Isild Skrevet 28. februar 2019 #3821 Del Skrevet 28. februar 2019 6 minutter siden, Emmelise skrev: Det er ingen lov mot at man tar skjermbilde av noe. Og IG-story/snap-story er "offentlig" og bedriftene kan bruke hva enn du legger ut der til eget formål, så jeg sliter med å se for meg at det er .. "ulovlig" eller "forbudt". Spørsmålet er hvilket formål skjermbildet har. Takk, da lærte jeg litt mer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 28. februar 2019 #3822 Del Skrevet 28. februar 2019 47 minutter siden, Isild skrev: AB spurte et par sånne "Ja/Nei" spørsmål på IG-story, og jeg vet faktisk ikke svaret. Er det forbudt å ta screenshot av noens snap/IG-story? Hvis man laster opp sin screenshot på en plattform og ut på nettet - er DET forbudt? (spurte hun) Jeg har aldri tatt screenshot av noen snap eller IG-Story selv, men hva slags regler gjelder i de tilfellene? Dette vet sikkert andre bedre enn meg.. Ser jo at noen har tatt screenshot av IG-storyen hennes og laget noe av det som er spredd videre.. Det er sikkert det hun mener. Husker da AB for noen dager siden la ut screenshots fra kvinneguiden. Så enten er det lovlig, ellers er hun en lovbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #3823 Del Skrevet 28. februar 2019 Disse bloggerne som eksponerer mindreårige er jammen meg korttenkte. Selv om mindreårige får negative tilbakemeldinger og trusler fortsetter mennesker som Davidsen å eksponere dem. Foreldre med denne type elendige dømmekraft bør ikke ha ansvar for egne barn da de ikke er opptatt av barnas beste. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 28. februar 2019 Populært innlegg #3824 Del Skrevet 28. februar 2019 Den SoMe-virksomheten hennes er bare så lavmål. Hun går høyt ut på banen og hevder å ha slettet bloggen fordi barna har fått drapstrusler. Og så fortsetter hun ufortrødent videre og eksponerer barna og livet sitt i andre kanaler. Hvor er logikken i å slutte å blogge på grunn av trusler, når hun er akkurat like aktiv i andre medier? Det er jo bare lureri og løgn, det hun holder på med. Lurer folk og lyver og dikter opp og dramatiserer - får å tjene til livets opphold. Grøss. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 28. februar 2019 #3825 Del Skrevet 28. februar 2019 Får spader av hele opplegget hun driver for tiden! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #3826 Del Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Den SoMe-virksomheten hennes er bare så lavmål. Hun går høyt ut på banen og hevder å ha slettet bloggen fordi barna har fått drapstrusler. Og så fortsetter hun ufortrødent videre og eksponerer barna og livet sitt i andre kanaler. Hvor er logikken i å slutte å blogge på grunn av trusler, når hun er akkurat like aktiv i andre medier? Det er jo bare lureri og løgn, det hun holder på med. Lurer folk og lyver og dikter opp og dramatiserer - får å tjene til livets opphold. Grøss. Det er ingen logikk her bare en mor som ikke evner å beskytte egne barn mot farlige situasjoner. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. februar 2019 #3827 Del Skrevet 28. februar 2019 Vet ikke hva jeg skal si..... Noen som har et sterkt forsvar. https://toivosdatter.blogg.no/nar-ble-offentlig-mobbing-trakassering-og-trusler-offentlig-akseptabelt-i-dette-fordomte-landet.html 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #3828 Del Skrevet 28. februar 2019 5 minutter siden, elien skrev: Vet ikke hva jeg skal si..... Noen som har et sterkt forsvar. https://toivosdatter.blogg.no/nar-ble-offentlig-mobbing-trakassering-og-trusler-offentlig-akseptabelt-i-dette-fordomte-landet.html Når ble å selge barnas privatliv og bryte lovverket akseptabelt i dette fordømte landet? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 28. februar 2019 #3829 Del Skrevet 28. februar 2019 7 minutter siden, elien skrev: Vet ikke hva jeg skal si..... Noen som har et sterkt forsvar. https://toivosdatter.blogg.no/nar-ble-offentlig-mobbing-trakassering-og-trusler-offentlig-akseptabelt-i-dette-fordomte-landet.html Hva søren feiler det folk som kjøper alt som kommer deres vei? Det er noe som heter kildekritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #3830 Del Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, Emmy_H skrev: Hva søren feiler det folk som kjøper alt som kommer deres vei? Det er noe som heter kildekritikk. Et ønske om å være nær idolet sitt tenker jeg.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 28. februar 2019 #3831 Del Skrevet 28. februar 2019 https://dixierose.blogg.no/stakkars-anne-brith-hva-hun-har-opplevd-skam-dere-som-diskuterer-pa-kvinneguidens-rampelys.html#kommentarer Det er nok sikkert fint for AB å ha så søte følgere som forsvarer henne i tykt og tynt. *hjerte* 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 28. februar 2019 #3832 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) 17 minutter siden, elien skrev: Vet ikke hva jeg skal si..... Noen som har et sterkt forsvar. https://toivosdatter.blogg.no/nar-ble-offentlig-mobbing-trakassering-og-trusler-offentlig-akseptabelt-i-dette-fordomte-landet.html Politianmeldt Kvinneguiden faktisk... for Politiet tar jo sånt dødsens alvorlig... Finnes det ikke lovverk mot å komme med tulleanmeldelser? Endret 28. februar 2019 av Emmelise 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #3833 Del Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, Emmelise skrev: Politianmeldt Kvinneguiden faktisk... for Politiet tar jo sånt dødsens alvorlig... *kremt* Politiet får iallefall nok av dokumentasjon som ikke går i Davidsens favør. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 28. februar 2019 #3834 Del Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Politiet får iallefall nok av dokumentasjon som ikke går i Davidsens favør. «Klippe, klippe, sa kjerringa!» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #3835 Del Skrevet 28. februar 2019 6 minutter siden, Pust skrev: «Klippe, klippe, sa kjerringa!» 💇♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. februar 2019 #3836 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) 1 time siden, Snaskesnusken skrev: Når ble å selge barnas privatliv og bryte lovverket akseptabelt i dette fordømte landet? Haha. Det er helt greit. Det er også greit å kalle folk feige kryp og drittsekker - samtidig som man forteller en liknelse om at det IKKE er greit å lære barn at man kan slå dem bak det grønne gjerdet men ikke de som er bak det brune. Endret 28. februar 2019 av pøbelsara 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #3837 Del Skrevet 28. februar 2019 23 minutter siden, pøbelsara skrev: Haha. Det er helt greit. Det er også greit å kalle folk feige kryp og drittsekker - samtidig som man forteller en liknelse om at det IKKE er greit å lære barn at man kan slå dem bak det grønne gjerdet men ikke de som er bak det brune. Ja, jøss.. Det er slik det henger sammen 😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. mars 2019 #3838 Del Skrevet 1. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjon, personangrep, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 1. mars 2019 #3839 Del Skrevet 1. mars 2019 På 28.2.2019 den 17.02, Snaskesnusken skrev: Ja, jøss.. Det er slik det henger sammen 😁 Dette innlegget er vel mer sjikanerdende og angripende på mennesker hun ikke kjenner , enn noen innlegg her på KG har vært . Her inne har bevis blitt lagt fram gang på gang . Må faktisk smile litt når hun fyrer løs selv , for deretter kritisere andre for å gjøre det samme 😊 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. mars 2019 #3840 Del Skrevet 1. mars 2019 15 minutter siden, Lkk skrev: Dette innlegget er vel mer sjikanerdende og angripende på mennesker hun ikke kjenner , enn noen innlegg her på KG har vært . Her inne har bevis blitt lagt fram gang på gang . Må faktisk smile litt når hun fyrer løs selv , for deretter kritisere andre for å gjøre det samme 😊 Hvor ser dere dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg