Fotballflue Skrevet 24. februar 2019 #3601 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Gisse skrev: Har hun ikke akkurat feiret 29 års dagen sin? Mener jeg så masse greier rundt det på SOME 🤔 Nei, hun er født i 91 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 24. februar 2019 #3602 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, Fotballflue skrev: Nei, hun er født i 91 😊 He he, da beklager jeg! Visste ikke hvem hun var en gang før dette blogghuset kom 😂 tok sikkert feil, men uansett ikke 20 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. februar 2019 #3603 Del Skrevet 24. februar 2019 8 minutter siden, Ispahan skrev: "Tror du Anne Britt har med thigh gap på CVn" er verken hets eller trakassering. Anne Brith har selv skrevet et helt blogginnlegg om "livet med thigh gap" og jeg håper det var med et snev av ironi. Jeg antar at brukeren spilte på dette. Husk at Anne Brith lever av å provosere. Det er jobben hennes. Derfor må hun regne med reaksjoner. Og reaksjonene hun henviste til her er det ingen grunn til å skrive bok om. Hvis du legger ut tusenvis av selfies av deg selv, til tusenvis av mennesker, så kan du ikke forvente at alle skal synes du er smellpen. Kan man styre seg fra og kommentere at hun alltid har trutmunn og peker på den med fingeren (eksempel fra instastoryen hennes, ikke min observasjon)? Selvfølgelig! Men det er ikke trakassering og nevne det heller! Dette dreier seg ikke om whataboutism, men utvanning av begreper som andre vil ha nytte av. Men selv om noen lever av å provosere så betyr det ikke at de er fritt vilt? Ingen kan si at ABD ikke skal føle seg trakassert? For da kan vel hvem som helst synes at slibrige sms ikke er annet enn flørt heller. Og jo man kan sammenligne, offer for mobbing kan være like vondt, og verre som seksuell trakassering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. februar 2019 #3604 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, Justsaying skrev: Men selv om noen lever av å provosere så betyr det ikke at de er fritt vilt? Ingen kan si at ABD ikke skal føle seg trakassert? For da kan vel hvem som helst synes at slibrige sms ikke er annet enn flørt heller. Og jo man kan sammenligne, offer for mobbing kan være like vondt, og verre som seksuell trakassering. Men da er det jo bare å anmelde. Det er jo den enkleste ting i verden. Sier i alle fall du i Ørjan Bureå-tråden. Og å måtte være offer for sjeldent stupide kommentarer kan også være vondt. Ja, sågar verre enn mobbing og seksuell trakassering. If you're going to open up that can of worms, I'm going to make you eat them. Just sayin' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 24. februar 2019 #3605 Del Skrevet 24. februar 2019 7 minutter siden, Justsaying skrev: Men selv om noen lever av å provosere så betyr det ikke at de er fritt vilt? Ingen kan si at ABD ikke skal føle seg trakassert? For da kan vel hvem som helst synes at slibrige sms ikke er annet enn flørt heller. Og jo man kan sammenligne, offer for mobbing kan være like vondt, og verre som seksuell trakassering. Da kan hun bare anmelde da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. februar 2019 #3606 Del Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Da kan hun bare anmelde da! Det er jo ikke hun redd for akkurat 😊 Har mistet tellingen på hvor mange hun har truet med anmeldelser og også anmeldt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. februar 2019 #3607 Del Skrevet 24. februar 2019 13 minutter siden, Zeitgeist skrev: Men da er det jo bare å anmelde. Det er jo den enkleste ting i verden. Sier i alle fall du i Ørjan Bureå-tråden. Og å måtte være offer for sjeldent stupide kommentarer kan også være vondt. Ja, sågar verre enn mobbing og seksuell trakassering. If you're going to open up that can of worms, I'm going to make you eat them. Just sayin' Abd har jo anmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 24. februar 2019 #3608 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, Justlooking skrev: Det er jo ikke hun redd for akkurat 😊 Har mistet tellingen på hvor mange hun har truet med anmeldelser og også anmeldt. Hvor mange har hun anmeldt? Det er stor forskjell på å true med det og å gjøre det! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 24. februar 2019 #3609 Del Skrevet 24. februar 2019 1 minutt siden, Justsaying skrev: Abd har jo anmeldt. Hvor mange ganger? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 24. februar 2019 #3610 Del Skrevet 24. februar 2019 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hvor mange ganger? Det vet vi jo ikke. Hun sier at hun har anmeldt men i noen tilfeller så har ikke dette vært riktig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. februar 2019 #3611 Del Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hvor mange ganger? Det har jeg ingen kjennskap til, men at hun gjør noe med uretten hun føler blir gjort er vi enige om? Men mens vi er her; synes du ABD ikke har noen grunn til å føle seg trakassert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 24. februar 2019 #3612 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) 2 minutter siden, Justsaying skrev: Det har jeg ingen kjennskap til, men at hun gjør noe med uretten hun føler blir gjort er vi enige om? Men mens vi er her; synes du ABD ikke har noen grunn til å føle seg trakassert? Vel, du hevdet at du har kjennskap til dette da du hadde mistet tallet på antall anmeldelser.. Jeg vet ikke om Davidsen som har valgt å bryte lovverket og utsette egne barn for fare via eksponering har grunn til å føle seg trakkasert! Davidsen har selv trakassert kritikere. Endret 24. februar 2019 av Snaskesnusken 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. februar 2019 #3613 Del Skrevet 24. februar 2019 13 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Vel, du hevdet at du har kjennskap til dette da du hadde mistet tallet på antall anmeldelser.. Jeg vet ikke om Davidsen som har valgt å bryte lovverket og utsette egne barn for fare via eksponering har grunn til å føle seg trakkasert! Davidsen har selv trakassert kritikere. Hvor har jeg hevdet det? Vennligst ikke gi meg diskreditt for hva andre skriver. Så det du sier er at hvis man selv ikke har rent mel i posen så er det greit å trakassere dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 24. februar 2019 #3614 Del Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, Justsaying skrev: Hvor har jeg hevdet det? Vennligst ikke gi meg diskreditt for hva andre skriver. Så det du sier er at hvis man selv ikke har rent mel i posen så er det greit å trakassere dem? Vennligst forhold deg saklig og stå for innleggene dine! Jeg har ikke hevdet det ene eller det andre da ingen vet om Davidsen har mottatt trusler men vi vet at hun har truet kritikere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 24. februar 2019 #3615 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) 31 minutter siden, Justsaying skrev: Det har jeg ingen kjennskap til, men at hun gjør noe med uretten hun føler blir gjort er vi enige om? Men mens vi er her; synes du ABD ikke har noen grunn til å føle seg trakassert? Gå nå inn på IG til harm og hegseth og forsvar henne der, hun trenger det tydeligvis. Mer engasjement på deres IG konto enn hovedpersonen sin egen konto, bare litt over 1500 likes på siste innlegg og 45 «positive» kommentarer. Endret 24. februar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 24. februar 2019 #3616 Del Skrevet 24. februar 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring, persondebatt, nedsettende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 24. februar 2019 Populært innlegg #3617 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Disse instagrampostene hun legger ut og spør folk om det er enten eller HETS - KRITIKK. Jeg leser disse meldingene som LATTERLIGGJØRING av en person. Hverken hets eller kritikk. Og én ting til AB, når du legger ut gamle meldinger hentet fra KG, så kan det være greit å få med hele konteksten, ikke bare den setningen du syntes var treffende og fæl! Endret 24. februar 2019 av Viking-girl endret hets til kritikk 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 24. februar 2019 #3618 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) 13 minutter siden, Viking-girl skrev: Disse instagrampostene hun legger ut og spør folk om det er enten eller HETS - HAT. Jeg leser disse meldingene som LATTERLIGGJØRING av en person. Hverken hets eller hat. Og én ting til AB, når du legger ut gamle meldinger hentet fra KG, så kan det være greit å få med hele konteksten, ikke bare den setningen du syntes var treffende og fæl! Opplever det på samme måten, det er latterliggjøring av noe hun har gjort. Ikke hat men noen av de kommentarene er unødvendige og ufine. Endret 24. februar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. februar 2019 #3619 Del Skrevet 24. februar 2019 Hets eller kritikk? Synes ikke det var noen av delene, mest latterliggjøring over hva AB selv har offentliggjort. Et eget innlegg om tigh gab er jo faktisk hysterisk morsomt. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 24. februar 2019 Populært innlegg #3620 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Vi snakker altså om hun som på SoMe.. gjentatte ganger har antydet at eks/-er har mishandlet henne fysisk eller psykisk slik at hun endte på krisesenter hevdet at ingen i familien støtter henne hengt ut personer som har sjekket skattelisten hennes hengt ut skolen hvor barn/-a går fordi hun ikke fikk holde foredrag der hengt ut foreldre i klassen til barn/-a på for å ha utestengt henne hengt ut siste x i to-sifret antall innlegg antydet at noen i x´s familie har mishandlet henne psykisk hengt ut kritikkere på blogg som har kontaktet samarbeidspartnere anmeldt kritikere truet kritikere med anmeldelse hengt ut mindreårige (jf. skattelista) ringer kritikere og truer de med at hun vet hvor de bor og hvem deres barn er kontakter arbeidsgivere til kritikere bruker "etiske"-hackere for å få tak i identiteten til kritikere .. feel free to continue.. .. og hun våger faktisk å lage fuzz over at noen latterliggjør SoMe innleggene hennes om thigt-gap´n, at hun alltid har/hadde snurpeleppe og halve fjeset på snap/insta?!?!? Tilføyelse: Denne skal du få lov å reposte helt gratis, Anne-Brith. Endret 24. februar 2019 av LilleSnupp 141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg