Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Dere som har lest/skumlest boken  Er"hat-meldingene" hun har klippet ut og limt inn i boken med eller uten kontekst? Skriver hun noe om hva diskusjonen har dreid seg om der meldingen(e) har dukket opp ? Eller fremstilles det  i boken som om slike meldinger kommer helt ut av det blå? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på alle de Snapchat som AB legger ut fra mennesker som bare elsker at boka har kommet i posten og de nå gleder seg til å lese boka, kommer det også snap hvor de forteller hvor bra boka er? Om hva de mener er bra i boka? 

Forøvrig synes jeg det er rart at en bok som skal lanseres 8 mars kommer ut 1 uke før.  Blir dette også gjort F. Eks med andre store forfattere? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Emmy_H skrev:

Det er ingen på KG som har brukt F* ordet eller truet henne på livet. 

Så har man bladd i boken og: Nei, ingen på KG har gjort dette, men hun har insinuert dette ganske kraftig. I bokens siste del ligger det faksimiler fra Rampelyset-forum og av diverse meldinger hun har fått - og der kommer det fram at både «drep deg», «f...» og diverse annet, er sendt henne fra en eller flere Gmail-adresser. 😶 Hun har sladdet brukernavnene på KG og laget collager i håp om å omgå åndsverkloven. Vi får se om det er nok.

Endret av Pust
Rettet feil
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, terteskjell skrev:

Tenker på alle de Snapchat som AB legger ut fra mennesker som bare elsker at boka har kommet i posten og de nå gleder seg til å lese boka, kommer det også snap hvor de forteller hvor bra boka er? Om hva de mener er bra i boka? 

Forøvrig synes jeg det er rart at en bok som skal lanseres 8 mars kommer ut 1 uke før.  Blir dette også gjort F. Eks med andre store forfattere? 

Ganske strengt med Harry Potter-bøkene, husker jeg 😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Har hun en assistent? Hvem er det?

Hun takker venninnen sin, som ble hennes assistent, for hjelpen i boken. Så det er nok ikke en betalt  privatassistent, mer sånn "da hjelper jeg deg litt med bloggen og sånn". 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Pust skrev:

Så har man bladd i boken og: Nei, ingen på KG har gjort dette, men det har vært insinuert ganske kraftig. I bokens siste del ligger det faksimiler fra Rampelyset-forum og av diverse meldinger hun har fått - og der kommer det fram at både «drep deg», «f...» og diverse annet, er sendt henne fra en eller flere Gmail-adresser. 😶 Hun har sladdet brukernavnene på KG og laget collager i håp om å omgå åndsverkloven. Vi får se om det er nok.

Det står fortsatt dato på kg innleggene, så det er veldig lett å gå tilbake å se hvem som har skrevet de for å si det sånn...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, kvinneguide skrev:

Andre store forfattere....😂

Ble litt feil det jeg skrev men håper folk forsto meg? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door
15 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Det står fortsatt dato på kg innleggene, så det er veldig lett å gå tilbake å se hvem som har skrevet de for å si det sånn...

Hvilke innlegg er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visningsnamn skrev:

Hvilke innlegg er det? 

En slags collage bak i boka til AB der noen kg innlegg er referert til. Brukernavn er sladdet, men det står dato så det er jo lett å gå tilbake i tråden og se hvis man ønsker å finne ut hvilken bruker det er... 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door
Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

En slags collage bak i boka til AB der noen kg innlegg er referert til. Brukernavn er sladdet, men det står dato så det er jo lett å gå tilbake i tråden og se hvis man ønsker å finne ut hvilken bruker det er... 

Jeg tenkte på, hvilke innlegg det er, om du har dato, ev. link? Jeg er bare nysgjerrig på hva hun mener er hets og hat og som kommer herfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, visningsnamn skrev:

Jeg tenkte på, hvilke innlegg det er, om du har dato, ev. link? Jeg er bare nysgjerrig på hva hun mener er hets og hat og som kommer herfra. 

Bare skummet over, så det husker jeg ikke dessverre! Kanskje noen andre vet? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, terteskjell skrev:

Ble litt feil det jeg skrev men håper folk forsto meg? 

Jada, forsto men måtte bare...

Da har vi Ibsen, Bjørnsen, Kielland, Lie og Davidsen 😂👍

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue
4 timer siden, Isild skrev:

Det har hele tiden stått at den kommer ut 8. Mars - på kvinnedagen :) De som har lest den nå har vel forhåndsbestilt den - og fått signerte utgaver tror jeg. 

Jeg har sett den stå i bokhandelen, men jeg har absolutt ikke bestilt boka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev:

Jeg har sett den stå i bokhandelen, men jeg har absolutt ikke bestilt boka. 

Noen her oppklarte for meg at den allerede har kommet ut noen steder, så da forsto jeg hvordan det hang sammen at noen har lest den allerede :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
8 minutter siden, Speilvegg skrev:

Og her har vi nok en av årsakene til at ABD ikke har det grandiose boksleppet som var forespeilet. Hun blir latterliggjort , harselert med og hennes «historie» blir ikke tatt på alvor i diverse miljøer. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg kan ikke med min beste vilje skjønne at noen forhåndsbestiller, låner på bibliotek eller kjøper dette mølel som denne «forfatteren» har skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...