Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Vil man ikke ha kommentarer om kropp er det vel bare å kle på seg. De eneste kommentarene jeg har lest her inne «om kroppen hennes» var:

1) Badedrakt bildet hun la ut på bloggen i sommer, der den ene kjønnsleppen stakk ut på siden.

2) Når hun satt på båten til eksen og blåste ut magen for å starte spekulasjoner om graviditet.

Ellers har jeg ikke lest en eneste ting. Og i hvert fall ikke om den føflekken. At man mener hun ikke burde posere i truse og bh er ikke å kommentere kroppen hennes. Det er fordi hun er en middelaldrende mor, ikke en blogger på 20 år. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Det er synd og skam at ABD skal få lov å få så mye medietid for sine løgner om den fæle netthetsen hun er utsatt for! 

Hun er ikke et offer for annet enn seg selv!

Barna hennes er også ofre , men det spiller ingen rolle så lenge de gir penger i kassa .

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke hun på at hun faktisk gir ut en fysisk bok, uten noen muligheter for å slette noe hun har skrevet? Med bloggen og andre sosiale medier kunne hun jo det og slippe unna med det meste. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Hvorfor lager ikke dere en bok? Kall den KG-B(anden) og kom med alle selvmotsigelser og løgner som er dokumentert. 

Syns denne debatten er mer interessant nå når jeg overser usaklige innlegg som faktisk er hetsende (eller tolkes som det av Abd) og ser hva dere mener. Tror absolutt hun har et stort forklaringsproblem når det gjelder mye, men tror også på at hun føler seg veldig hetset. Hun skulle nok ha holdt seg til bakeblogging og ikke blandet muffinsene inn i denne situasjonen. Tror uansett på at det er noe som har skjedd med den politimannen, hvis ikke er hun veldig modig som kommer slike påstander som muligens må kunne dokumenteres den ene eller andre veien. 

Hun burde kalle en kakespade en kakespade nå og bake seg ut av denne suppen, tror hun kan tjene seg rik nok uten barnereklame og på bare blogging om ting hun kan.

Sånn, håper dere er fornøyd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke bli overrasket om Anne Brith Davidsen vil måtte komme med en del dementier i forhold til de emosjonelle beskrivelsene rundt påstander i boken som hun ikke har dokumentert. Etter å ha bladd litt i boken har jeg inntrykk av at Davidsen der tilkjennegir et symbiotisk forhold til debatten på Kvinneguiden. Hun bekjenner å ha logget seg inn og ut, og altså hatt/har bruker til tross for å ha hevdet det motsatte. Mitt inntrykk er at Davidsen har lest ting hun ikke likte, selv om mye av det var og er velberettiget kritikk av virket hennes. Hun har utagert på blant annet snap og på den måten fremprovosert mer debatt, noe hun ikke vil ta ansvar for å ha bidratt til, enda hun som voksen kvinne, som sjonglerer mellom A-, B-, og C-innlegg burde kjenne virkningen av temmelig mye bedre enn en 18-åring på russefeiring gjør. 

Det er denne gjennomgående ansvarsfraskrivelsen disse bloggerne har, som jeg ikke klarer å forstå meg på. Det dirrer rett og slett i rettferdighetsnerven min når slike påstander for stå publisert og uimotsagt uten at media stiller kritiske spørsmål til påstandene hun farer med.

Endret av Cavatina
omformulering
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
12 minutter siden, Firestone skrev:

Angående to uker med kun baking. Jeg begynte 5.5 og avsluttet 27.8 (god margin på ferie) 15 min av livet mitt jeg aldri får tilbake. 😆

5.5 Husjakten ble snudd på hodet

Bithday party

Ja, jeg har lagt på meg

This week

Logget av

Hvitere tenner til 17.mai

Ukepenger og flyttesjau

Det var en gang...

Erik er du våken?

Jeg har forandret meg

Resultatene fra sykehuset

Dress til den store dagen

Jeg har gruet meg til å fortelle dere dette...

Bordet er dekket

Jeg lærte noe veldig viktig på 17.mai

Hun kjøpte den selv!

Nå er det avgjort, her skal vi bo!

Dette var starten på bloggen! 

Dugnad? Nei takk! 

Sommerferie for to

Sommerlig forrett med avokado og reker

Fransk macron i cookies

Jeg fikk en ring av Erik

Summer vibes

Mamma hvor mye er klokken? 

Salt air in my hair

Vi har holdt det hemmelig 

Vi ler av deg! 

Kjempegode nyheter! 

Ikke alle får et langt liv

Caffe zero funker for meg

Litt ekstra penger hver måned 

Stand up paddle

Krisen er over! 

En hektisk uke! 

Erik svarer på spørsmål

Mens vi venter på hus...

Jeg går videre uten barna

Vi har kommet til et veiskille...

Er rosa båthus? 

Et sterkt møte

Når bloggere møtes

Vi skal jobbe sammen! 

Anne Brith lyver! 

Var det verdt strevet? 

Halvt år sammen i dag 

Jeg skal begynne med regulering! 

Høstens store mål

Hårfin på Hendrix Hair

Tykke frokostpannekaker

Tjen penger + giveaway

8 kaker på 8 timer

Alt jeg ville ha var rosa roser...

Tester han meg? 

Vi er flytteklare! 

Ps I love you

Sankthansfeiringen ble ikke som forventet...

Derfor drikker jeg Coffee zero

Magisk St Hans

Hei igjen fra Erik 

Slik har jeg blitt fryst ut de siste årene

Hvorfor sa du ikke noe? 

Den nye jobben min 

Den viktigste jobben som mamma er gjort

EM i Helsinki next

Begge er like nervøse når vi nå reiser til...

Jeg gjemte noe under brygga for 25 år siden

Båthuset blir så fint! 

Palmesus 

Bryllupet vårt! 

Daimiskake

Husmorferie

Han kalte han pappa

Dette ble for mye for folk i Mosjøen

4 barn i baksetet

Jeg fikk en anonym melding

Dødsbra i Sommarland

Gode og dårlige nyheter...

En 11 år yngre kjæreste 

Hvorfor har jeg coach? 

Historien om bestefar

Mamma er den råeste! 

Hos megleren! 

Bestefar

Tomt hus

Bestefar var ikke slik jeg trodde 

Ferietanker

Årets varmeste dag 

Kjøleskapsgrøt

Snart ferdig i båthuset

Jeg har ikke ord

Gultotmuffins med eple og sjokolade

Hei fra Erik

Hverdagsluksus

Nå skjedde det altså meg

Chocolate chip cake

Helvetesuka har startet! 

Så fint kan livet være

Så stolt! 

Helvetesuka dag 2

Møtet med psykopaten 

Helvetesuka dag 3

Søndagshilsen fra Kragerø

Er det greit å ta uten å spørre? 

På kjøkkenbenken 

Eplekake og gressklipping

Vi er klare for bryllup! 

Kjærlighetens dag

Spare penger før skolestart

Hemmeligheten! 

Vi er en gjeng! 

Cupcakes til bryllup

I gode og onde dager...

Lykkelig på utsiden

Der går grensen! 

Cupcakes med bringebær

Båthuset er ferdig! 

Vår hete sommer! 

En utfordrende skolestart 

Altså 4-5 kakeinnlegg der ja..I tillegg var det vel den sommeren hun hadde det så tøft med Erik32 også?

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

@Firestone, for en jobb!

Legger merke til at det er like mange innlegg om flytting, som kaker. På et tidspunkt hvor hun meget vel visste at hun ikke kommer til å kjøpe seg hus på lang tid. 

Flest innlegg var det om Erik og den vidunderlige kjærligheten. På dette tidspunktet levde hun i et helvete, i følge seg selv, ref 18 innlegg om eksen.

Løgn, løgn, løgn....

6 minutter siden, Ostepooopp skrev:

En venninne viste meg en debatt isted. Spørsmålet var «Liker du bloggere», og det var linket til saken om AB hos NRK. Det var litt diskusjoner, de fleste skrev at de ikke liker hun i artikkelen. En skrev også dette:

Kan ikke si jeg er overrasket!

Hvis dette er boka i ferdig vasket utgave, så tør jeg ikke tenke på utgangspunktet. Men noen løgner måtte vel bli igjen, ellers blir det vel bare et hefte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor godhjerta har ordnet «Pressepakke» med godsaker til boklanseringen, ser jeg på snap. Her smøres pressen etter alle kunstens regler. Så åpenlyst!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Mor godhjerta har ordnet «Pressepakke» med godsaker til boklanseringen, ser jeg på snap. Her smøres pressen etter alle kunstens regler. Så åpenlyst!

Det hadde vel Per Sandberg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Det hadde vel Per Sandberg også?

Det har jeg ingen oversikt over, er ikke så aktiv i hans tråd her på Rampelys 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang kropp, så husker jeg hun også at dro frem puppen på en tilstelning, var det på Vixen? 
Ikke bare kakebaking akkurat.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
2 minutter siden, loffen skrev:

Ang kropp, så husker jeg hun også at dro frem puppen på en tilstelning, var det på Vixen? 

Nei, det var Sofie Elise som "dro fram puppen". Anne Brith bare "mistet" den ut av kjolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, loffen skrev:

Hun flasha puppen på en annens snapstory på et arrangement. Mens de satt i en sofa. Husker ikke hvem sin, Espen Hilton kanskje?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ispahan skrev:

Nei, det var Sofie Elise som "dro fram puppen". Anne Brith bare "mistet" den ut av kjolen...

Vet ikke om man kan kalle det misting når man drar i kjolen slik at puppen vises, altså!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H

Det jeg etterspør er støtte og bekreftelse fra andre «bloggevenner». Hvis hun har møtt på så mye hat, hvorfor stiller de ikke opp for henne i lansering av boken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Det jeg etterspør er støtte og bekreftelse fra andre «bloggevenner». Hvis hun har møtt på så mye hat, hvorfor stiller de ikke opp for henne i lansering av boken? 

Ja, ikke sant? Det er merkverdig stille fra bloggvennene/-kollegaene. Burde de ikke stille opp og støtte henne, alle som en? For det er vel ikke slik at det kun er Anne Brith Davidsen som har fått så fryktelig mye hets og hat? 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...