Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, pokijh skrev:

Våknet til at Anne-Brith skal slutte med blogging. Erik Follestad ble hvertfall ikke glad:

IMG_20190222_094823.jpg

Bloggen betydde alt for han! 😭

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Angelheart2 skrev:

VG kaster seg på også.... https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0E14og/anne-brith-legger-ned-aldri-mer-blogg-igjen?utm_source=vgfront&utm_content=row-3

Tror nok AB har en god markedsføringstrategi her, jeg. 

Ja og det er så absolutt en god strategi! Hun når ut i media og underbygger bokas innhold og nysgjerrighet hos folket. Ettersom blogginnholdet ikke er tilgjengelig må man til boka for opplysninger. Det at hun gir opp hele levebrødet sitt gir sympati og styrker hennes troverdighet for bokas budskap. Perfekt timing altså!

Endret av kvinneguide
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hvorfor forlaget ikke tar inn positive meldinger på FB-siden? Eller er det ingen som er glade for at hun gir ut bok? Eller er fansen ikke i stand til å finne FB-siden til forlaget?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ned bloggen? Hva skjedde med "den som gir seg er en dritt?" Det er jo mottoet mitt som jeg har tatt til meg fra AB. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Oline12 skrev:

Legge ned bloggen? Hva skjedde med "den som gir seg er en dritt?" Det er jo mottoet mitt som jeg har tatt til meg fra AB. 

Den bloggen blir ikke nede lenge. Den popper nok opp igjen etterhvert! :)

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger ned bloggen for ingen leser den lengre...og da er det nok greit å forkle det som noe annet. Blir kjipt for henne når boken selger i fjorten eksemplarer. Tipper den bloggen oppstår på mirakuløst vis igjen. Tragisk nok. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At datteren er truet på some, det er kanskje oss som har gjort det også da? Vi skal jo også ha hetset ungene på det groveste. Merkelig nok har INGEN sett dette skje og så mange av oss som får epostvarsler med hver kommentar her - før de slettes - så ville det raskt ha blitt avslørt om kommentarer som dette har funnet sted.

Endret av Vipser
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har hun garantert planlagt som en del av markedsføringen av boken, så beregnende tror jeg at hun er. Hun fortalte jo selv om hvordan hun kategoriserte blogginnlegg etter hvor mye engasjement innholdet skaper, hvordan hun timet publisering for å nå flest mulig osv. til Romerikes blad for 4 år siden, i saken "Hun som alltid er på":

"Jeg har alltid rundt 30–40 innlegg liggende klare, og de er kategorisert som A, B og C-innlegg. A-innleggene drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokka halv sju. Hun er konsentrert. Arbeidsdagen er i gang."

"Hvis innlegget jeg legger ut nå når 1.000 personer før klokka ni, kan jeg slappe av litt. Men hvis det derimot bare når 500 personer, må jeg har en ny topp mellom klokka ni og 12. Det er beinhard jobbing, og det er ikke alle folk klar over, konkluderer hun."

At hun overlater lanseringen av sin egen bok der hun skal fortelle sin historie, om at det fæle hun har vært utsatt for av de grusomme nettrollene gjennom en årrekke, til tilfeldighetene har jeg ingen tro på. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjipt at det er en generell tendens blant folk at kritikk blir oppfattet som mobbing og drittslenging, ikke som noe man kan reflektere rundt og faktisk lære av. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke samme forlag som AB nå bruker som publiserte Anniken Jørgensen sin bok? Tenker isåfall at det er en reell sjanse for at mange av disse "haterne" kommer til å bli navngitt. Det kan bli stygt for AB, hvis hun har fått frie tøyler med utlevering av folk som ikke hater, men kritiserer. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DianaV skrev:

Var det ikke samme forlag som AB nå bruker som publiserte Anniken Jørgensen sin bok? Tenker isåfall at det er en reell sjanse for at mange av disse "haterne" kommer til å bli navngitt. Det kan bli stygt for AB, hvis hun har fått frie tøyler med utlevering av folk som ikke hater, men kritiserer. 

Jo, det er samme forlag. 

Jeg har lest lite på ABs blogg. Hvordan er hun skriveteknisk? Mange andre blogger imponerer ikke akkurat, og derfor har jeg aldri lest noen av «blogger-biografiene».

Endret av PecanPie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...