Gjest Justsaying Skrevet 24. februar 2019 #3641 Del Skrevet 24. februar 2019 1 minutt siden, mikrobe skrev: Forskjellen er vel at på KG må man ha screenshot for at innlegget ikke skal slettes som spekulasjon. Det ble nødvendig pga regelverket her inne. Og ABD har spart på sitt for hun hadde nok ikke blitt trodd hvis hun ikke hadde bevis heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 24. februar 2019 #3642 Del Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, Justsaying skrev: Og ABD har spart på sitt for hun hadde nok ikke blitt trodd hvis hun ikke hadde bevis heller Det er ikke bevis, det er et halmstrå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Annihilator Skrevet 24. februar 2019 Populært innlegg #3643 Del Skrevet 24. februar 2019 13 minutter siden, Justsaying skrev: Er det noe mer smålig enn brukerne her som samler på screenshots av blogger i 9 år? Omtrent. Hoihoi, tror pinadø jeg skal bli blogger så jeg kan få en fremsnakker som deg. En som jubler og heier når jeg bæsjer på leggen, for så å kritisere de som påpeker at jeg har _bæsjet på leggen._ "Just saying altså..." 💓 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. februar 2019 #3644 Del Skrevet 24. februar 2019 1 minutt siden, Annihilator skrev: Hoihoi, tror pinadø jeg skal bli blogger så jeg kan få en fremsnakker som deg. En som jubler og heier når jeg bæsjer på leggen, for så å kritisere de som påpeker at jeg har _bæsjet på leggen._ "Just saying altså..." 💓 For ordens skyld, jeg er ingens fremsnakker og ser alle svinene i alle disse bloggskogene. Men har lært å heller støtte de som trenger det enn å henge meg på de som ikke hengte de der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevennen Skrevet 24. februar 2019 #3645 Del Skrevet 24. februar 2019 43 minutter siden, Justsaying skrev: Er det noe mer smålig enn brukerne her som samler på screenshots av blogger i 9 år? Omtrent. Antageligvis det å spare på en uttalelse herfra uten å ta med seg konteksten i like lang tid.. mange av oss kan sikkert finne "hat" i dialoger om ikke vi tar med hva som øvrig er sagt av alle parter - men vi tar da ikke enkeltutsagn ut av sammenheng og gir de en annen mening fordi vi kan eller fordi det gagner vår sak å sette fokuset kun et sted? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg foreveralone Skrevet 24. februar 2019 Populært innlegg #3646 Del Skrevet 24. februar 2019 Annebrith, kan du fortelle ditt store forbilde bella1bell, at hun ikke må filme mens hun sitter bak rattet og kjører. Det er intet forbilledlig ved slik adferd. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 24. februar 2019 #3647 Del Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Marriet skrev: Hva er det hun sier på God Morgen Norge egentlig? "Vår - det kommer til å komme et jordskjelv"?? Jaja,får bare vente på det jordskjelvet da, opplevd jordskjelv selv jeg, flere tilogmed, største var på over 7 på Richters skalaen. Greit og vite når det kommer da😀 DET er jo IKKE vanlig.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KonemorGunda Skrevet 24. februar 2019 #3648 Del Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Justsaying skrev: Er det noe mer smålig enn brukerne her som samler på screenshots av blogger i 9 år? Omtrent. Det er vel ingen som har samlet screenshots i 9 år? For det første har ikke Anne Brith blogget mer enn i åtte år, og for det andre så ble dette med screenshots kun startet fordi KG krevde dokumentasjon for meninger man fremsatte. Men på en måte kan du ha litt rett da. Det er ikke én som samler på screenshots, men Internett glemmer aldri, man finner det meste der bare man leter! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 24. februar 2019 #3649 Del Skrevet 24. februar 2019 35 minutter siden, foreveralone skrev: Annebrith, kan du fortelle ditt store forbilde bella1bell, at hun ikke må filme mens hun sitter bak rattet og kjører. Det er intet forbilledlig ved slik adferd. Så det samme og det er noe av det værste jeg ser. Burde jo anmeldt det😡 Man filmer ikke når man kjører bil.. Ferdig snakka 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. februar 2019 #3650 Del Skrevet 24. februar 2019 40 minutter siden, foreveralone skrev: Annebrith, kan du fortelle ditt store forbilde bella1bell, at hun ikke må filme mens hun sitter bak rattet og kjører. Det er intet forbilledlig ved slik adferd. Heeeeets! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 24. februar 2019 #3651 Del Skrevet 24. februar 2019 16 minutter siden, neiognei skrev: Heeeeets! 👹 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 24. februar 2019 Populært innlegg #3652 Del Skrevet 24. februar 2019 2 timer siden, Justsaying skrev: Er det noe mer smålig enn brukerne her som samler på screenshots av blogger i 9 år? Omtrent. Oi! Det må du nesten utdype. Har noen virkelig samlet på skjermdumper av blogger i ni år? Det vil si at en eller annen bruker på Kvinneguiden sitter med skjermdumper av - hvilken blogg? - fra 2010 og frem til i dag? Jeg lurer veldig på hvilken blogg det gjelder, altså. Hvis du tenker på det faktum at dette debattforumet krever dokumentasjon, og slik sett ble årsaken til at mange brukere laget imgurer, så er du inne på noe. Og når bloggere stadig nekter for både barneeksponering og skjult reklame, er det på sin plass at de blir dokumenterte og avslørte. Hurra for Asti og bloggen hennes! Der kan man se hva som er sant og hva som er løgn 👍 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 25. februar 2019 #3653 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg tenker at det kan ikke være mye å ta av, hvis noen latterliggjørende utsagn fra 2016 er det hun har å vise til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. februar 2019 #3654 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) 1 time siden, ServiceManagerFrue skrev: Jeg tenker at det kan ikke være mye å ta av, hvis noen latterliggjørende utsagn fra 2016 er det hun har å vise til. Jeg aner ikke hvordan denne tråden har sett ut gjennom årene, men hvis hun fyller en hel bok med sånne utsagn, så ser det ikke bra ut for en som aldri har hørt om henne eller lest tråden. Isolert sett så ser det ut som "drittslenging" og mobbing. Men jeg mistenker jo som mange andre at det er latterliggjøring av ting hun har gjort som de opplever som latterlig mye av dette handler om. Så kan man diskutere om DET er ok eller ikke, å latterligjøre latterlig opptreden? (skal ikke ramse opp eksempler her nå, men det har vel vært en og annen snap) Kanskje ikke hvis den som er latterlig ikke forstår at h*n er latterlig ? (viser ikke til AB her, tenker generelt) Det beste er nok om alle som ikke syns hun er helt fantastisk slutter å mene noe (som mange har sagt her før) Hun ønsker bare de som er kun positive til det hun gjør med seg videre tror jeg. Meg har hun skremt bort nå. Jeg har vært hverken fan eller fiende, men jeg liker ikke skremme-taktikker. Jeg føler ubehag når det blir for mye støy og trusler om anmeldelser og rettslige skritt osv. Så takk for meg AB. Jeg likte kakene bedre. Endret 25. februar 2019 av Isild 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 25. februar 2019 #3655 Del Skrevet 25. februar 2019 Vg har en meningsmåling på snapchat nå der folk kan si sin mening om at AB "slutter å blogge". 33% sier "hvem bryr seg" 39 % sier det er et stunt i forbindelse med boken 14% sier at de håper hun ikke slutter 14% sier at nå har hun virkelig fått nok Dette er jo så klart bare midlertidige tall. Men synes likevel utviklingen er interessant. Da det garantert ikke bare er oss sure damene på KG som har avslørt dette som stunt. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. februar 2019 #3656 Del Skrevet 25. februar 2019 29 minutter siden, TinaG skrev: Vg har en meningsmåling på snapchat nå der folk kan si sin mening om at AB "slutter å blogge". 33% sier "hvem bryr seg" 39 % sier det er et stunt i forbindelse med boken 14% sier at de håper hun ikke slutter 14% sier at nå har hun virkelig fått nok Dette er jo så klart bare midlertidige tall. Men synes likevel utviklingen er interessant. Da det garantert ikke bare er oss sure damene på KG som har avslørt dette som stunt. 72 % "bryr seg ikke" eller tror det er et stunt mao Hadde også vært interesssant å vite noe om hvor mange som svarer på den målingen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 25. februar 2019 #3657 Del Skrevet 25. februar 2019 18 minutter siden, Isild skrev: 72 % "bryr seg ikke" eller tror det er et stunt mao Hadde også vært interesssant å vite noe om hvor mange som svarer på den målingen. Ja si det! Aner ikke hvor mange følgere VG har på Snap og hvor mange % av de som kan tenkes å svare. Nytter vel ikke å be VG om svar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 25. februar 2019 #3658 Del Skrevet 25. februar 2019 30 minutter siden, Isild skrev: 72 % "bryr seg ikke" eller tror det er et stunt mao Hadde også vært interesssant å vite noe om hvor mange som svarer på den målingen. Det står "10K+ stemmer" oppe i høyre hjørne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. februar 2019 #3659 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, Ellepelle skrev: Det står "10K+ stemmer" oppe i høyre hjørne. Takk takk! En slik måling "sier noe" hvis de er flere enn 50 som er innom den. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marimba Skrevet 25. februar 2019 Populært innlegg #3660 Del Skrevet 25. februar 2019 Vi har nå kommet til det punktet at bloggere kan få skrive stortsett det de vil, og de kan slette og redigere sine tilbakemeldingskanaler slik at det blir stående uimotsagt. Enkelte av disse bloggere skriver nettopp for å provosere, bruker clickbbaits utstrakt og utleverer både seg selv og andre, noe de håver inn millioner på. De spiller på de fleste some kanalene og viser et tilsynelatende plettfritt ytre som er med på å skape et enormt utseendepress på andre, eller et bekymringsfritt familieliv med toppkarakterer og trening nærmest i eliteklassen, og sier at den som gir seg er en dritt, noe som igjen er med på å skape et press. Og dette håver de inn millioner på. Angrer de seg så redigerer de og sletter. Noen har også ringt arbeidsgiver, eller lagt ut personlige opplysninger om andre. Da er det kanskje ikke så rart at ganske parallelt tar some generasjonen av. En ble kastet av russebussen fordi han ikke hadde nok følgere på instagram. På en skole skulle jentene fylle ut bh- størrelse, vekt og seksuell erfaring når de skulle søke om å få være med på rulling. Flere og flere unge blir stresset. Unge jenter tar paracet for å slappe av. Og så blir en kritisk kommentar som i utgangspunktet var et fleipete stikk satt på spissen etter et blogginnlegg om "livet med thigh gap" hengt ut som en hater, på lik linje med de haterne som som bruker så nedlatende ord at jeg ikke skal nevne dem (men de sto på noen ballonger). Nok en gang beklager jeg formuleringen i det innlegget. Det beste er nok å heller skrive litt mer utfyllende kritisk når man skal formulere. Men jeg mener fortsatt at i likhet med flere andre typer innlegg er kroppspressblogginnlegg er unødvendige, og spesielt nå som man ser at det kan føre til feks at enkelte nærmest har etterlyst en utseendecv for opptak til russebussrullings. 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg