Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #3961 Del Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, thejohan skrev: Hva er jordskjelvet som hun refererte til? Vet ikke.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 2. mars 2019 #3962 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, thejohan skrev: Hva er jordskjelvet som hun refererte til? Det var et jordskjelv i Peru i går. Og dagen hun var på God Morgen Norge var det et jordskjelv i Ecuador. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 2. mars 2019 #3963 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) 5 timer siden, visningsnamn skrev: Det var et jordskjelv i Peru i går. Og dagen hun var på God Morgen Norge var det et jordskjelv i Ecuador. Så de gamle Sjamankreftene slo til altså? Hun forutså jordskjelvene. Endret 2. mars 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 2. mars 2019 #3964 Del Skrevet 2. mars 2019 5 minutter siden, thejohan skrev: Hva er jordskjelvet som hun refererte til? Det slo meg nå, jordskjelvvarslinga kan være beviset på at hun faktisk er sjaman. Det er fascinerende å stå utenfor og betrakte dette bloggsirkuset. At de surrer rundt og holder på i sitt parallelle univers har jo en underholdningsverdi, men når det blandes inn både barn og store penger da blir det usmakelig. At de attpåtil får plass og en profilert stemme i samfunnsdebatten er rett og slett absurd. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 2. mars 2019 #3965 Del Skrevet 2. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 2. mars 2019 #3966 Del Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, Gisse skrev: Har du lest boka? Har hun bare lagt til en haug med sitater og screenshotts uten noen mer utdyping. Det synes jeg virker rart. Hadde skjønt det om hun brukte screenshots og sitater til å underbygge teksten, men om det er slik du sier og du har lest den Visper så Høres det ut som en dårlig bildebok 🙈 Når det gjelder evt advokatmat regner jeg med at alt er gjennomgått med advokat før utgivelse? Har ikke hun snakket om at hun har opptil flere advokater, bla. Elden? Ikke lest boka, bare antar ut i fra forfatteren og forlaget 🙄😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fuju Skrevet 2. mars 2019 Populært innlegg #3967 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg har bladd i boken. Kvinneguiden nevnes allerede på side 1. Midtpartiet er bare blablablagjesp. Slutten inneholder screenshots fra bl.a KG. Brukernavnene er sladdet. Ble skuffet jeg, bokhyllene ristet ikke litt engang mens jeg skumleste/bladde i boken... 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 2. mars 2019 #3968 Del Skrevet 2. mars 2019 Men hva er jordskjelvfaktoren? Så sant det ikke er dronning Sonja som har skrevet ‘’fi...e, dø’ eller hva det var, så er det svært utenkelig at noen lar seg ryste av dette vel? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 3. mars 2019 #3969 Del Skrevet 3. mars 2019 48 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men hva er jordskjelvfaktoren? Så sant det ikke er dronning Sonja som har skrevet ‘’fi...e, dø’ eller hva det var, så er det svært utenkelig at noen lar seg ryste av dette vel? Det er ingen på KG som har brukt F* ordet eller truet henne på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. mars 2019 #3970 Del Skrevet 3. mars 2019 11 minutter siden, Emmy_H skrev: Det er ingen på KG som har brukt F* ordet eller truet henne på livet. Er det ikke det som insinueres? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Yann Skrevet 3. mars 2019 Populært innlegg #3971 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Hat, er det sterkeste ord vi har i vårt vokabular. "Kvinner som hater kvinner" er tittelen på en bok. En klok filosof sa en gang at å hate noe, er å ikke forstå. Som fordommer mot det man ikke skjønner, eller vil skjønne, er ofte uvitenhet. Har nevn det før, sier det igen, fordi en god ting kan ikke sies for ofte. Absolutt ingen av de flotte oppegående folkene her på Kvinneguiden hater forfatteren av boken "Kvinner hater Kvinner" . Bytt ut ordet hat med bekymret. Seriøst bekymret for barna til forfatteren. Organisasjonen Redd Barna, barnepsykologer, alt av annet fagpersonell innen barn og ungdom, har ikke bare ropt varsku, de har ropt varsku x 10. Om eksponering av barn. Bilder er det det det er. Men... denne forfatterne av boken "Kvinner hater Kvinner" , i ord ord og omtale, overgår skryt jeg forteller min mor om mine barn face to face. Jobber selv med barn og unge For å si det rett ut.. det skjærer meg i hjertet når jeg tenker at veldige personlige gode og mindre gode egenskaper hos barn blir bli delt med "hele verden" Jeg vet hvor forferdelig galt det kan gå. Barna går med en vond klump i magen på vei til skolen, hvor mange av mine klassekamerater har lest bloggen om hvor ekstremt flink jeg er, i dag ? Ble veldig glad på alle barnas vegne at no var det slutt med blogg. Så bra tenkte jeg. Men så... er det annonsert ei bok. En bok som har tittel "Kvinner som hater Kvinner". I et øyeblikk tenkte jeg hurra.. selge titusenvis av eksemplarer, generer penger til å kjøpe en trygg heim til barna. Så plutselig kom jeg på årets bokflopp i 2018. Per Sandbergs bok " Fremmede makter har flyttet inn" . Bokanmeldere i alle aviser ble ikke overasket over de lave salgstallene. "Hele boken handler om Sandberg og Letnes prøver å forklare at de har rett - den er ekstremt selvrettferdig".. står det i VG 5.12.18. Der poengteres det også av VG's bokanmelder: "Jeg vil tro at mesteparten av innholdet som var interessant ble fanget opp i mediedekningen - resten er sutring. Jeg skjønner at folk ikke kjøper boken." Skriver Vg's bokanmelder i avisen 5.12.2018. Legger til når det gjelder denne forfatteren, så er boken Kvinner som hater kviner, en kopi av bloggen, pluss alle kommentarer her på Kvinneguiden. Så boken er lest før den kom ut. Juridisk har jeg ikke peil på "sitatloven". Om det er ord eller veldige korte setninger som kan siteres fra "forfattere". Uansett så må VG, Dagbladet og andre medier,, og alle disse flotte oppriktige, samfunnsengasjerte kloke folkene her på Kvinneguiden, klare en straff på noen dager med vann og brød, for den godes sak.. barnas sak. Det er fortsatt med veldig dårlig samvittighet jeg nå trykker "Send inn svar." Tenker at jeg nå fyrer opp og og generer enda mere "hat".. Og ikke minst.. at barn som nå ikke lenger er barn, men tenåringer.. leser hva jeg skriver.. Så kom jeg på at alle kjærringene - bitchene - trollene her hater ikke.. tvert imot . Sier som Gro Harlem Brundtland i nyttårstalen 1997. Det handler om å bry seg, litt mer «nabokjærring» Endret 4. mars 2019 av Yann 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 3. mars 2019 #3972 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) 6 minutter siden, Firestone skrev: Er det ikke det som insinueres? Det er det definitivt, men det kan ikke dokumenteres hverken for eller imot dessverre. Det blir ord mot ord. Endret 3. mars 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. mars 2019 #3973 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) 1 time siden, Fuju skrev: Jeg har bladd i boken. Kvinneguiden nevnes allerede på side 1. Midtpartiet er bare blablablagjesp. Slutten inneholder screenshots fra bl.a KG. Brukernavnene er sladdet. Ble skuffet jeg, bokhyllene ristet ikke litt engang mens jeg skumleste/bladde i boken... Er det annen dokumentasjon enn screenshots uten navn eller kommentarer og trusler som er verre enn det hun har skrevet på bloggen? Det er jo hun som pleier å hetse og true med rund hånd. Håper ikke barna er nevnt, det er mer enn ille nok at de brukes i alle some kanalene hennes! Endret 3. mars 2019 av Justlooking 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. mars 2019 #3974 Del Skrevet 3. mars 2019 56 minutter siden, Justlooking skrev: Er det annen dokumentasjon enn screenshots uten navn eller kommentarer og trusler som er verre enn det hun har skrevet på bloggen? Det er jo hun som pleier å hetse og true med rund hånd. Håper ikke barna er nevnt, det er mer enn ille nok at de brukes i alle some kanalene hennes! De er nevnt fra de ble født og fram til siste takke ord 🙄 Er ikke slutt på å eksponere ungene! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n00bn0bb Skrevet 3. mars 2019 #3975 Del Skrevet 3. mars 2019 Var på bokhandelen i går for å se etter boka, fikk beskjed om at boka ikke hadde kommet til sørlandet ennå(på tvers av kjeder), butikken trodde de fikk den inn til uka. Merkelig lansering. Vedrørende prisen på boka. Det står at boka er på salg til 305 kr, ordinær pris 349 kr. Hvordan har butikkene lov til å si ordinær pris 349 kr et par dager etter at boka ble utgitt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. mars 2019 #3976 Del Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, n00bn0bb skrev: Var på bokhandelen i går for å se etter boka, fikk beskjed om at boka ikke hadde kommet til sørlandet ennå(på tvers av kjeder), butikken trodde de fikk den inn til uka. Merkelig lansering. Vedrørende prisen på boka. Det står at boka er på salg til 305 kr, ordinær pris 349 kr. Hvordan har butikkene lov til å si ordinær pris 349 kr et par dager etter at boka ble utgitt. Det har hele tiden stått at den kommer ut 8. Mars - på kvinnedagen De som har lest den nå har vel forhåndsbestilt den - og fått signerte utgaver tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. mars 2019 #3977 Del Skrevet 3. mars 2019 Den er sluppet i mange bokhandlere rundt om i landet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n00bn0bb Skrevet 3. mars 2019 #3978 Del Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, Isild said: Det har hele tiden stått at den kommer ut 8. Mars - på kvinnedagen De som har lest den nå har vel forhåndsbestilt den - og fått signerte utgaver tror jeg. Ja det er sant men plutselig ble den gitt ut 27. feb i følge nettsidene til bokhandlene! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. mars 2019 #3979 Del Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, n00bn0bb skrev: Ja det er sant men plutselig ble den gitt ut 27. feb i følge nettsidene til bokhandlene! Ah, det har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fader Skrevet 3. mars 2019 #3980 Del Skrevet 3. mars 2019 16 timer siden, Ispahan skrev: Det har hun aldri skrevet. Og siden hun har fjernet alle blogginnlegg, så kan jeg ikke bevise at hun har skrevet det, så det blir sikkert slettet som spekulasjon. Men jeg har lest det både i innleggene hennes og i svar i kommentarfeltet. Hun skriver det i boken sin👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg