Hummingbird2 Skrevet 7. mars 2019 #4601 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Vil man ikke ha kommentarer om kropp er det vel bare å kle på seg. De eneste kommentarene jeg har lest her inne «om kroppen hennes» var: 1) Badedrakt bildet hun la ut på bloggen i sommer, der den ene kjønnsleppen stakk ut på siden. 2) Når hun satt på båten til eksen og blåste ut magen for å starte spekulasjoner om graviditet. Ellers har jeg ikke lest en eneste ting. Og i hvert fall ikke om den føflekken. At man mener hun ikke burde posere i truse og bh er ikke å kommentere kroppen hennes. Det er fordi hun er en middelaldrende mor, ikke en blogger på 20 år. Endret 7. mars 2019 av Hummingbird2 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 7. mars 2019 #4602 Del Skrevet 7. mars 2019 54 minutter siden, LilleSnupp skrev: Det er synd og skam at ABD skal få lov å få så mye medietid for sine løgner om den fæle netthetsen hun er utsatt for! Hun er ikke et offer for annet enn seg selv! Barna hennes er også ofre , men det spiller ingen rolle så lenge de gir penger i kassa . 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. mars 2019 #4603 Del Skrevet 7. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker100 skrev: Hvilken eks ? Den unge som filmet mens han kjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persona Skrevet 7. mars 2019 #4604 Del Skrevet 7. mars 2019 Tenker ikke hun på at hun faktisk gir ut en fysisk bok, uten noen muligheter for å slette noe hun har skrevet? Med bloggen og andre sosiale medier kunne hun jo det og slippe unna med det meste. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 7. mars 2019 Populært innlegg #4605 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Det som har forekommet i trådene om Anne Brith er ufine og unødvendige kommentarer om at hun ser eldre ut enn hun er, feks. Dette har jeg påpekt flere ganger. Jeg ser ikke noen grunn til å forsvare slike utsagn, like lite som jeg ser noen grunn til å kalle det for hets og hat. Det er slarving omkring en person som søker offentligheten, og dermed noe som følger med valget om å bli rik og berømt blogger kjempefort. Alle som tar et slikt uforståelig valg bør ha en strategi og/eller et profesjonelt apparat rundt seg som kan takle både slik oppmerksomhet, og den positive oppmerksomheten bloggere synes å søke. Hvis Anne Brith hadde forsøkt å starte en mer edruelig debatt på det grunnlaget, altså om det unødvendige ved stadige små, negative stikk som går direkte på person, kunne jeg vurdert å delta. Samtidig har Anne Brith som blogger tatt i bruk de fleste lettvinte og skitne triks man kan tenke seg i jakten på klikk og lesere, og dette må og skal hun kritiseres for. Det er mediekritikk som @pøbelsara skriver, og en debatt som går langt utover det lille perspektivet som angår akkurat bloggen til Anne Brith. Det framstår imidlertid som et mønster at AB i boken (som før, overalt) bruker de ufine kommentarene til å ugyldiggjøre den viktige og berettigede kritikken, og for samtidig å spille offer i stedet for å ta ansvar. Sannhet er dessuten noe hun ikke synes å ha noe forhold til - det hjelper jo ikke akkurat. Endret 7. mars 2019 av Aricia 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 7. mars 2019 #4606 Del Skrevet 7. mars 2019 Hvorfor lager ikke dere en bok? Kall den KG-B(anden) og kom med alle selvmotsigelser og løgner som er dokumentert. Syns denne debatten er mer interessant nå når jeg overser usaklige innlegg som faktisk er hetsende (eller tolkes som det av Abd) og ser hva dere mener. Tror absolutt hun har et stort forklaringsproblem når det gjelder mye, men tror også på at hun føler seg veldig hetset. Hun skulle nok ha holdt seg til bakeblogging og ikke blandet muffinsene inn i denne situasjonen. Tror uansett på at det er noe som har skjedd med den politimannen, hvis ikke er hun veldig modig som kommer slike påstander som muligens må kunne dokumenteres den ene eller andre veien. Hun burde kalle en kakespade en kakespade nå og bake seg ut av denne suppen, tror hun kan tjene seg rik nok uten barnereklame og på bare blogging om ting hun kan. Sånn, håper dere er fornøyd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. mars 2019 #4607 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Jeg vil ikke bli overrasket om Anne Brith Davidsen vil måtte komme med en del dementier i forhold til de emosjonelle beskrivelsene rundt påstander i boken som hun ikke har dokumentert. Etter å ha bladd litt i boken har jeg inntrykk av at Davidsen der tilkjennegir et symbiotisk forhold til debatten på Kvinneguiden. Hun bekjenner å ha logget seg inn og ut, og altså hatt/har bruker til tross for å ha hevdet det motsatte. Mitt inntrykk er at Davidsen har lest ting hun ikke likte, selv om mye av det var og er velberettiget kritikk av virket hennes. Hun har utagert på blant annet snap og på den måten fremprovosert mer debatt, noe hun ikke vil ta ansvar for å ha bidratt til, enda hun som voksen kvinne, som sjonglerer mellom A-, B-, og C-innlegg burde kjenne virkningen av temmelig mye bedre enn en 18-åring på russefeiring gjør. Det er denne gjennomgående ansvarsfraskrivelsen disse bloggerne har, som jeg ikke klarer å forstå meg på. Det dirrer rett og slett i rettferdighetsnerven min når slike påstander for stå publisert og uimotsagt uten at media stiller kritiske spørsmål til påstandene hun farer med. Endret 7. mars 2019 av Cavatina omformulering 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 7. mars 2019 Populært innlegg #4608 Del Skrevet 7. mars 2019 Angående to uker med kun baking. Jeg begynte 5.5 og avsluttet 27.8 (god margin på ferie) 15 min av livet mitt jeg aldri får tilbake. 😆 5.5 Husjakten ble snudd på hodet Bithday party Ja, jeg har lagt på meg This week Logget av Hvitere tenner til 17.mai Ukepenger og flyttesjau Det var en gang... Erik er du våken? Jeg har forandret meg Resultatene fra sykehuset Dress til den store dagen Jeg har gruet meg til å fortelle dere dette... Bordet er dekket Jeg lærte noe veldig viktig på 17.mai Hun kjøpte den selv! Nå er det avgjort, her skal vi bo! Dette var starten på bloggen! Dugnad? Nei takk! Sommerferie for to Sommerlig forrett med avokado og reker Fransk macron i cookies Jeg fikk en ring av Erik Summer vibes Mamma hvor mye er klokken? Salt air in my hair Vi har holdt det hemmelig Vi ler av deg! Kjempegode nyheter! Ikke alle får et langt liv Caffe zero funker for meg Litt ekstra penger hver måned Stand up paddle Krisen er over! En hektisk uke! Erik svarer på spørsmål Mens vi venter på hus... Jeg går videre uten barna Vi har kommet til et veiskille... Er rosa båthus? Et sterkt møte Når bloggere møtes Vi skal jobbe sammen! Anne Brith lyver! Var det verdt strevet? Halvt år sammen i dag Jeg skal begynne med regulering! Høstens store mål Hårfin på Hendrix Hair Tykke frokostpannekaker Tjen penger + giveaway 8 kaker på 8 timer Alt jeg ville ha var rosa roser... Tester han meg? Vi er flytteklare! Ps I love you Sankthansfeiringen ble ikke som forventet... Derfor drikker jeg Coffee zero Magisk St Hans Hei igjen fra Erik Slik har jeg blitt fryst ut de siste årene Hvorfor sa du ikke noe? Den nye jobben min Den viktigste jobben som mamma er gjort EM i Helsinki next Begge er like nervøse når vi nå reiser til... Jeg gjemte noe under brygga for 25 år siden Båthuset blir så fint! Palmesus Bryllupet vårt! Daimiskake Husmorferie Han kalte han pappa Dette ble for mye for folk i Mosjøen 4 barn i baksetet Jeg fikk en anonym melding Dødsbra i Sommarland Gode og dårlige nyheter... En 11 år yngre kjæreste Hvorfor har jeg coach? Historien om bestefar Mamma er den råeste! Hos megleren! Bestefar Tomt hus Bestefar var ikke slik jeg trodde Ferietanker Årets varmeste dag Kjøleskapsgrøt Snart ferdig i båthuset Jeg har ikke ord Gultotmuffins med eple og sjokolade Hei fra Erik Hverdagsluksus Nå skjedde det altså meg Chocolate chip cake Helvetesuka har startet! Så fint kan livet være Så stolt! Helvetesuka dag 2 Møtet med psykopaten Helvetesuka dag 3 Søndagshilsen fra Kragerø Er det greit å ta uten å spørre? På kjøkkenbenken Eplekake og gressklipping Vi er klare for bryllup! Kjærlighetens dag Spare penger før skolestart Hemmeligheten! Vi er en gjeng! Cupcakes til bryllup I gode og onde dager... Lykkelig på utsiden Der går grensen! Cupcakes med bringebær Båthuset er ferdig! Vår hete sommer! En utfordrende skolestart 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 7. mars 2019 #4609 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) 12 minutter siden, Firestone skrev: Angående to uker med kun baking. Jeg begynte 5.5 og avsluttet 27.8 (god margin på ferie) 15 min av livet mitt jeg aldri får tilbake. 😆 5.5 Husjakten ble snudd på hodet Bithday party Ja, jeg har lagt på meg This week Logget av Hvitere tenner til 17.mai Ukepenger og flyttesjau Det var en gang... Erik er du våken? Jeg har forandret meg Resultatene fra sykehuset Dress til den store dagen Jeg har gruet meg til å fortelle dere dette... Bordet er dekket Jeg lærte noe veldig viktig på 17.mai Hun kjøpte den selv! Nå er det avgjort, her skal vi bo! Dette var starten på bloggen! Dugnad? Nei takk! Sommerferie for to Sommerlig forrett med avokado og reker Fransk macron i cookies Jeg fikk en ring av Erik Summer vibes Mamma hvor mye er klokken? Salt air in my hair Vi har holdt det hemmelig Vi ler av deg! Kjempegode nyheter! Ikke alle får et langt liv Caffe zero funker for meg Litt ekstra penger hver måned Stand up paddle Krisen er over! En hektisk uke! Erik svarer på spørsmål Mens vi venter på hus... Jeg går videre uten barna Vi har kommet til et veiskille... Er rosa båthus? Et sterkt møte Når bloggere møtes Vi skal jobbe sammen! Anne Brith lyver! Var det verdt strevet? Halvt år sammen i dag Jeg skal begynne med regulering! Høstens store mål Hårfin på Hendrix Hair Tykke frokostpannekaker Tjen penger + giveaway 8 kaker på 8 timer Alt jeg ville ha var rosa roser... Tester han meg? Vi er flytteklare! Ps I love you Sankthansfeiringen ble ikke som forventet... Derfor drikker jeg Coffee zero Magisk St Hans Hei igjen fra Erik Slik har jeg blitt fryst ut de siste årene Hvorfor sa du ikke noe? Den nye jobben min Den viktigste jobben som mamma er gjort EM i Helsinki next Begge er like nervøse når vi nå reiser til... Jeg gjemte noe under brygga for 25 år siden Båthuset blir så fint! Palmesus Bryllupet vårt! Daimiskake Husmorferie Han kalte han pappa Dette ble for mye for folk i Mosjøen 4 barn i baksetet Jeg fikk en anonym melding Dødsbra i Sommarland Gode og dårlige nyheter... En 11 år yngre kjæreste Hvorfor har jeg coach? Historien om bestefar Mamma er den råeste! Hos megleren! Bestefar Tomt hus Bestefar var ikke slik jeg trodde Ferietanker Årets varmeste dag Kjøleskapsgrøt Snart ferdig i båthuset Jeg har ikke ord Gultotmuffins med eple og sjokolade Hei fra Erik Hverdagsluksus Nå skjedde det altså meg Chocolate chip cake Helvetesuka har startet! Så fint kan livet være Så stolt! Helvetesuka dag 2 Møtet med psykopaten Helvetesuka dag 3 Søndagshilsen fra Kragerø Er det greit å ta uten å spørre? På kjøkkenbenken Eplekake og gressklipping Vi er klare for bryllup! Kjærlighetens dag Spare penger før skolestart Hemmeligheten! Vi er en gjeng! Cupcakes til bryllup I gode og onde dager... Lykkelig på utsiden Der går grensen! Cupcakes med bringebær Båthuset er ferdig! Vår hete sommer! En utfordrende skolestart Altså 4-5 kakeinnlegg der ja..I tillegg var det vel den sommeren hun hadde det så tøft med Erik32 også? Endret 7. mars 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 7. mars 2019 #4610 Del Skrevet 7. mars 2019 @Firestone, for en jobb! Legger merke til at det er like mange innlegg om flytting, som kaker. På et tidspunkt hvor hun meget vel visste at hun ikke kommer til å kjøpe seg hus på lang tid. Flest innlegg var det om Erik og den vidunderlige kjærligheten. På dette tidspunktet levde hun i et helvete, i følge seg selv, ref 18 innlegg om eksen. Løgn, løgn, løgn.... 6 minutter siden, Ostepooopp skrev: En venninne viste meg en debatt isted. Spørsmålet var «Liker du bloggere», og det var linket til saken om AB hos NRK. Det var litt diskusjoner, de fleste skrev at de ikke liker hun i artikkelen. En skrev også dette: Kan ikke si jeg er overrasket! Hvis dette er boka i ferdig vasket utgave, så tør jeg ikke tenke på utgangspunktet. Men noen løgner måtte vel bli igjen, ellers blir det vel bare et hefte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 7. mars 2019 #4611 Del Skrevet 7. mars 2019 Mor godhjerta har ordnet «Pressepakke» med godsaker til boklanseringen, ser jeg på snap. Her smøres pressen etter alle kunstens regler. Så åpenlyst! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 7. mars 2019 #4612 Del Skrevet 7. mars 2019 3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Mor godhjerta har ordnet «Pressepakke» med godsaker til boklanseringen, ser jeg på snap. Her smøres pressen etter alle kunstens regler. Så åpenlyst! Det hadde vel Per Sandberg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 7. mars 2019 #4613 Del Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Emmy_H skrev: Det hadde vel Per Sandberg også? Det har jeg ingen oversikt over, er ikke så aktiv i hans tråd her på Rampelys 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mars 2019 #4614 Del Skrevet 7. mars 2019 Ang kropp, så husker jeg hun også at dro frem puppen på en tilstelning, var det på Vixen? Ikke bare kakebaking akkurat. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 7. mars 2019 #4615 Del Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, loffen skrev: Ang kropp, så husker jeg hun også at dro frem puppen på en tilstelning, var det på Vixen? Ikke bare kakebaking akkurat. Nei, det var Sofie Elise som "dro fram puppen". Anne Brith bare "mistet" den ut av kjolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 7. mars 2019 #4616 Del Skrevet 7. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 7. mars 2019 #4617 Del Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, loffen skrev: Ang kropp, så husker jeg hun også at dro frem puppen på en tilstelning, var det på Vixen? Ikke bare kakebaking akkurat. Hun flasha puppen på en annens snapstory på et arrangement. Mens de satt i en sofa. Husker ikke hvem sin, Espen Hilton kanskje? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 7. mars 2019 #4618 Del Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, Ispahan skrev: Nei, det var Sofie Elise som "dro fram puppen". Anne Brith bare "mistet" den ut av kjolen... Vet ikke om man kan kalle det misting når man drar i kjolen slik at puppen vises, altså! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 7. mars 2019 #4619 Del Skrevet 7. mars 2019 Det jeg etterspør er støtte og bekreftelse fra andre «bloggevenner». Hvis hun har møtt på så mye hat, hvorfor stiller de ikke opp for henne i lansering av boken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 7. mars 2019 #4620 Del Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Emmy_H skrev: Det jeg etterspør er støtte og bekreftelse fra andre «bloggevenner». Hvis hun har møtt på så mye hat, hvorfor stiller de ikke opp for henne i lansering av boken? Ja, ikke sant? Det er merkverdig stille fra bloggvennene/-kollegaene. Burde de ikke stille opp og støtte henne, alle som en? For det er vel ikke slik at det kun er Anne Brith Davidsen som har fått så fryktelig mye hets og hat? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg