Gjest Ispahan Skrevet 2. mars 2019 #3921 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) 23 minutter siden, LilleSnupp skrev: Svaret vil være at hun har fått de tilsendt Kanskje det er denne assistenten hennes som har sendt det til henne? Denne assistenten siler forøvrig ut alle stygge kommentarer slik at hun slipper og lese dem, så det er imponerende at det har blitt bok i det hele tatt! Kanskje ikke så rart at hun må ty til datterens private IG-profil for å finne stoff? Det skal bli spennende og se hvilke innlegg fra Kvinneguiden hun har valgt og legge ved. Tråden ryddes både hurtig og grundig, så hun har enten hatt innmari flaks, eller assistenten jobber 24/7, for og finne noe virkelig klanderverdig. Jeg har lagt merke til at det med jevne mellomrom dukker opp brukere som gjør alt de kan for og provosere, og det er ikke umulig at noen av svarene til disse brukerne er over kanten. Det er et utrolig sammentreff hvis provoseringen på denne tråden stadig sammenfaller med Anne Briths oppheving av boikottingen av KG... Endret 2. mars 2019 av Ispahan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 2. mars 2019 Populært innlegg #3922 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Man kan lure på hvor mye det svir for Anne Brith å bli latterliggjort av Sophie Elise i podcasten Status av Sophie Elise & Fetisha (finnes på spotify). Sophie Elise nyter stor respekt i miljøet, så det er nok rimelig surt for Anne Brith. De skravler og ler blant annet om å lage en heftig remix av uttrykkene AB poserer med i bokreklamen sin ("syke, syke fitte", "jeg vet hvor du bor" osv). Det er egentlig ganske mange som harselerer med Anne Brith for tiden og da spesielt om hennes overdramatiske "Vååår, no bi det JORDSKJÆLV!!!", hvor Davidsen strekker seg godt over en meter for å gripe hånden til den tydelig utilpasse programlederen. Det virker generelt sett som om stadig flere skjønner hva slags person dette er. Inkludert forlaget Panta, som nå altså valgte å gi ut boka i det stille en drøy uke før opprinnelig lanseringsdato. Endret 2. mars 2019 av Ultiva 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #3923 Del Skrevet 2. mars 2019 13 minutter siden, Ispahan skrev: Kanskje det er denne assistenten hennes som har sendt det til henne? Denne assistenten siler forøvrig ut alle stygge kommentarer slik at hun slipper og lese dem, så det er imponerende at det har blitt bok i det hele tatt! Kanskje ikke så rart at hun må ty til datterens private IG-profil for å finne stoff? Det skal bli spennende og se hvilke innlegg fra Kvinneguiden hun har valgt og legge ved. Tråden ryddes både hurtig og grundig, så hun har enten hatt innmari flaks, eller assistenten jobber 24/7, for og finne noe virkelig klanderverdig. Jeg har lagt merke til at det med jevne mellomrom dukker opp brukere som gjør alt de kan for og provosere, og det er ikke umulig at noen av svarene til disse brukerne er over kanten. Det er et utrolig sammentreff hvis provoseringen på denne tråden stadig sammenfaller med Anne Briths oppheving av boikottingen av KG... Har hun en assistent? Hvem er det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 2. mars 2019 #3924 Del Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Har hun en assistent? Hvem er det? Det har hun aldri skrevet. Og siden hun har fjernet alle blogginnlegg, så kan jeg ikke bevise at hun har skrevet det, så det blir sikkert slettet som spekulasjon. Men jeg har lest det både i innleggene hennes og i svar i kommentarfeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 2. mars 2019 #3925 Del Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, Ispahan skrev: Det har hun aldri skrevet. Og siden hun har fjernet alle blogginnlegg, så kan jeg ikke bevise at hun har skrevet det, så det blir sikkert slettet som spekulasjon. Men jeg har lest det både i innleggene hennes og i svar i kommentarfeltet. Hvis du har et generelt tidsrom så har jeg en waybackmachine. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 2. mars 2019 #3926 Del Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, Emmelise skrev: Hvis du har et generelt tidsrom så har jeg en waybackmachine. Jeg har lest det 10-12 ganger det siste året. Gjerne i de innleggene hvor hun skryter av hvor sterk hun er og at ingenting går innpå henne. Da kommer det gjerne er "husk, jeg har en assistent som sletter alt det negative, her i kommentarfeltet skal det være hyggelig å være..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #3927 Del Skrevet 2. mars 2019 7 minutter siden, Ispahan skrev: Det har hun aldri skrevet. Og siden hun har fjernet alle blogginnlegg, så kan jeg ikke bevise at hun har skrevet det, så det blir sikkert slettet som spekulasjon. Men jeg har lest det både i innleggene hennes og i svar i kommentarfeltet. Ok.. Da troverdigheten hennes er lik 0 og ordene hennes er verdt nada, tror jeg ikke at denne assistenten eksisterer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #3928 Del Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, Ispahan skrev: Jeg har lest det 10-12 ganger det siste året. Gjerne i de innleggene hvor hun skryter av hvor sterk hun er og at ingenting går innpå henne. Da kommer det gjerne er "husk, jeg har en assistent som sletter alt det negative, her i kommentarfeltet skal det være hyggelig å være..." All slags greier hun har lirt ut av seg... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 2. mars 2019 #3929 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) 19 minutter siden, Emmelise skrev: Hvis du har et generelt tidsrom så har jeg en waybackmachine. Jeg søkte opp annebrith assistent, og da kom dette opp: Kommentaren som traff meg: - Anne Brith www.annebrith.no/2018/10/21/kommentaren-som-traff-meg/ oktober 21, 2018 at 9:04 am - Anne Brith ... Jeg har også en personlig assistent som luker ut alt av negativitet på bloggen før jeg logger på. .... Annebrith.no. Jeg bare smiler - Anne Brith www.annebrith.no/2018/08/28/jeg-bare-smiler/ 28. aug. 2018 - Jeg har altså en assistent som logger seg inn og sletter det verste før jeg ser det. Jeg leser heller ikke ... Annebrith.no. Latest from Instagram. Innleggene er fjernet, men du får dem kanskje opp? Det er også omtalt i den forrige tråden Innleggene ligger på Blogglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/jeg-bare-smiler-6507458093 https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/jeg-bare-smiler-6507458093 Endret 2. mars 2019 av Ispahan Fant linker til innleggene som virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 2. mars 2019 #3930 Del Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Ok.. Da troverdigheten hennes er lik 0 og ordene hennes er verdt nada, tror jeg ikke at denne assistenten eksisterer. Hun har flere ganger presisert at hun aldri ser de negative kommentarene , hun har en assistent som luker ut alt som kan virke negativt på henne , men så var det dette med sannhet igjen da 🤥🤥 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 2. mars 2019 #3931 Del Skrevet 2. mars 2019 Vel, siden waybackmachine dessverre sliter med å lagre bloggen etter at hun gikk over til united sin plattform (som egentlig er wordpress) på grunn av frontsiden hennes, så måtte jeg finne andre alternativer. Artig nok,så er hele bloggen tilgjengelig her https://annebrith.unitedbloggers.no/blogg-feed/ Og mystisk nok så er "Kommentaren som traff meg" og "Jeg bare smiler" ikke å finne der. JEg tok også et generelt søk på "assistent" uten at noe annet enn bakerelatert dukket opp. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #3932 Del Skrevet 2. mars 2019 8 minutter siden, Lkk skrev: Hun har flere ganger presisert at hun aldri ser de negative kommentarene , hun har en assistent som luker ut alt som kan virke negativt på henne , men så var det dette med sannhet igjen da 🤥🤥 Ja, jeg hører at hun har hevdet det 🤥 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 2. mars 2019 #3933 Del Skrevet 2. mars 2019 8 minutter siden, Emmelise skrev: Vel, siden waybackmachine dessverre sliter med å lagre bloggen etter at hun gikk over til united sin plattform (som egentlig er wordpress) på grunn av frontsiden hennes, så måtte jeg finne andre alternativer. Artig nok,så er hele bloggen tilgjengelig her https://annebrith.unitedbloggers.no/blogg-feed/ Og mystisk nok så er "Kommentaren som traff meg" og "Jeg bare smiler" ikke å finne der. JEg tok også et generelt søk på "assistent" uten at noe annet enn bakerelatert dukket opp. Fant linker som virker😊 Det er ekstremt mange som legger timesvis av tid i å prøve å gjøre mitt liv surt. Men jeg klarer bare ikke ta det til meg. Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg leser ikke kommentarene på bloggen før de verste er borte. Dette gjør jeg for å beskytte meg selv, og holde humøret på topp. Jeg har altså en assistent som logger seg inn og sletter det verste før jeg ser det. Jeg leser heller ikke ting om meg på forum eller Jodel. https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/jeg-bare-smiler-6507458093 Dog prøver jeg å styre unna alt negativt snakk. Jeg blir fysisk dårlig av det.Kjenner jeg negative vibber fra noen så blokkeres de. Er de ufine i praten og spydige, vil jeg ikke ha dem i mine kommentarfelt. Jeg orker ikke negativ energi. Når noen forteller meg på snapchat at jeg må inn og lese om meg selv på steder der folk sprer usannheter om meg, så går jeg aldri inn på det. Jeg har også en personlig assistent som luker ut alt av negativitet på bloggen før jeg logger på. Jeg ser altså ikke de verste kommentarene. https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/kommentaren-som-traff-meg-6597900995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 2. mars 2019 #3934 Del Skrevet 2. mars 2019 Det er et godt stykke mellom liv og lære kan man vel si. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 2. mars 2019 #3935 Del Skrevet 2. mars 2019 19 timer siden, pøbelsara skrev: Jeg lurer på om KG har godkjent at det er hentet skjermbilder herfra? Er det mer ulovlig for andre å ha skjermbilder herfra enn for de her som har skjermbilder fra bloggene? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. mars 2019 #3936 Del Skrevet 2. mars 2019 33 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Ok.. Da troverdigheten hennes er lik 0 og ordene hennes er verdt nada, tror jeg ikke at denne assistenten eksisterer. Det er nettopp derfor det kan slå negativt tilbake på henne å gi ut bok. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. mars 2019 #3937 Del Skrevet 2. mars 2019 Panta forlag har byttet forsidebilde på Facebook siden nå. Damen i sort er borte. Satser de på at KG holder «blesten» om boka oppe nå? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 2. mars 2019 #3938 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, Justsaying skrev: Er det mer ulovlig for andre å ha skjermbilder herfra enn for de her som har skjermbilder fra bloggene? 🤔 Det har noe med KG sitt regelverk å gjøre. Sitatretten er en ting, den skal alle forholde seg til uavhengig, men Anne Brith har nå skrevet en bok hvor det later til at hun har sitert fra Kvinneguiden sitt forum. Hun har dermed sitert andre i et produkt som skal selges. Kvinneguiden sine regler sier Sitat Det er ikke tillatt for andre å bruke tekster hentet fra forumet uten å innhente godkjenning hos Kvinneguidens eiere. Videre må man også innhente samtykke fra den som har skrevet innlegget, som har rettigheter henhold i til loven om åndsverk. Vi henviser forøvrig til sitatretten. Det er altså tillatt å sitere mindre utdrag av tekster hentet fra forumet uten å be om tillatelse. Hvis boken består av opptil flere og hele skjermbilder/sitater fra Kvinneguiden så har vi et aldri så lite problem. Jeg sier ikke at KG sin regel nødvendigvis er gjennomførbar sånn egentlig. Men det er jo særdeles spesielt at Anne Brith har skrevet en bok om "kvinner som hater kvinner" og tilsynelatende har hentet sitater uten hverken tillatelse eller lov fra den gjeldende plassen som i tillegg har regler mot den hets og sjikane hun mener seg utsatt for. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #3939 Del Skrevet 2. mars 2019 11 minutter siden, Justlooking skrev: Det er nettopp derfor det kan slå negativt tilbake på henne å gi ut bok. Ja, jordskjelvet kan ramme henne selv og legge alt i ruiner. Hun spiller et farlig spill. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 2. mars 2019 #3940 Del Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, Ispahan skrev: Hun har skrevet flere ganger at hun ikke følger med på Kvinneguiden. Vi kan vel konkludere med at det var løgn 🤣 Rettelse; "at det OGSÅ var løgn". 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg