Gjest formula Skrevet 17. januar 2019 #2401 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, Elisabethw skrev: Noen som så episoden av bloggerne «vollenfestivalen» eller noe i den duren hos pilotparet? Jeg må si jeg ble skikkelig overrasket av å se AB i denne episoden. Hun så bare helt malplassert ut og oppførte seg helt merkelig? Bare jeg som bet meg merke i dette? Tja, jeg la i hvert fall merke til at de andre var ganske sommerlig kledd, mens AB som ellers liker å pynte seg i mini-paljettkjoler, kom i langt skjørt og en velkjent rosa ullgenser. Litt malplassert kanskje, men ellers er det vel mest det at hun er såpass mye eldre enn de hun omgås som gjør at hun stikker seg litt ut. Oppføre seg merkelig synes jeg stort sett hun gjør hver gang jeg ser henne på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 17. januar 2019 #2402 Del Skrevet 17. januar 2019 Så den nå, og skjønner hva du mener. Hun er veldig selvbevisst og klarer ikke slappe av når kameraene er der, sikkert fordi hun var med på programmet før. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 17. januar 2019 #2403 Del Skrevet 17. januar 2019 11 minutter siden, Grennellik skrev: Så den nå, og skjønner hva du mener. Hun er veldig selvbevisst og klarer ikke slappe av når kameraene er der, sikkert fordi hun var med på programmet før. Hvor ser du episoden hen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 17. januar 2019 #2404 Del Skrevet 17. januar 2019 På 11.1.2019 den 23.25, Emmy_H skrev: Jeg leste at hun ville bli typ management/veileder for de yngre bloggerne. Når hun legger ut bilde med foreks ei som har 160.000 følgere og tagger henne, så generer hun større trafikk til egen IG konto. Flere følgere på IG gir mer spons. Det er jo noe a la det hun har bedrevet på 100dagersgruppa på facebook. Råd og veiledning om hvordan du skal vokse på blogg og instagram. Bare så synd at hun sier og gir råd om en ting, men slett ikke følger det opp selv. Hun har blant annet skrevet at alle på gruppa bør følge hverandre på instagram og være flinke til å gi hverandre kommentarer, noe som gjorde at de aller fleste gikk inn og likte kontoen hennes og ga henne masse kommentarer. Selv fulgte hun ytterst få tilbake, og kommenterte kun de. Denne gruppa brukte hun også til å snakke om bruddet flere ganger, hvor ille hun hadde det og masse tårer. Selvfølgelig ble det hjerter og masse sympati! Det ble også snakket om oppfølging, tur, alt hun har av planer og hus. Foreløpig har ingenting av det blitt realisert eller gjennomført. Takk til coachen hennes som har fulgt opp og gjennomført det som gruppa var tenkt til! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 17. januar 2019 #2405 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, Trua skrev: Hvor ser du episoden hen? De ligger på TV 2 sumo 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 17. januar 2019 #2406 Del Skrevet 17. januar 2019 På 16.1.2019 den 0.08, Emmy_H skrev: https://www.nrk.no/kultur/blogger-martine-halvorsen-om-netthetsen_-_-jeg-har-statt-hjemme-og-hylgratt-1.14380967 Hva med bloggere som agerer som nettroll? Som henger ut folk i egne innlegg på nettet? Så mye skjøre mennesker blant bloggere !! Tåler de absolutt ikke kritikk bør de finne noe annet å gjøre , jeg mener selvfølgelig ikke at de skal tåle drap/ voldtekt trusler , men å blokkere og slette alle som ikke er enige med dem er ikke greit . Det finnes mange yrkesgrupper som må tåle mye ubehagelig iløpet arbeidsdagen , de står da ikke fram i media å sutrer av den grunn . 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 17. januar 2019 #2407 Del Skrevet 17. januar 2019 2 timer siden, Grennellik skrev: Så den nå, og skjønner hva du mener. Hun er veldig selvbevisst og klarer ikke slappe av når kameraene er der, sikkert fordi hun var med på programmet før. Alt ble liksom feil for AB på denne festen , feil aldersgruppe , feil klesvalg og følte nok på at hun var ute serien . Synes forøvrig pilotfrue prøvde et ganger å gi henne ekstra oppmerksomhet , men hun lå likevel veldig lavt , var ikke den høylytte «se på meg « som hun ellers har hatt tendens til . 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 17. januar 2019 #2408 Del Skrevet 17. januar 2019 10 minutter siden, Lkk skrev: Alt ble liksom feil for AB på denne festen , feil aldersgruppe , feil klesvalg og følte nok på at hun var ute serien . Synes forøvrig pilotfrue prøvde et ganger å gi henne ekstra oppmerksomhet , men hun lå likevel veldig lavt , var ikke den høylytte «se på meg « som hun ellers har hatt tendens til . Ulrik som utgjør halve vertskapet er 39 år, jeg har selv flere venner som er pluss/minus 10 år, og havnet i situasjoner der de har med sine venner som i sin tur igjen drar snittalderen ytterligere opp eller ned. I jobbsammenheng har jeg flere ganger vært på fester med folk som er pluss/minus 20 år uten at det er så rart. Husk at vi ser noen glimt av en fest, blir vel bare spekulasjoner hvis man skal tolke noe ut fra de minuttene på tv? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 17. januar 2019 #2409 Del Skrevet 17. januar 2019 16 minutter siden, Gisse skrev: Ulrik som utgjør halve vertskapet er 39 år, jeg har selv flere venner som er pluss/minus 10 år, og havnet i situasjoner der de har med sine venner som i sin tur igjen drar snittalderen ytterligere opp eller ned. I jobbsammenheng har jeg flere ganger vært på fester med folk som er pluss/minus 20 år uten at det er så rart. Husk at vi ser noen glimt av en fest, blir vel bare spekulasjoner hvis man skal tolke noe ut fra de minuttene på tv? Mentalt er de fjortiser alle sammen, så det var nok noe annet enn alderen som gjøre at hun stakk seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. januar 2019 #2410 Del Skrevet 17. januar 2019 Rart at hun ikke er på Vixen «for å støtte venner». I fjor var dette veldig viktig, med dyr designer kjole og ny mann på armen. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 17. januar 2019 #2411 Del Skrevet 17. januar 2019 7 minutter siden, Viking-girl skrev: Rart at hun ikke er på Vixen «for å støtte venner». I fjor var dette veldig viktig, med dyr designer kjole og ny mann på armen. Hun la ut en snap om at hun hadde slått hode i isen og fikk beskjed om og holde sengen. Pluss at en nær venn hadde mistet noen så d var begravelse i går. Hun følte det ble feil og dra på Vixen pga dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. januar 2019 #2412 Del Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, terteskjell skrev: Hun la ut en snap om at hun hadde slått hode i isen og fikk beskjed om og holde sengen. Pluss at en nær venn hadde mistet noen så d var begravelse i går. Hun følte det ble feil og dra på Vixen pga dette Skjønner. Er ikke første gang hun har ramla. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 17. januar 2019 #2413 Del Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, Viking-girl skrev: Skjønner. Er ikke første gang hun har ramla. Det vet ikke jeg noe om😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 17. januar 2019 #2414 Del Skrevet 17. januar 2019 40 minutter siden, Gisse skrev: Ulrik som utgjør halve vertskapet er 39 år, jeg har selv flere venner som er pluss/minus 10 år, og havnet i situasjoner der de har med sine venner som i sin tur igjen drar snittalderen ytterligere opp eller ned. I jobbsammenheng har jeg flere ganger vært på fester med folk som er pluss/minus 20 år uten at det er så rart. Husk at vi ser noen glimt av en fest, blir vel bare spekulasjoner hvis man skal tolke noe ut fra de minuttene på tv? Mulig det , men jeg må selvfølgelig vurdere ut fra det jeg så , synes heller ikke det var flere som virket så utilpass som AB . Når jeg nevnte alder tenkte jeg ikke på halve vertskapet , men bloggere som var invitert . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 17. januar 2019 #2415 Del Skrevet 17. januar 2019 Er dette begynnelsen på slutten? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 17. januar 2019 #2416 Del Skrevet 17. januar 2019 35 minutter siden, maipai skrev: Er dette begynnelsen på slutten? Det får vi håpe. For barnas skyld. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. januar 2019 #2417 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, terteskjell skrev: Hun la ut en snap om at hun hadde slått hode i isen og fikk beskjed om og holde sengen. Pluss at en nær venn hadde mistet noen så d var begravelse i går. Hun følte det ble feil og dra på Vixen pga dette Også kostet Fixen billettene 399 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 17. januar 2019 #2418 Del Skrevet 17. januar 2019 47 minutter siden, Emmy_H skrev: Også kostet Fixen billettene 399 kr. Og ikke ble hun stemt videre til finalen heller... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. januar 2019 #2419 Del Skrevet 17. januar 2019 3 timer siden, terteskjell skrev: Det vet ikke jeg noe om😊 Joda! 😉 når hun var med i Hele Norge Baker. Kjellertrapp... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 17. januar 2019 #2420 Del Skrevet 17. januar 2019 4 minutter siden, Viking-girl skrev: Joda! 😉 når hun var med i Hele Norge Baker. Kjellertrapp... Jeg trodde du mente i overført betydning. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg