Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, terteskjell skrev:

Jeg leser veldig lite bøker men pleier det å være bokanmeldelse av alle bøker som blir gitt ut?  Eller velger de bare ut noen? 

Det kommer vel litt an på interessen for forfatteren og diskusjoner/PR i forkant etc. Her står det litt om bloggerbøkene som er interessant https://www.dn.no/boker/blogg/bloggere/martine-halvorsen/forlagene-kaster-seg-over-toppbloggerne-interessen-for-oss-vare-historier-og-vare-liv-er-sa-stor/2-1-436159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ispahan

Til dere som ikke får etterforsket tyverisaker eller annen kriminalitet fordi politiet ikke har kapasitet, her er svaret: Hun har anmeldt 17 stykker, og flere anmeldelser kommer. Hun har også tatt KG til politiet (hva nå det betyr). Sender varme tanker til den lokale lensmannen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke hva hun har å fare med jeg - annet enn hvor skandaløst det er å bedrive salg av barnas privatliv. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ispahan skrev:

Til dere som ikke får etterforsket tyverisaker eller annen kriminalitet fordi politiet ikke har kapasitet, her er svaret: Hun har anmeldt 17 stykker, og flere anmeldelser kommer. Hun har også tatt KG til politiet (hva nå det betyr). Sender varme tanker til den lokale lensmannen ❤️

17??? For hva? 🤦🏼‍♀️

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ispahan skrev:

Står det i boken? Hun har en latterlig lav terskel for å anmelde, med 17 stykker??? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ispahan skrev:

17 anmeldelser og flere kommer? Skriver hun noe om hvor mange av anmeldelsene som er under etterforskning? Hvor mange av anmeldelsene som evt er henlagt og hvor mange det er tatt ut tiltale på? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker faktisk ikke hetse noen - men det er litt skremmende at man som blogger raderer vekk all negativ kritikk ? Det finnes land med slike regimer - trenger kanskje ikke nevne navn - Skremmende med slik knebling !! 

Kan nesten virke som at bloggere har latent narssissisme som får fullt utslag etter en viss mengde likes. Skremmende at samfunnet er med på å fremelske et slikt sykelig personlighetstrekk. Derfor synes jeg tråder som stiller kritiske spørsmål ved dette som viktige for vår tidsånd. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
7 minutter siden, miss summers skrev:

17??? For hva? 🤦🏼‍♀️

2 minutter siden, Justlooking skrev:

Står det i boken? Hun har en latterlig lav terskel for å anmelde, med 17 stykker??? 

Hun skriver så. 16 kvinner og en mann, men hun skal anmelde fler. Hun skriver ikke hva de er anmeldt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hundeeier

Jeg fikk denne boken i går , og det er noe av det mest tafatte jeg har lest, det er snakk om å skylde på alle andre, sette seg selv i en offerrolle. Det er de mest bortkastete pengene giveren har brukt. Elendighet og søppel, og uff av meg så syndt det der i meg.

For å si det sånn , den fikk veien til søpla ganske fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ispahan skrev:

Hun skriver så. 16 kvinner og en mann, men hun skal anmelde fler. Hun skriver ikke hva de er anmeldt for.

Synes dette sier mye mer om henne en de hun har anmeldt. Folk flest anmelder kanskje et tyveri eller noe i løpet av livet så dette er meget spesielt. Man kan da ikke løpe å anmelde alle man er fornærmet på feks...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hundeeier skrev:

Jeg fikk denne boken i går , og det er noe av det mest tafatte jeg har lest, det er snakk om å skylde på alle andre, sette seg selv i en offerrolle. Det er de mest bortkastete pengene giveren har brukt. Elendighet og søppel, og uff av meg så syndt det der i meg.

Kunne du ikke heller tatt frem kameraet og brent den i AB-stil 😂

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ispahan skrev:

Om 17 stk er anmeldt å politi har henlagt alle så bør man jo skjønne at man ikke kommer noen vei? 

Nå er nok jeg 1 av de 17 ifølge henne men har aldri hørt noe fra politiet.  

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
5 minutter siden, hundeeier skrev:

Send den til https://influencere.wordpress.com/ og https://bloggomtoppbloggere.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, terteskjell skrev:

Om 17 stk er anmeldt å politi har henlagt alle så bør man jo skjønne at man ikke kommer noen vei? 

Nå er nok jeg 1 av de 17 ifølge henne men har aldri hørt noe fra politiet.  

Hva mener du? Har hun grunn til å anmelde deg (etter hennes mening)? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, miss summers skrev:

Hva mener du? Har hun grunn til å anmelde deg (etter hennes mening)? 

Nei...  Vil ikke si noe om hvorfor.  Hun sier politiet har forsøkt og kontakte meg men det har de aldri gjort.  Jeg ringte politiet og ga de telefonnummer og rett adresse slik at de fikk sendt papirer til riktig sted.  

Vel...  Har aldri hørt ett ord fra de😊

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Nei...  Vil ikke si noe om hvorfor.  Hun sier politiet har forsøkt og kontakte meg men det har de aldri gjort.  Jeg ringte politiet og ga de telefonnummer og rett adresse slik at de fikk sendt papirer til riktig sted.  

Du trenger ikke å utdype mer. Husk storesøster følger med 😉

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, terteskjell skrev:

:laugh: fantastisk! Mer trenger du ikke si. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Du trenger ikke å utdype mer. Husk storesøster følger med 😉

Jepp..  Men jeg tror derfor ikke på disse anmeldelsene.  

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Eveliina skrev:

Nei, ikke alle - det er vel gjerne bøker som er knytta en spesiell interesse eller forventning til, i tillegg til nye stjerneskudd, gamle travere sin siste ol. Når de gikk så hardt ut på God morgen Norge og kobla bokutgivelse med stenging av blogg, så håpet de nok å skape en dagsaktuell situasjon, som ville føre til bokanmeldelser og debatt. På den måten å generere mediaomtale og gratisreklame. 

Men så langt ser hele greia ut til å synke som en stein. 

Kanskje den synker på samme måte som Sandberg og kjæresten sin, selv om de fikk masse publisitet. 

https://www.nrk.no/kultur/bokhandler-om-sandberg-bok_-_-salget-gar-veldig-darlig-1.14324327

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hun har anmeldt har vi jo bare hennes ord for. Og hennes ord har det med å falle på stengrunn.  

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...