Gjest Ispahan Skrevet 23. februar 2019 #3561 Del Skrevet 23. februar 2019 4 minutter siden, desperate skrev: De fleste i denne tråden forventer vel at bloggen gjenoppstår på et eller annet tidspunkt. Men ettersom hun begrunner bloggnedleggelsen med trusler mot barn(a), skyter hun seg jo veldig i foten hvis hun starter opp igjen... Håper hun får med seg den biten. Og ikke minst, hva er forskjellen på publisering på snap/insta vs på bloggen? Hun klarer jo å utlevere minst like mye på andre sosiale medier... Ja! Med det trusselbildet hun presenterer, så er det hjerteskjærende at hun fremdeles utlever barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daisy_B Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg #3562 Del Skrevet 23. februar 2019 Altså... Det betyr ingenting at du legger ned en blogg når du teppebomber alle andre former for SoMe likevel. Dette vet hun av alle meget godt. Hun ofrer bloggen for å få mer publisitet i de andre kanalene. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 23. februar 2019 #3563 Del Skrevet 23. februar 2019 18 minutter siden, Ispahan skrev: Ja! Med det trusselbildet hun presenterer, så er det hjerteskjærende at hun fremdeles utlever barna sine. Noe som igjen undergraver hennes legitimitet som forfatteren av Kvinner som hater kvinner. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 23. februar 2019 #3564 Del Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, Daisy_B skrev: Altså... Det betyr ingenting at du legger ned en blogg når du teppebomber alle andre former for SoMe likevel. Dette vet hun av alle meget godt. Hun ofrer bloggen for å få mer publisitet i de andre kanalene. Akkurat! Og blogg er vel i ferd med å dø ut. Folk scroller jo bare forbi tekst. Insta og snap er greia, bilder og lyd. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg #3565 Del Skrevet 23. februar 2019 53 minutter siden, Daisy_B skrev: Altså... Det betyr ingenting at du legger ned en blogg når du teppebomber alle andre former for SoMe likevel. Dette vet hun av alle meget godt. Hun ofrer bloggen for å få mer publisitet i de andre kanalene. Dette er et utrolig viktig poeng: Anne Brith kan umulig ha noe som helst troverdighet når hun fortsetter eksponeringen av barna på snapchat og insta..I tillegg til å brette ut om situasjonen til media -både på tv, i aviser og kulørt presse. Da er du søren ikke mye bekymret for eventuell nye "trusler og hatmeldinger" mot deg selv eller din familie !!!!!!! Alle oppegående mennesker forstår jo at OM man som offentlig person faktisk har mottatt trussel og hat mot seg selv og sine barn, så vil man gjøre ALT for å få dette stoppet. Og man ville selvsagt umiddelbart sluttet eksponeringen og fjernet alt av bilder/info som ligger ute. Men hva gjør mor? Jo hun skriver bok for å tjene penger, og fortsetter eksponeringen i flere offentlige kanaler. Og venter selvsagt med å slette bloggen til lanseringen kommer -viktigere med mest mulig presseomtale enn å faktisk stoppe muligheten for nye trusler og hat.. Dette gjør henne så lite troverdig at jeg mener hun virkelig må vise til reell dokumentasjon som hun ikke selv bare har diktet opp. Hun har til nå ikke en eneste gang vist dokumentasjon på hatet -hverken på egen blogg, til Dagens Næringsliv eller til alle blogglesere og kritikere som har etterspurt det. Er det en situasjon hvor hun definitivt burde dokumentert hatmeldingene, så var jo det når DN jobbet med en kritisk reportasje MOT henne. Hun ville jo vunnet MYE på å vise dokumentasjon, og derav ikke blitt så avslørt som hun ble da. Hun kan jo f... ikke bare få sitte å dikte opp "egen fakta/sannhet"??!! Man kan jo begynne å lure her.. Hvis hun ikke legger frem dokumentasjon som kan ettersjekkes , da bør forlaget og forfatter for det første få en ærlig fremstilling i media fra andre involverte parter, og deretter påfølgende søksmål for krenkelser og injurie. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 23. februar 2019 #3566 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Kommentarfeltet til Harm og Hegseth sin IG er utrolig. Bør sjekkes. Mtp på «hets» fra « voksne kvinner med barn». Merkelig at av alle kommentarene er 1% positiv, mens resten er ikke. Og det kommer fra alle kjønn og aldre. Endret 23. februar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevennen Skrevet 23. februar 2019 #3567 Del Skrevet 23. februar 2019 2 timer siden, Cessa74 skrev: Dette er et utrolig viktig poeng: Anne Brith kan umulig ha noe som helst troverdighet når hun fortsetter eksponeringen av barna på snapchat og insta..I tillegg til å brette ut om situasjonen til media -både på tv, i aviser og kulørt presse. Da er du søren ikke mye bekymret for eventuell nye "trusler og hatmeldinger" mot deg selv eller din familie !!!!!!! Alle oppegående mennesker forstår jo at OM man som offentlig person faktisk har mottatt trussel og hat mot seg selv og sine barn, så vil man gjøre ALT for å få dette stoppet. Og man ville selvsagt umiddelbart sluttet eksponeringen og fjernet alt av bilder/info som ligger ute. Men hva gjør mor? Jo hun skriver bok for å tjene penger, og fortsetter eksponeringen i flere offentlige kanaler. Og venter selvsagt med å slette bloggen til lanseringen kommer -viktigere med mest mulig presseomtale enn å faktisk stoppe muligheten for nye trusler og hat.. Dette gjør henne så lite troverdig at jeg mener hun virkelig må vise til reell dokumentasjon som hun ikke selv bare har diktet opp. Hun har til nå ikke en eneste gang vist dokumentasjon på hatet -hverken på egen blogg, til Dagens Næringsliv eller til alle blogglesere og kritikere som har etterspurt det. Er det en situasjon hvor hun definitivt burde dokumentert hatmeldingene, så var jo det når DN jobbet med en kritisk reportasje MOT henne. Hun ville jo vunnet MYE på å vise dokumentasjon, og derav ikke blitt så avslørt som hun ble da. Hun kan jo f... ikke bare få sitte å dikte opp "egen fakta/sannhet"??!! Man kan jo begynne å lure her.. Hvis hun ikke legger frem dokumentasjon som kan ettersjekkes , da bør forlaget og forfatter for det første få en ærlig fremstilling i media fra andre involverte parter, og deretter påfølgende søksmål for krenkelser og injurie. Du har så rett - og hvorfor er det ingen journalister som stiller spørsmål ved dette? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 23. februar 2019 #3568 Del Skrevet 23. februar 2019 2 timer siden, Cessa74 skrev: Dette er et utrolig viktig poeng: Anne Brith kan umulig ha noe som helst troverdighet når hun fortsetter eksponeringen av barna på snapchat og insta..I tillegg til å brette ut om situasjonen til media -både på tv, i aviser og kulørt presse. Da er du søren ikke mye bekymret for eventuell nye "trusler og hatmeldinger" mot deg selv eller din familie !!!!!!! Alle oppegående mennesker forstår jo at OM man som offentlig person faktisk har mottatt trussel og hat mot seg selv og sine barn, så vil man gjøre ALT for å få dette stoppet. Og man ville selvsagt umiddelbart sluttet eksponeringen og fjernet alt av bilder/info som ligger ute. Men hva gjør mor? Jo hun skriver bok for å tjene penger, og fortsetter eksponeringen i flere offentlige kanaler. Og venter selvsagt med å slette bloggen til lanseringen kommer -viktigere med mest mulig presseomtale enn å faktisk stoppe muligheten for nye trusler og hat.. Dette gjør henne så lite troverdig at jeg mener hun virkelig må vise til reell dokumentasjon som hun ikke selv bare har diktet opp. Hun har til nå ikke en eneste gang vist dokumentasjon på hatet -hverken på egen blogg, til Dagens Næringsliv eller til alle blogglesere og kritikere som har etterspurt det. Er det en situasjon hvor hun definitivt burde dokumentert hatmeldingene, så var jo det når DN jobbet med en kritisk reportasje MOT henne. Hun ville jo vunnet MYE på å vise dokumentasjon, og derav ikke blitt så avslørt som hun ble da. Hun kan jo f... ikke bare få sitte å dikte opp "egen fakta/sannhet"??!! Man kan jo begynne å lure her.. Hvis hun ikke legger frem dokumentasjon som kan ettersjekkes , da bør forlaget og forfatter for det første få en ærlig fremstilling i media fra andre involverte parter, og deretter påfølgende søksmål for krenkelser og injurie. 👍👏 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg decker Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg #3569 Del Skrevet 23. februar 2019 4 timer siden, Daisy_B skrev: Altså... Det betyr ingenting at du legger ned en blogg når du teppebomber alle andre former for SoMe likevel. Dette vet hun av alle meget godt. Hun ofrer bloggen for å få mer publisitet i de andre kanalene. Å proklamera i 2019 at ein legg ned ein blogg er som å proklamera at ein la ned MySpace-sida si i 2009. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 23. februar 2019 #3570 Del Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, decker skrev: Å proklamera i 2019 at ein legg ned ein blogg er som å proklamera at ein la ned MySpace-sida si i 2009. Nettopp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. februar 2019 #3571 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Tenker vi er mange som tror bloggen gjenoppstår som Fugl Fønix en stund etter utgivelsen. Med nytt image. Bokcover-image. Endret 24. februar 2019 av Isild 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gulleplutt Skrevet 24. februar 2019 Populært innlegg #3572 Del Skrevet 24. februar 2019 Disse influenserne burde seriøst vurdere å ansette noen som kan hjelpe dem med kommunikasjon. Det gjelder ikke bare ABD. Mange av dem ser ut til å glemme er at tilbakemeldinger fra leserne er tilbakemeldinger fra dem som sørger for levebrødet deres. Å svare aggressivt og defensivt er det dummeste de kan gjøre, uansett hvor urettferdig eller usaklig kritikken måtte oppleves. ABD er verst i klassen, men CBE har også en del å lære her. Jeg forsvarer på ingen måte det grove netthatet hun angivelig har vært utsatt for, men synes størstedelen kritikken, i hvert fall her på KG, har vært relativt saklig, med noen få unntak som går på utseende, alder o.l. ABD har tydeligvis et heftig temperament og dårlig impulskontroll. Hun er faktisk sin egen verste fiende. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 24. februar 2019 #3573 Del Skrevet 24. februar 2019 Det er noe veldig underlig når en dame i midten av 40 årene konsekvent kaller ei 20 år yngre for bestis og bestevenn. Om min datter på 19 ble bestevenninne med ei 40 år gammel dame hadde jeg faktisk blitt riktig bekymret og tatt en prat med denne damen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. februar 2019 #3574 Del Skrevet 24. februar 2019 5 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev: Det er noe veldig underlig når en dame i midten av 40 årene konsekvent kaller ei 20 år yngre for bestis og bestevenn. Om min datter på 19 ble bestevenninne med ei 40 år gammel dame hadde jeg faktisk blitt riktig bekymret og tatt en prat med denne damen. I utgangspunktet helt greit at man omgås på tvers av alder (jeg er selv i 40-årene, og har kollegaer i alle aldre, også i begynnelsen av 20-årene. Vi tenker aldri over alder på jobb. Tvert imot så skaper det et godt miljø at vi har et stort aldersspenn) Men hvis de omgså mye privat og sosialt, så er det litt ... rart Jeg ville aldri kunne bli "venninne" med noen på min datters alder (hun er 22) Nå er det vel sånn at AB vil bli "Blogg-Mamma" (hvis jeg har skjønt det riktig, så skal Blogghuset være et management) - så det sosiale hun har med de handler vel om det kanskje. Sier hun "bestis" altså? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 24. februar 2019 #3575 Del Skrevet 24. februar 2019 Hadde AB ønsket en reell debatt om netthat finnes det flere andre plattformer hun kunne benyttet seg av. Hvorfor hun velger et forlag med et allerede dårlig rykte vedrørende utgivelse av "bloggerbøker" er uforståelig. Hva med en debatt i NRK ? Hva med å sette INSIDER (TV Norge) på saken? Jeg regner med at grunnen til at dette ikke blir gjort er mangelen på bevis og det faktum at AB må forstå at at hun baserer boken på den livsløgnen hun har bygget seg opp. (Og skal hun slutte å eksponere barna sine foreslår jeg en kjapp gjennomgang av instagramkontoen...) 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 24. februar 2019 #3576 Del Skrevet 24. februar 2019 11 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev: Det er noe veldig underlig når en dame i midten av 40 årene konsekvent kaller ei 20 år yngre for bestis og bestevenn. Om min datter på 19 ble bestevenninne med ei 40 år gammel dame hadde jeg faktisk blitt riktig bekymret og tatt en prat med denne damen. Helt greit å være venner med stor aldersforskjell men det noe med hvordan den eldre parten i forholdet beskriver disse forholdene som skurrer. Veldig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 24. februar 2019 #3577 Del Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, ServiceManagerFrue skrev: Det er noe veldig underlig når en dame i midten av 40 årene konsekvent kaller ei 20 år yngre for bestis og bestevenn. Om min datter på 19 ble bestevenninne med ei 40 år gammel dame hadde jeg faktisk blitt riktig bekymret og tatt en prat med denne damen. Kjære all verden, sjekk fakta da. Isabel er 29, AB 43. Det er da ikke så rart om man har venner med 14 års forskjell? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. februar 2019 #3578 Del Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Gisse skrev: Kjære all verden, sjekk fakta da. Isabel er 29, AB 43. Det er da ikke så rart om man har venner med 14 års forskjell? Det er jammen bra vi har deg, som kan komme med de harde fakta her. 😊 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. februar 2019 #3579 Del Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Gisse skrev: Kjære all verden, sjekk fakta da. Isabel er 29, AB 43. Det er da ikke så rart om man har venner med 14 års forskjell? Er hun faktisk 29? Følger henne ikke men trodde hun var helt i starten av tyveårene av det jeg har sett og hørt i media. Alder har uansett ikke noe å bety i vennskap, det går mer på at man har samme modenhetsnivå og interesser etc. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 24. februar 2019 #3580 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Justlooking skrev: Er hun faktisk 29? Følger henne ikke men trodde hun var helt i starten av tyveårene av det jeg har sett og hørt i media. Alder har uansett ikke noe å bety i vennskap, det går mer på at man har samme modenhetsnivå og interesser etc. Det her er snakk om en annen Isabel, ikke bloggeren Isabelle Eriksen (hun tror jeg er 22?) 5 minutter siden, Pust skrev: Det er jammen bra vi har deg, som kan komme med de harde fakta her. 😊 Synes bare det ødelegger tråden, hvis vi skal oppfattes som seriøse og nå frem med et budskap om hva som er greit og ikke så ødelegger sånne "hun ser gammel ut" "hun har så unge venner" osv... Var ikke meningen å være bedreviter, men det er skummelt hvordan slike ting til slutt blir en "sannhet" fordi noen trodde osv... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg