Rubella Skrevet 7. desember 2018 #1601 Del Skrevet 7. desember 2018 Er det mulig Erik faktisk gir blanke i å følge med på bloggen hennes? I så fall, ganske smart. Dog, hadde jeg vært han hadde jeg samla bevismateriale fra bloggen hennes nå mtp. en eventuell rettssak. Kan ikke forstå det er lovlig å holde på som hun gjør? 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 7. desember 2018 #1602 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) 4 minutter siden, Rubella skrev: Er det mulig Erik faktisk gir blanke i å følge med på bloggen hennes? I så fall, ganske smart. Dog, hadde jeg vært han hadde jeg samla bevismateriale fra bloggen hennes nå mtp. en eventuell rettssak. Kan ikke forstå det er lovlig å holde på som hun gjør? Hun har mange års trening i å balansere på kanten av loven, bare se hva hun skriver om fedrene til barna. Jeg vedder på at de hadde anmeldt henne hvis de kunne, men hun er akkurat så vag at hun sklir unna. Erik gjør helt rett i å ikke la seg engasjere. Det er nok det verste som kan skje, sett med hennes øyne. Endret 7. desember 2018 av bue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 7. desember 2018 Populært innlegg #1603 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Jeg ser at jeg har tatt feil av Erik. At han tar fullstendig avstand og ikke motdebatterer viser at han er mye voksnere enn jeg trodde. Ang å slette barn, helt naturlig når man går videre i livet og ikke har tenkt seg tilbake. Hvorfor skal AB og barna ha anledning til å følge med på hva han legger ut på SoMe, noe som er svært lite å følge med på uansett. Erik framstår som den snille etter dette bruddet, men hun klarer å vri det om til at han er helt ondskapsfull. Skremmende lesning. Jeg har forts mine ste-barn på SoMe, men vi bodde sammen tross alt i mange mange år. Ville vært unaturlig å blokke dem. Noe annet etter en «fling» på 10 mnd der unga ikke burde blitt involvert før forholdet var sikkert som banken. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 7. desember 2018 av Papirfly 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 7. desember 2018 Populært innlegg #1604 Del Skrevet 7. desember 2018 Det er uten tvil smart av de nå utenforstående å ikke gi AB noen som helst respons på det som foregår i hennes kanaler. Jeg kan ikke dele noe som helst av det jeg ellers tenker om akkurat det i et offentlig forum, men jeg tror mange som har erfaring med en bestemt type mennesker tenker det samme som meg. Sånn, der klarte jeg å si ganske mye, uten å si noe som helst. AB ville vært stolt. 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 7. desember 2018 #1605 Del Skrevet 7. desember 2018 Måten Erik ble hengt ut på SoMe fra dag 1 av, var dårlig gjort mot ham, og det kan ikke ha vært lett for han. Hva galt kunne vi se han gjorde? Han ble kritisert som umoden og barnslig. Følgere kommenterte også hva i all verden AB kunne se i han, og at forholdet aldri ville vare. Forholdet varte ikke, hvem sin skyld det er, vet vi ikke. Som regel er det 2 sider av en sak. En ting jeg la merke til var at Erik tok seg veldig godt av barna, faktisk beundringsverdig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 7. desember 2018 #1606 Del Skrevet 7. desember 2018 4 minutter siden, FruJohansen skrev: Det er uten tvil smart av de nå utenforstående å ikke gi AB noen som helst respons på det som foregår i hennes kanaler. Jeg kan ikke dele noe som helst av det jeg ellers tenker om akkurat det i et offentlig forum, men jeg tror mange som har erfaring med en bestemt type mennesker tenker det samme som meg. Sånn, der klarte jeg å si ganske mye, uten å si noe som helst. AB ville vært stolt. Helt enig i det du "ikke" sier! Stillhet, ignorering (?) og likegyldighet fra den andre parten er nok det absolutt verste for henne personlig nå, for da kan hun ikke manipulere/guilt trippe/utpresse vedkommende! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 7. desember 2018 #1607 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Etter min mening så begynner disse utallige, offentlig uthengende innleggene å minne om både stalking og ærekrenkelse av eksen. Hun fremstår igjen som alt annet enn sympatisk, omtenksom eller godhjertet. Til tross for at ærekrenkelse i våre dager sjelden straffes så er det fremdeles ulovlig å "..krenke en persons æresfølelse eller opptre på en måte som er til skade for en persons gode navn og rykte eller utsette vedkommende for hat, ringeakt eller tap av tillit vedkommende har behov for i sin stilling eller næring." https://jusleksikon.no/wiki/Ærekrenkelse "En utspekulert stalker vil bruke venner og kolleger til å få sympati, og gjøre at offeret fremstilles som en litt ekkel person, forteller psykolog Svein Øverland. Mer enn én av ti vil i løpet av livet oppleve å ha en stalker. Det kan være en som bærer nag til deg eller andre, en som er overbevist om at du er forelsket i ham eller henne, eller det kan være en eks." https://www.kk.no/samliv/den-vanligste-formen-for-stalking-er-ofte-ogsa-den-farligste-og-den-gjores-av-en-eks-68596738 Endret 7. desember 2018 av Max Potente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. desember 2018 #1608 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Hvem som slo opp og hvorfor er helt likegyldig for meg. Hvorfor gir hun seg ikke, men kommer stadig med nye innlegg om bruddet. At et forhold tar slutt er en privat sak ikke noe å skrive om igjen og igjen. Når det er unger inne i bildet burde hun absolutt roe ned. Endret 7. desember 2018 av Oppland 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 7. desember 2018 #1609 Del Skrevet 7. desember 2018 2 timer siden, Rubella skrev: Er det mulig Erik faktisk gir blanke i å følge med på bloggen hennes? I så fall, ganske smart. Han leste vel aldri bloggen, men bare så på bildene? 😜 Forøvrig enig med dere andre her om at han kommer svært godt ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 7. desember 2018 #1610 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt. Sitat Omtale av barn:Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barnsutseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont. Papirfly, mod. Edit: Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Dette tas på Ris & Ros eller på PM til moderator. Endret 7. desember 2018 av Papirfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 7. desember 2018 #1611 Del Skrevet 7. desember 2018 Synd at ikke bloggere modererer seg like strengt, som her på KG rampelystråden. Men da hadde vel livsgrunnlaget deres forsvunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 7. desember 2018 #1612 Del Skrevet 7. desember 2018 4 timer siden, Emmy_H skrev: Synd at ikke bloggere modererer seg like strengt, som her på KG rampelystråden. Men da hadde vel livsgrunnlaget deres forsvunnet. Ikke sant? Rart at det er regler for hva en kan publisere på forum og i kommentarfelt på for eks FB.. Men bloggere er som «hellige kuer» og kan publisere hva enn det måtte være av innhold.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 7. desember 2018 #1613 Del Skrevet 7. desember 2018 12 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Ikke sant? Rart at det er regler for hva en kan publisere på forum og i kommentarfelt på for eks FB.. Men bloggere er som «hellige kuer» og kan publisere hva enn det måtte være av innhold.. Ja, det er vel derfor de er en gullgruve for shady markedsføring. Er ikke rart at at bloggere og deres samarbeidspartnere oppfattes som useriøse til tider. De har omtrent ikke regler å forholde seg til, men bryter de få som er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 8. desember 2018 #1614 Del Skrevet 8. desember 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 8. desember 2018 #1615 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg tror grunnen til at Erik ikke kommenterer / forsvarer seg , er fordi han er helt ferdig med AB. Hun ga han et ultimatum , han tok et valg og går videre med livet sitt uten å se seg tilbake . 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 8. desember 2018 Populært innlegg #1616 Del Skrevet 8. desember 2018 5 minutter siden, Lkk skrev: Jeg tror grunnen til at Erik ikke kommenterer / forsvarer seg , er fordi han er helt ferdig med AB. Hun ga han et ultimatum , han tok et valg og går videre med livet sitt uten å se seg tilbake . Og det er, og vil nok være, noe av det lureste han har gjort i hele sitt liv. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 8. desember 2018 #1617 Del Skrevet 8. desember 2018 Skjønner bare ikke hvordan hun tenker.. Hun vil jo forbli singel resten av livet sånn hun holder på og utlevere.. Da er det jo ingen som vil ta sjansen på å gå inn i et forhold med henne. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 8. desember 2018 #1618 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) 8 timer siden, Lkk skrev: Jeg tror grunnen til at Erik ikke kommenterer / forsvarer seg , er fordi han er helt ferdig med AB. Hun ga han et ultimatum , han tok et valg og går videre med livet sitt uten å se seg tilbake . Som et voksent, fornuftig og modent menneske så gjorde han det. Han hadde sikkert hatt litt av hvert å fortelle om det forholdet hvis han hadde vært like barnslig, hevngjerrig og skadefro som det AB er, men han har ikke sagt noe fordi han forstår tosomhetens privatliv. Anne Brith derimot har ingen impulskontroll, ingen hemninger, sier og gjør hva som helst uten å tenke seg om for å få det hun er så besatt av der og da, oppmerksomhet, bekreftelse, trøst. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 8. desember 2018 av Papirfly 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 8. desember 2018 #1619 Del Skrevet 8. desember 2018 Ikke mye opptatt av å gi han tilsvarsrett hvertfall. Han er klok som holder seg langt unna og går videre med hevet hode. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #1620 Del Skrevet 8. desember 2018 3 minutter siden, Viking-girl skrev: Ikke mye opptatt av å gi han tilsvarsrett hvertfall. Han er klok som holder seg langt unna og går videre med hevet hode. Jeg føler at hun forsøker alt hun kan å få han til å svare. Virker direkte desperat. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg