Malum Skrevet 21. februar 2019 #3361 Del Skrevet 21. februar 2019 5 minutter siden, Stunt mamma skrev: Hva er det som har blitt sagt i de podden? Hvorfor liker dere ikke A.b? Jeg har aldri lest bloggen hennes. Åh...det er så mye materie her at du er nesten nødt til å ta fatt på lesestoffet selv, altså. Jeg anbefaler deg å lese bloggene bloggomtoppbloggere og influencere. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 21. februar 2019 #3362 Del Skrevet 21. februar 2019 3 minutter siden, Stunt mamma skrev: Hva er det som har blitt sagt i de podden? Hvorfor liker dere ikke A.b? Jeg har aldri lest bloggen hennes. Dersom du lurer på hvem Anne Brith Davidsen er, så oppsummerer dette innlegget ganske så greit hva hun har drevet med den siste tiden: https://influencere.wordpress.com/2019/02/21/anne-brith-hvem-hater/ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XmXa7 Skrevet 21. februar 2019 #3363 Del Skrevet 21. februar 2019 6 minutter siden, Stunt mamma skrev: Hva er det som har blitt sagt i de podden? Hvorfor liker dere ikke A.b? Jeg har aldri lest bloggen hennes. Det skal du bare være glad for. Ikke noe å bry seg med om du har unnsluppet så langt. Evt kan du gå inn på diverse linker bakover i tråden her for oppdateringer. Men er det noen som hater kvinner, så er det vel nettopp henne. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fader Skrevet 21. februar 2019 #3364 Del Skrevet 21. februar 2019 5 timer siden, Gisse skrev: Den unnskyldningen satt dog ikke så dypt at det ut til... Sier man Unnskyld skal man mene det, uavhengig av om mottakeren ikke tar imot unnskyldningen... Der kan jo AB lære seg en ting eller to også https://influencere.wordpress.com/2018/11/15/ab-no-beklagelse-eller-offerinnlegg/ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 21. februar 2019 #3365 Del Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, Pust skrev: Det var uansett lite realt av AB å først godta unnskyldningen og så gå til media og fortelle en annen historie. Det hadde kostet henne en kalori å opplyse podcastjentene om at hun hadde tenkt seg om og funnet ut at hun ikke var fornøyd med unnskyldningen likevel. I stedet går hun til advokat! Det er sprøtt! Der har vi den «ekte» ABD, hun er avhengig av blest og drama for å ting til å gå rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 21. februar 2019 #3366 Del Skrevet 21. februar 2019 4 timer siden, mindfulness skrev: Rent hypotetisk: man angrer, legger seg flat og ber om unnskyldning, og opplever at denne blir akseptert og man er ferdig snakka. Det neste man så får høre at det er iverksatt rettslige tiltak til tross for en tilsynelatende annen reaksjon fra fornærmede. Da kan det fort hende at angeren man kjente svinner en smule. Ingen liker å bli lurt. Det er jeg enig i, og det vil som sagt føre til sine, irritasjon, følelse av å bli lurt osv. Men i mitt hode er det "en ny sak", hvis det gjør at man trekker tilbake unnskyldningen sin mener jeg at man har sagt unnskyld på feil grunnlag, da ser man ikke at man har gjort noe dumt/angrer, men sier unnskyld for å please andre/komme bedre ut av det for egen vinning! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 21. februar 2019 #3367 Del Skrevet 21. februar 2019 31 minutter siden, Gisse skrev: Det er jeg enig i, og det vil som sagt føre til sine, irritasjon, følelse av å bli lurt osv. Men i mitt hode er det "en ny sak", hvis det gjør at man trekker tilbake unnskyldningen sin mener jeg at man har sagt unnskyld på feil grunnlag, da ser man ikke at man har gjort noe dumt/angrer, men sier unnskyld for å please andre/komme bedre ut av det for egen vinning! Ja, var det ikke det KA sa da? Hun forstod at AB var vant til å true folk til taushet og anget på at de hadde latt seg kneble. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 21. februar 2019 #3368 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) 54 minutter siden, Gisse skrev: Det er jeg enig i, og det vil som sagt føre til sine, irritasjon, følelse av å bli lurt osv. Men i mitt hode er det "en ny sak", hvis det gjør at man trekker tilbake unnskyldningen sin mener jeg at man har sagt unnskyld på feil grunnlag, da ser man ikke at man har gjort noe dumt/angrer, men sier unnskyld for å please andre/komme bedre ut av det for egen vinning! Det er helt forståelig og legitimt å «trekke tilbake unnskyldningen» / angre på at man ba om unnskyldning, når den som fikk unnskyldningen godtok den, men angret seg og gikk ut i media og til advokat - UTEN å varsle den/de som hadde kommet med unnskyldningen. Det er så lite realt gjort at jeg aldri har hørt på maken. Umodent. Det var jo ikke slik at podcastdamene endret syn uten at det ble provosert fram (av AB sitt VG-stunt og trusler om rettslig forfølgelse). Endret 21. februar 2019 av Pust 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 22. februar 2019 #3369 Del Skrevet 22. februar 2019 AB kommer på God morgen Norge kl 8.45 med store avsløringer🙂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalunka Skrevet 22. februar 2019 #3370 Del Skrevet 22. februar 2019 30 minutter siden, terteskjell skrev: AB kommer på God morgen Norge kl 8.45 med store avsløringer🙂 Provoserende at tv2 slipper henne til. Jeg skal se - håper de setter henne kraftig til veggs.... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TWimo Skrevet 22. februar 2019 #3371 Del Skrevet 22. februar 2019 24 minutter siden, terteskjell skrev: AB kommer på God morgen Norge kl 8.45 med store avsløringer🙂 Det begynner å tegne seg et bilde av at hun faktisk er vinneren her, og at kritikerne blir taperne alt mens media viser såvidt ensidig fokus. Neste uke får hun masse TV tid også og det kommer til å øke nysgjerrigheten rundt person, synspunkter og ikke minst den nye boka hennes. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. februar 2019 #3372 Del Skrevet 22. februar 2019 Herlighet; den videoen der hun sprekker ballongene; hun ser virkelig helt forstyrret ut. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 22. februar 2019 #3373 Del Skrevet 22. februar 2019 17 minutter siden, Kalunka skrev: Provoserende at tv2 slipper henne til. Jeg skal se - håper de setter henne kraftig til veggs.... Jeg håper de virkelig stiller noen kritiske spørsmål men tror ikke det skjer😔 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 22. februar 2019 #3374 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg lurer på hvor alle hjertene, heiaropene og rosen blir av i kommentarfeltene i innleggene hos forlaget. Kanskje de kjører motsatt taktikk og fjerner "kjærligheten" men lar "hatet" (eller kritikken som vi andre kaller det for) stå, for å få frem det såkalte poenget? Ingenting overrasker meg lengre. Og ser frem til rapport fra GMN. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 22. februar 2019 #3375 Del Skrevet 22. februar 2019 Hun legger ned bloggen fordi datteren har blitt truet på some 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kalunka Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3376 Del Skrevet 22. februar 2019 OG DERFOR SKAL MAN IKKE EKSPONERE BARNA SINE!! Hun har selv lagt ut barna sine sosiale medier - dermed en direkte konsekvens av egne valg. Faen ass. IKKE EKSPONER BARNA DINE! 150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 22. februar 2019 #3377 Del Skrevet 22. februar 2019 2 minutter siden, Kalunka skrev: OG DERFOR SKAL MAN IKKE EKSPONERE BARNA SINE!! Hun har selv lagt ut barna sine sosiale medier - dermed en direkte konsekvens av egne valg. Faen ass. IKKE EKSPONER BARNA DINE! ... og hun angrer ikke på eksponeringen, sier hun på GMN. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg marthes Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3378 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg og vet hvor du bor AB, men det er ikke en trussel å si det! Flott at bloggen legges ned! Får håpe de mindreårige endelig får privatliv og ikke blir solgt mer. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kalunka Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3379 Del Skrevet 22. februar 2019 AB om boka: "Vår, dæ bi et jordskjelv. Bare vent å se". Nei takk. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 22. februar 2019 #3380 Del Skrevet 22. februar 2019 Det blir ett jordskjelv når boka kommer ut... Hun snakker om alle de godt voksne damene som sitter på nett og hetser henne men hva med alt hun selv har gjort? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg