Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gisse skrev:

Kjære all verden, sjekk fakta da. Isabel er 29, AB 43. Det er da ikke så rart om man har venner med 14 års forskjell? 

Hvem Isabel snakker du om? Isabel Eriksen er 22.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Sh999 skrev:

Hvem Isabel snakker du om? Isabel Eriksen er 22.

Jeg regnet med at det henvises til AB sin Instagram story her, hvor hun omtaler Isabel (bella1bell) som"bestis" Isabel er daglig leder/eier av blogghuset jmf Instagram...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gisse skrev:

Jeg regnet med at det henvises til AB sin Instagram story her, hvor hun omtaler Isabel (bella1bell) som"bestis" Isabel er daglig leder/eier av blogghuset jmf Instagram...

Okei, har ikke snap så aner ikke hva som foregår der 😊

Endret av Justlooking
Lagt til et PS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justlooking skrev:

Okei, har ikke snap så aner ikke hva som foregår der 😊

PS, har ikke Instagram og får heller ikke sett instastories.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har norsk presse bare blitt et talerør? Hvor er alle de kritiske spørsmålene? Merkelig at alt denne kvinnen sier får stå uimotsagt. Det samme gjelder flere andre (såkalte) influencere i media om dagen.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, TinaG skrev:

Instastory er nå fullt av utklipp fra KG der hun ber folk svare på om det er kritikk eller hets! 

Hva med å ta de innleggene som faktisk ER i FLERTALL her. Hvor kritikken er rundt eksponering av barn. Neida..  velg ut enkeltinnlegg  som ikke er representativt for tråden. Det gir deg så klart rett i at KG kunn består av andre kvinner med barn som hater deg. 

Hvis du kjære AB skal i det minste forsøke å bli tatt seriøst må du faktisk ta med hele bildet. Ikke bare det du velger. For du vil fortsette å bli avslørt.  

Og nei det er ikke en trussel. Det har allerede skjedd med god hjelp fra  Dagsavisen, BoT- Adina og Asti, for å nevne noen. 

(Dagens utblåsning ferdig) 

Å jøss. Får ikke sett insrastory men hun velger altså det som passer best i hennes bilde? Ikke alt som er seriøst og med dokumentasjon? Ikke forundret If so 😊

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justlooking skrev:

Å jøss. Får ikke sett insrastory men hun velger altså det som passer best i hennes bilde? Ikke alt som er seriøst og med dokumentasjon? Ikke forundret If so 😊

Jeg følger henne ikke men får sett den likevel.  Er kun ting som går på utseende/alder som er blitt kommentert her inne. Noen innlegg fra 2017 og 2018.  

Ikke et pip om eksponering av barn... *Kjempeoverrasket*

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TinaG skrev:

Jeg følger henne ikke men får sett den likevel.  Er kun ting som går på utseende/alder som er blitt kommentert her inne. Noen innlegg fra 2017 og 2018.  

Ikke et pip om eksponering av barn... *Kjempeoverrasket*

Ja, ikke sant. Lett å plukke ut hva man vil når man har mye å ta av 😊 Har ikke Instagram og da får man ikke sett instastory.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Hvis det hun har lagt ut på Instastory er representativt for det hat og hets hun har skrevet en hel bok om, blir jeg faktisk sint! Det er så mange der ute, både kvinner og menn, som mottar hets, trusler og hat hver eneste dag. Vi snakker drapstrusler, trusler om vold, trusler om voldtekt osv. De innleggene hun har plukket ut fra KG er litt slemme observasjoner, intet annet! SLUTT OG VANNE UT BEGREPET HAT, Anne Brith! Ha litt respekt for de som faktisk står i dette.

Hvis hun ikke har tykkere hud enn dette bør hun tenke over hva hun legger ut, seriøst!

Og til slutt, hva er det med bloggere og tidsbegrep? Det ble slutt med eksen i november, nå er vi i februar, hvordan blir det et halvt år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
4 minutter siden, Ispahan skrev:

Hvis det hun har lagt ut på Instastory er representativt for det hat og hets hun har skrevet en hel bok om, blir jeg faktisk sint! Det er så mange der ute, både kvinner og menn, som mottar hets, trusler og hat hver eneste dag. Vi snakker drapstrusler, trusler om vold, trusler om voldtekt osv. De innleggene hun har plukket ut fra KG er litt slemme observasjoner, intet annet! SLUTT OG VANNE UT BEGREPET HAT, Anne Brith! Ha litt respekt for de som faktisk står i dette.

Hvis hun ikke har tykkere hud enn dette bør hun tenke over hva hun legger ut, seriøst!

Og til slutt, hva er det med bloggere og tidsbegrep? Det ble slutt med eksen i november, nå er vi i februar, hvordan blir det et halvt år?

Dette er mye av det som går igjen i mentaliteten her. ABD feks får ikke lov å føle seg hetset eller trakassert fordi noen har opplevd mye verre enn henne. ØBs ofre skal få føle seg trakassert selv om mange har opplevd verre enn dem? 

Mye av det ABD trakasseres med er fra forum som dette, som går på utseende og hets rundt det, hvorfor skal ikke det føles like vondt som seksuell trakassering?

Hvor i slle dager skal dere sitte hvis ABD har fått dickpics av ØB lurer jeg på? Har hun da fortjent det også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for første gang funnet frem til ignore knappen da en kverulant fra tråden til ØB dukket opp her også. Herlig 👍

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue
3 timer siden, Gisse skrev:

Kjære all verden, sjekk fakta da. Isabel er 29, AB 43. Det er da ikke så rart om man har venner med 14 års forskjell? 

Ja, midt i 20 årene eller 29 år utgjør all verdens forskjell når det er snakk om at AB på 43 kaller henne bestis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
5 minutter siden, Justlooking skrev:

Har for første gang funnet frem til ignore knappen da en kverulant fra tråden til ØB dukket opp her også. Herlig 👍

Må være kjedelig å ønske debatt så sterkt at man er med i et forum men ikke vil høre andres meninger. Gå på cafe istedet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
14 minutter siden, Gisse skrev:

Isabel som presenteres som "bestis" er 29, AB  Er 43. Er hundre ting å ta AB på, men dette vennskapet, utseende eller hvorvidt hun ikke kan kalles alenemor fordi barna er hos far en og annen ferie ødelegger for den viktige debatten... 

Jeg er enig i at alderen hennes, eller alderen på vennene hennes ikke er relevant. Selv bryr jeg meg ikke, og jeg skal ikke uttale meg på andres vegne, men jeg tror reaksjonene ofte skyldes at Anne Brith har et annet modenhetsniva enn man forventer av en 40+ firebarnsmor. I den alderen er de fleste "i mål". De har gjerne stabile liv, de vet hvor de skal bo de neste årene, de har trygg økonomi, de er trygge på seg selv og har gjerne de samme vennene i mange år. Og de har lagt den verste selfie-med-filter tiden bak seg. Anne Brith er på et annet sted i livet, hennes verdier ser ut til å være av den mer overfladiske typen. Det er party, dating, enormt fokus på utseende og uendelig med drama. Dette er ting man forbinder med ungdommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ispahan skrev:

Jeg er enig i at alderen hennes, eller alderen på vennene hennes ikke er relevant. Selv bryr jeg meg ikke, og jeg skal ikke uttale meg på andres vegne, men jeg tror reaksjonene ofte skyldes at Anne Brith har et annet modenhetsniva enn man forventer av en 40+ firebarnsmor. I den alderen er de fleste "i mål". De har gjerne stabile liv, de vet hvor de skal bo de neste årene, de har trygg økonomi, de er trygge på seg selv og har gjerne de samme vennene i mange år. Og de har lagt den verste selfie-med-filter tiden bak seg. Anne Brith er på et annet sted i livet, hennes verdier ser ut til å være av den mer overfladiske typen. Det er party, dating, enormt fokus på utseende og uendelig med drama. Dette er ting man forbinder med ungdommen. 

Bra oppsummert, det er akkurat slik det fremstår

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det hun legger ut på Instastory nå er representativt for hatet/hetsen hun opplever, så vil all denne dramaturgien hun lager på forhånd bli et mageplask 8. mars. Mulig det blir et jordskjelv i selve EPIsenteret, men knapt nok en krusning utover det.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gisse skrev:

Hun er 28. Bare for å pirke litt 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
14 minutter siden, Justsaying skrev:

Dette er mye av det som går igjen i mentaliteten her. ABD feks får ikke lov å føle seg hetset eller trakassert fordi noen har opplevd mye verre enn henne. ØBs ofre skal få føle seg trakassert selv om mange har opplevd verre enn dem? 

Mye av det ABD trakasseres med er fra forum som dette, som går på utseende og hets rundt det, hvorfor skal ikke det føles like vondt som seksuell trakassering?

Hvor i slle dager skal dere sitte hvis ABD har fått dickpics av ØB lurer jeg på? Har hun da fortjent det også? 

"Tror du Anne Britt har med thigh gap på CVn" er verken hets eller trakassering. Anne Brith har selv skrevet et helt blogginnlegg om "livet med thigh gap" og jeg håper det var med et snev av ironi. Jeg antar at brukeren spilte på dette.

Husk at Anne Brith lever av å provosere. Det er jobben hennes. Derfor må hun regne med reaksjoner. Og reaksjonene hun henviste til her er det ingen grunn til å skrive bok om. Hvis du legger ut tusenvis av selfies av deg selv, til tusenvis av mennesker, så kan du ikke forvente at alle skal synes du er smellpen. Kan man styre seg fra og kommentere at hun alltid har trutmunn og peker på den med fingeren (eksempel fra instastoryen hennes, ikke min observasjon)? Selvfølgelig! Men det er ikke trakassering og nevne det heller!

Dette dreier seg ikke om whataboutism, men utvanning av begreper som andre vil ha nytte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fotballflue skrev:

Hun er 28. Bare for å pirke litt 😄

Har hun ikke akkurat feiret 29 års dagen sin? Mener jeg så masse greier rundt det på SOME 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...