Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, thejohan skrev:

Hva er jordskjelvet som hun refererte til?

Vet ikke..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hold the door
1 minutt siden, thejohan skrev:

Det var et jordskjelv i Peru i går. Og dagen hun var på God Morgen Norge var det et jordskjelv i Ecuador.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
5 timer siden, visningsnamn skrev:

Det var et jordskjelv i Peru i går. Og dagen hun var på God Morgen Norge var det et jordskjelv i Ecuador.

Så de gamle Sjamankreftene slo til altså? Hun forutså jordskjelvene. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, thejohan skrev:

Det slo meg nå, jordskjelvvarslinga kan være beviset på at hun faktisk er sjaman. 

Det er fascinerende å stå utenfor og betrakte dette bloggsirkuset. At de surrer rundt og holder på i sitt parallelle univers har jo en underholdningsverdi, men når det blandes inn både barn og store penger da blir det usmakelig. At de attpåtil får plass og en profilert stemme i samfunnsdebatten er rett og slett absurd. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gisse skrev:

Har du lest boka? Har hun bare lagt til en haug med sitater og screenshotts uten noen mer utdyping. Det synes jeg virker rart. Hadde skjønt det om hun brukte screenshots og sitater til å underbygge teksten, men om det er slik du sier og du har lest den Visper så Høres det ut som en dårlig bildebok 🙈 

Når det gjelder evt advokatmat regner jeg med at alt er gjennomgått med advokat før utgivelse? Har ikke hun snakket om at hun har opptil flere advokater, bla. Elden? 

Ikke lest boka, bare antar ut i fra forfatteren og forlaget 🙄😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva er jordskjelvfaktoren? Så sant det ikke er dronning Sonja som har skrevet ‘’fi...e, dø’ eller hva det var, så er det svært utenkelig at noen lar seg ryste av dette vel?

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
48 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Men hva er jordskjelvfaktoren? Så sant det ikke er dronning Sonja som har skrevet ‘’fi...e, dø’ eller hva det var, så er det svært utenkelig at noen lar seg ryste av dette vel?

Det er ingen på KG som har brukt F* ordet eller truet henne på livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det er ingen på KG som har brukt F* ordet eller truet henne på livet. 

Er det ikke det som insinueres? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
6 minutter siden, Firestone skrev:

Er det ikke det som insinueres? 

Det er det definitivt, men det kan ikke dokumenteres hverken for eller imot dessverre. Det blir ord mot ord. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fuju skrev:

Jeg har bladd i boken. Kvinneguiden nevnes allerede på side 1. Midtpartiet er bare blablablagjesp. Slutten inneholder screenshots fra bl.a KG. Brukernavnene er sladdet. Ble skuffet jeg, bokhyllene ristet ikke litt engang mens jeg skumleste/bladde i boken...

Er det annen dokumentasjon enn screenshots uten navn eller kommentarer og trusler som er verre enn det hun har skrevet på bloggen? Det er jo hun som pleier å hetse og true med rund hånd. Håper ikke barna er nevnt, det er mer enn ille nok at de brukes i alle some kanalene hennes!

Endret av Justlooking
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Justlooking skrev:

Er det annen dokumentasjon enn screenshots uten navn eller kommentarer og trusler som er verre enn det hun har skrevet på bloggen? Det er jo hun som pleier å hetse og true med rund hånd. Håper ikke barna er nevnt, det er mer enn ille nok at de brukes i alle some kanalene hennes!

De er nevnt fra de ble født og fram til siste takke ord 🙄 Er ikke slutt på å eksponere ungene! 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på bokhandelen i går for å se etter boka, fikk beskjed om at boka ikke hadde kommet til sørlandet ennå(på tvers av kjeder), butikken trodde de fikk den inn til uka. Merkelig lansering.

Vedrørende prisen på boka. Det står at boka er på salg til 305 kr, ordinær pris 349 kr. Hvordan har butikkene lov til å si ordinær pris 349 kr et par dager etter at boka ble utgitt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, n00bn0bb skrev:

Var på bokhandelen i går for å se etter boka, fikk beskjed om at boka ikke hadde kommet til sørlandet ennå(på tvers av kjeder), butikken trodde de fikk den inn til uka. Merkelig lansering.

Vedrørende prisen på boka. Det står at boka er på salg til 305 kr, ordinær pris 349 kr. Hvordan har butikkene lov til å si ordinær pris 349 kr et par dager etter at boka ble utgitt. 

Det har hele tiden stått at den kommer ut 8. Mars - på kvinnedagen :) De som har lest den nå har vel forhåndsbestilt den - og fått signerte utgaver tror jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Isild said:

Det har hele tiden stått at den kommer ut 8. Mars - på kvinnedagen :) De som har lest den nå har vel forhåndsbestilt den - og fått signerte utgaver tror jeg. 

Ja det er sant:) men plutselig ble den gitt ut 27. feb i følge nettsidene til bokhandlene! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, n00bn0bb skrev:

Ja det er sant:) men plutselig ble den gitt ut 27. feb i følge nettsidene til bokhandlene! 

Ah, det har jeg ikke fått med meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ispahan skrev:

Det har hun aldri skrevet. Og siden hun har fjernet alle blogginnlegg, så kan jeg ikke bevise at hun har skrevet det, så det blir sikkert slettet som spekulasjon. Men jeg har lest det både i innleggene hennes og i svar i kommentarfeltet.

Hun skriver det i boken sin👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...