Ang innlegget Supporterfrue skrev om hårsåre bloggere som ikke takler kritikk, så sier hun i svarfeltet at hun(supporterfrue) har fått masse støtte fra andre bloggere, et par har vært negative. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ispahan skrev:

Nei, det var Sofie Elise som "dro fram puppen". Anne Brith bare "mistet" den ut av kjolen...

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Zenhouse skrev:

Ang innlegget Supporterfrue skrev om hårsåre bloggere som ikke takler kritikk, så sier hun i svarfeltet at hun(supporterfrue) har fått masse støtte fra andre bloggere, et par har vært negative. 

Jeg har fått med meg dette og Helene Drages innspill om å ikke være så hårsåre. Det som mangler i dette bildet, hvor Anne Brtih stå i midten og skriker høyt om at bloggere blir hatet og hetset (av kvinner, hovedsaklig på KG), er andre bloggere som står frem i egne blogger eller i media og støtter hennes fortelling. Er det virkelig bare Anne Brith som får så mye tyn? Eller er det ikke sant, det hun sier?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

Vet ikke om man kan kalle det misting når man drar i kjolen slik at puppen vises, altså!

Det var på Espen Hilton sin snap og det var Espen selv som dro i kjolen hennes slik at puppen ble flasha mens hun kniste og lo av det hele. Eller husker jeg helt feil? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo allerede "tatt" litt "hets" fra Helene Drage, så da er det kanskje ikke usannsynlig at hun har "tatt" "føflekkhets" fra CBE heller. For hennes føflekk er diskutert en del, eller det vil si mangelen på sådan. Hun har en som er ganske synlig på bilder tatt av andre, men den forsvinner mirakuløst på bilder tatt av mannen. Dermed er det ikke føflekken i seg selv som er kritisert, men redigeringen. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Blubird skrev:

Det var på Espen Hilton sin snap og det var Espen selv som dro i kjolen hennes slik at puppen ble flasha mens hun kniste og lo av det hele. Eller husker jeg helt feil? 

Neida, jeg så den snappen, dessverre, og hun roper til Espen at han må filme, og så drar hun i kjolen mens hun kniser. Espen sitter for langt borte til å kunne dra i kjolen.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pust skrev:

Jeg har fått med meg dette og Helene Drages innspill om å ikke være så hårsåre. Det som mangler i dette bildet, hvor Anne Brtih stå i midten og skriker høyt om at bloggere blir hatet og hetset (av kvinner, hovedsaklig på KG), er andre bloggere som står frem i egne blogger eller i media og støtter hennes fortelling. Er det virkelig bare Anne Brith som får så mye tyn? Eller er det ikke sant, det hun sier?

Helt enig! Hvor er de? Finnes de? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Cavatina skrev:

Skal vi se....tror jeg har vært medlem her i 3-4 år, så om føflekk som samtaleemne i 8 år er tilfelle, så vil det være lett å dokumentere det 8 år tilbake i tid. Det er bare det at Anne Brith Davidsen ikke har vært relevant for diskusjoner på KG i 8 år, så det er jo bare tull.

Jeg kommer ikke lengre tilbake enn til 2015 når det gjelder tråder om Davidsen. Det kan være at det finnes eldre tråder, men jeg finner de i så fall ikke. 

Tilføyelse: Finner én stk. kort tråd med 6 innlegg om Villa Perlesukker fra oktober 2014.
Så nei, verken Anne Brith Davidsens blogger eller føflekk har vært aktuelle på KG i 8 år.

Ja det virker som om hennes virkelighet ikke samsvarer med vår. Skulle gjerne sakt "men men, henne om det." Men det er synd at hun fortsetter å lyve om de som skriver her.. må heller si-i god AB stil "Går det bra Anne-Brith? Lyver du Anne-Brith?" 

Blir så provosert av folk som skal ha den der stakkars-meg holdningen for noe som, i verste fall handlet om et skjønnhetsmerke (men likevel er det visst kun hun som har sett disse kommentarene.) Når det som har blitt diskutert mest her er eksponeringen. Nå etter det siste innfall hvor hun sier hun la ned bloggen pga barna så føler jeg personlig det bare er hjerteskjærende å se hvor kynisk hun deler og deler og atter deler... 

4 timer siden, Marthe75 skrev:

Det første blogg innlegget hennes jeg leste, het «the break up body». Og det var ikke etter det siste bruddet... Kroppsfokuset sitt har hun hatt i mange, mange år. 

Jeg har mange ganger tenkt på det innlegget. Det overrasket meg at en godt voksen dame fokuserte på å forbedre kroppen etter et brudd... liksom gjøre seg fit, og få frem hva eksen gikk glipp av. Voksent🙄

The break up body!? For et forbilde. 

22 minutter siden, Firestone skrev:

Illuminati? 

😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sandin skrev:

Hun har jo allerede "tatt" litt "hets" fra Helene Drage, så da er det kanskje ikke usannsynlig at hun har "tatt" "føflekkhets" fra CBE heller. For hennes føflekk er diskutert en del, eller det vil si mangelen på sådan. Hun har en som er ganske synlig på bilder tatt av andre, men den forsvinner mirakuløst på bilder tatt av mannen. Dermed er det ikke føflekken i seg selv som er kritisert, men redigeringen. 

Eller var det Sophie Elises føflekk? Den som hun etter hvert inrømte var tatovert på? :briller:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...