Gjest 2ney Skrevet 4. mars 2019 #4201 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, Ispahan skrev: Det bærer veldig preg av hastverksarbeid. Bare det at hun må stjele "hatet" til Helene Drage for og ha noe og fylle opp med, sier vel sitt... Hvilken kommentar hører til HD? Henger ikke helt med her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 4. mars 2019 Populært innlegg #4202 Del Skrevet 4. mars 2019 Det går ikke fram av boken om politimannen ble anmeldt i vinter i fjor, eller etter at boken ble gitt ut. Hele historien blir veldig tåkete når hun oppdager at politimannen bor på samme sted som kemneren og saksbehandleren til kemneren. Saksbehandleren finner AB igjen på sin (antagelig innholdsrike) blokkeringsliste. Hun blir da veldig redd for at disse tre kjenner hverandre privat og har rottet seg sammen for å knekke henne. De møtes i retten i januar 2019, skriver hun, fordi kemneren ikke godtok forslaget som AB sin advokat foreslo om nedbetaling. Hun lurer også på om det gikk så langt som til retten fordi saksbehandleren ønsket at journalistene skulle ta tak i at hun var under konkursbegjæring. Hva dette har med politimannen å gjøre, og hvorvidt han var til stede i retten i januar i år, er litt vanskelig å forstå, men i boken slutter historien der. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 4. mars 2019 #4203 Del Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, 2ney skrev: Hvilken kommentar hører til HD? Henger ikke helt med her 😊 Den er på side 116 i Helene Drage tråden. Den kjolen var mildt sagt grusom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 4. mars 2019 Populært innlegg #4204 Del Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, Ispahan skrev: Den er på side 116 i Helene Drage tråden. Den kjolen var mildt sagt grusom... Innlegg #2304 i HD-tråden. Ligger i boken til Ab som eksempel på netthets hun har fått på kg.... 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 4. mars 2019 #4205 Del Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, Ispahan skrev: Den er på side 116 i Helene Drage tråden. Den kjolen var mildt sagt grusom... Takk! Så flaut.. ABD burde visst at noen kom til å finne det ut? Det står jo svart på hvitt... 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 4. mars 2019 #4206 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Innlegg #2304 i HD-tråden. Ligger i boken til Ab som eksempel på netthets hun har fått på kg.... Herregud så flaut!! 🙈 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 4. mars 2019 #4207 Del Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, 2ney skrev: Takk! Så flaut.. ABD burde visst at noen kom til å finne det ut? Det står jo svart på hvitt... 🙄 Er bare å google innleggene hun mener er hets, så finner man frem til de og sammenhengen de ble tatt ut av 😉 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oblt Skrevet 4. mars 2019 #4208 Del Skrevet 4. mars 2019 17 minutter siden, Stjernekikkeren said: Ja, den "bare kulan frøken" forstod jeg ikke helt, skjønner ikke helt hva hun skal "kulan". Jeg tolker det som om dette screenshottet er tatt utav kontekst. Jeg leser "Bare kulan" som "Ro deg ned", og at det har vært dialog i forkant av utsagnet. Snapchat er jo merksnodig sånn, man kan lagre/screenshotte det som passer best. AB har tidligere tatt kontakt med arbeidsgiver fordi hun mistenkte at noen hadde mulighet til å bruke sin stilling for å finne informasjon om henne. Jeg husker ikke navnet på vedkommende, men det var i skatteetaten? Og derfor blir det ikke spekulasjon å si at det ER en mulighet for at AB har kontaktet politimannen/politiet. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 4. mars 2019 #4209 Del Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, oblt skrev: Jeg tolker det som om dette screenshottet er tatt utav kontekst. Jeg leser "Bare kulan" som "Ro deg ned", og at det har vært dialog i forkant av utsagnet. Snapchat er jo merksnodig sånn, man kan lagre/screenshotte det som passer best. AB har tidligere tatt kontakt med arbeidsgiver fordi hun mistenkte at noen hadde mulighet til å bruke sin stilling for å finne informasjon om henne. Jeg husker ikke navnet på vedkommende, men det var i skatteetaten? Og derfor blir det ikke spekulasjon å si at det ER en mulighet for at AB har kontaktet politimannen/politiet. Ja, når du sier det sånn så er det absolutt mulighet for at det her har skjedd ting vi ikke vet om, fortsatt uakseptabelt av ham å sende slikt, for all del, men hadde vært interessant med hans side av saken. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. mars 2019 #4210 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev: Ja, når du sier det sånn så er det absolutt mulighet for at det her har skjedd ting vi ikke vet om, fortsatt uakseptabelt av ham å sende slikt, for all del, men hadde vært interessant med hans side av saken. Det som hadde vært interessant, hadde vært å sett hva AB har sendt forut! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oblt Skrevet 4. mars 2019 #4211 Del Skrevet 4. mars 2019 Just now, LilleSnupp said: Det som hadde vært interessant, hadde vært å sett hva AB har sendt forut! La meg gjette, det finnes det ikke screenshot av i boka? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 4. mars 2019 #4212 Del Skrevet 4. mars 2019 Liker at folk sier ifra på en skikkelig måte i kommentarfeltet på nrk nyheter. Uansett om denne politisaken er sann eller ikke, så liker jeg svært dårlig at hun får posere med boka på denne måten. Som andre har poengtert i tråden er det en bekymringsverdi her at media promoterer bloggere. Greit nok med de andre mediehusene som er reklamefinansiert, men nrk betaler vi faktisk lisens til. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zurazurafina Skrevet 4. mars 2019 #4213 Del Skrevet 4. mars 2019 7 minutter siden, Oline12 skrev: Liker at folk sier ifra på en skikkelig måte i kommentarfeltet på nrk nyheter. Uansett om denne politisaken er sann eller ikke, så liker jeg svært dårlig at hun får posere med boka på denne måten. Som andre har poengtert i tråden er det en bekymringsverdi her at media promoterer bloggere. Greit nok med de andre mediehusene som er reklamefinansiert, men nrk betaler vi faktisk lisens til. Hvor finnes dette kommentarfeltet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 4. mars 2019 #4214 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) 2 minutter siden, Zurazurafina skrev: Hvor finnes dette kommentarfeltet? på facebook https://www.facebook.com/nrknyheter/posts/10156452085096715 Endret 4. mars 2019 av Emmelise 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 4. mars 2019 #4215 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, Zurazurafina skrev: Hvor finnes dette kommentarfeltet? Facebook-siden til Nrk Nyheter. De har lenke til nyhetssaken om ABD der 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 4. mars 2019 #4216 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Vent litt... AB påstår at kontonavnet til "politisnapperen" var skjult for henne, men at venninnen fikk opp fullt navn på personen når hun la til brukeren? 🤔 På min snapkonto er i allefall dette ikke en mulighet, kan endre "kallenavn" (slik alle ser det på snap, ikke velge hvem) men ikke endre selve navnet på kontoen. Endret 4. mars 2019 av Superblomst 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. mars 2019 #4217 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, Superblomst skrev: Vent litt... AB påstår at kontonavnet til "politisnapperen" var skjult for henne, men at venninnen fikk opp fullt navn på personen når hun la til brukeren? 🤔 På min snapkonto er i allefall dette ikke en mulighet, kan endre vist navn (for alle på snap, ikke velge hvem) men ikke selve navnet på kontoen. Mulig det skjer dersom man legger til noen man har i telefonlisten sin fra før? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 4. mars 2019 #4218 Del Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, Ms. Daisy skrev: Bare en ting å si sånn først: Jeg liker det ikke Hun bruker ressurser på å anmelde alt og alle virker det ut som. Synes det er fryktelig at politi ressurser skal brukes i denne grad på damen. Nå snakker jeg ikke bare nødvendigvis om denne saken, men hun har jo anmeldt flere før har jeg inntrykk av. Hun skal ha dette da - hun vet å bruke media ihvertfall til sin fordel og mest sannsynlig vil det gi litt mer salg av en bok som virker sabla tynn og lite innholdsrik ut fra det jeg har sett av kommentarer her inne. Når en person kommer inn på politistasjonen for 17. gang for å anmelde kritikk, må vel politiet lure litt? Det er vel å misbruke ressursene der, når det tar så av med anmeldelser. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Superblomst Skrevet 4. mars 2019 Populært innlegg #4219 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) 10 minutter siden, Aricia said: Mulig det skjer dersom man legger til noen man har i telefonlisten sin fra før? Hvorfor politimannen skulle brukt den ekte snapchatkontoen sin med tilknyttet telefonnummer, istedenfor å bruke 3 min på å lage en ny anonym konto, når målet hans ifølge AB var å bedrive ulovlig aktivitet som vil få han oppsagt kan ikke jeg fatte. Endret 4. mars 2019 av Superblomst 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 4. mars 2019 Populært innlegg #4220 Del Skrevet 4. mars 2019 Altså - hvis historien om politimannen er slik hun forteller, så er det rystende. Men hvis dette er et pr-utspill, er det hårreisende at hun har blitt gitt taletid på nyhetssendingen til NRK. Og hvorfor får hun uttale seg om boken og hvorfor trekkes det inn kvinnelige hatere i reportasjen. Og hvorfor i all verden får hun posere med boken sin på bilde? 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg