Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Rubella skrev:

Har lest boka hennes nå. Særdeles lav jordskjelvfaktor. Her snakker vi «ikke følbart mikroskjelv» på under 2.0 på Richters skala.

Og hvorfor i helsike brukte hun en kommentar rettet mot Helene Drage i kvinneguiden-screenshot-bevis-bonanzaen på slutten av boka?

Såpass.. jaja, regnet ikke med det store skjelvet med tanke på bloggerens «CV» på egen blogg.. 

Angående kommentaren som var rettet mot Helene Drage, hevder hun at den kommetentaren var rettet mot henne?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Såpass.. jaja, regnet ikke med det store skjelvet med tanke på bloggerens «CV» på egen blogg.. 

Angående kommentaren som var rettet mot Helene Drage, hevder hun at den kommetentaren var rettet mot henne?

Den står sammen med alle andre skjermbilder bakerst i boka. Det er ikke lagt til noen kontekst, kilder, identifiseringer eller oppklaringer overhodet.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmelise skrev:

Den står sammen med alle andre skjermbilder bakerst i boka. Det er ikke lagt til noen kontekst, kilder, identifiseringer eller oppklaringer overhodet.

Merkelig nok bryr ikke KG seg om dette. Og henviser andre til å ta affære om de mener noe er ulovlig. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Emmelise skrev:

Merkelig.. Litt sånn twilight zone følelsen over hele opplegget her. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vipser skrev:

Ja, det er min oppfatning av historien også 👍derfor jeg er interessert i å se hvor Anne Brith fant kommentaren FORVRENGT rumpehull. For den var vel ikke bare i hennes eget hode? 🤷‍♀️🤪😂

Snapchat.

https://influencere.wordpress.com/2019/02/21/anne-brith-hvem-hater/#comment-884 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, brudd på reglene om opphavsrett og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Vipser skrev:

#denfølelsen når noen siterer meg for å svare meg. 😁

Anne Brith skrev dette på snap. Men hvor fant hun kommentaren? 

Det la jeg ikke merke til. :ler:

Det er ikke godt å si hvor det kom fra, men det oppstod ikke på KG. Noen refererte til snap'en, og så ballet det vel på seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, rumpehull-kommentaren ble skrevet her, men ble slettet veldig kjapt. 

#SåDenSelv

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LilleSnupp skrev:

Joda, rumpehull-kommentaren ble skrevet her, men ble slettet veldig kjapt. 

#SåDenSelv

Du så "forvrengt rumpehull"? Eller "munnen hennes ser ut som et rumpehull når hun gjør den grimasen"? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vipser skrev:

Du så "forvrengt rumpehull"? Eller "munnen hennes ser ut som et rumpehull når hun gjør den grimasen"? 

At snurpemunnen ser ut som et forvrengt rumpehull. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LilleSnupp skrev:

At snurpemunnen ser ut som et forvrengt rumpehull. 

En snurpemunn, uansett hvem som lager den grimasen, ser jo ut som et rumpehull..dog ikke forvrengt.. Det handler jo ikke om at noen ser ut som et forvrengt rumpehull

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen den gangen gikk på hvorfor i allverden bloggere bruker snurpemunn. Det er jo ikke kledelig hos noen. 

Angrer også på jeg ikke screenshottet den gangen. Bare for å kunne motbevise AB eventyrfortelling. Ingen skrev det AB påstår.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Marimba skrev:

Eller om det var noen av ABs trofaste følgerne som kom i tråden og var så usaklige at det måtte ryddes. 

Håper for AB sin del at hun snakker sant om trusselen hun skal ha fått av politimannen , nå som spesialenheten er koblet inn kommer nok sannheten fram . Noe blir selvfølgelig ord mot ord , for min del trekker hun ikke det lengste strået . Har hun blitt truet er det selvfølgelig helt uakseptabelt . Hvorfor skal alt hun mener hun opplever publiseres i alle former for media ? Tenker hun overhodet ikke på barna som våkner opp dag etter dag med en mor i skandale nyheter , kan aldri noe forbli privat hos dette menneske ?

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...