Gjest bue Skrevet 14. november 2018 #681 Del Skrevet 14. november 2018 6 minutter siden, Lkk skrev: Nå har AB bestemt seg for ikke blogge om barna (igjen) håper det stemmer denne gangen . Nå skal det handle om henne selv , er vel derfor hun har skrevet 5 innlegg om bruddet . Vurderer også å slutte med blogging , ja har du ikke et interessant nok liv , har du vel ingenting å blogge om heller . Her har Anne Brith tatt den beste avgjørelsen på lenge, vi får håpe det holder denne gangen. Hvis hun skal fortsette å blogge om seg selv ville nok jeg syntes det var interessant. Et innblikk i en helt annen tankegang og handlemåte enn jeg eller noen jeg kjenner har. Hvor mye tid bruker hun for eksempel på å spore opp kritikere? Hva inspirerer henne til å oppsøke arbeidsgivere? Hvor mye betaler hun ML for å avsløre identiteten til Adina? Hva svarer politiet når hun dukker opp for n'te gang for å anmelde noen? Og hvordan foregår egentlig denne prosessen, tar det virkelig så mange ukene? Kan ikke love hjerter i kommentarfeltet, men lover og bli fast leser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 14. november 2018 #682 Del Skrevet 14. november 2018 9 minutter siden, bue skrev: Her har Anne Brith tatt den beste avgjørelsen på lenge, vi får håpe det holder denne gangen. Hvis hun skal fortsette å blogge om seg selv ville nok jeg syntes det var interessant. Et innblikk i en helt annen tankegang og handlemåte enn jeg eller noen jeg kjenner har. Hvor mye tid bruker hun for eksempel på å spore opp kritikere? Hva inspirerer henne til å oppsøke arbeidsgivere? Hvor mye betaler hun ML for å avsløre identiteten til Adina? Hva svarer politiet når hun dukker opp for n'te gang for å anmelde noen? Og hvordan foregår egentlig denne prosessen, tar det virkelig så mange ukene? Kan ikke love hjerter i kommentarfeltet, men lover og bli fast leser! Vet du, den bloggen hadde jeg også lest. Dette er jo ting det er mange av oss som sitter her og lurer på. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 14. november 2018 #683 Del Skrevet 14. november 2018 20 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Jeg har bestemt meg for å slutte å skrive om barna. Så da må jeg jo skrive om meg selv? Må hun virkelig det? Hva med å gå fra "livsstilsblogger" og tilbake til bakeblogger? Anne Brith MÅ ikke blogge om seg selv. Og det har hun heller aldri gjort. Hun har vel knapt skrevet et blogginnlegg uten å involvere andre på en eller annen måte. Ofte i litt uklare, tåkete vendinger og med en negativ undertone, som nå etter bruddet med kjæresten. Eller mer rett på sak som med de grusomme nettrollene. Hun selv står tilbake, som den gode. Alltid. Helten som kjemper mot alle disse menneskene som vil ødelegge for henne. Når dette glansbildet nå slår sprekker - hva skal hun da fylle bloggen med? Er hverdagen såpass interessant? Flott hvis hun virkelig har bestemt seg for å slutte å skrive om barna. Håper hun har i bakhodet at snap også er eksponering av barn, og legger også den biten på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 14. november 2018 #684 Del Skrevet 14. november 2018 6 minutter siden, formula skrev: Må hun virkelig det? Hva med å gå fra "livsstilsblogger" og tilbake til bakeblogger? Anne Brith MÅ ikke blogge om seg selv. Og det har hun heller aldri gjort. Hun har vel knapt skrevet et blogginnlegg uten å involvere andre på en eller annen måte. Ofte i litt uklare, tåkete vendinger og med en negativ undertone, som nå etter bruddet med kjæresten. Eller mer rett på sak som med de grusomme nettrollene. Hun selv står tilbake, som den gode. Alltid. Helten som kjemper mot alle disse menneskene som vil ødelegge for henne. Når dette glansbildet nå slår sprekker - hva skal hun da fylle bloggen med? Er hverdagen såpass interessant? Flott hvis hun virkelig har bestemt seg for å slutte å skrive om barna. Håper hun har i bakhodet at snap også er eksponering av barn, og legger også den biten på hylla. Du har helt rett, jeg har tenkt samme tanken mange ganger, men har egentlig Anne Brith noe spesielt å komme med på bakefronten som holder henne noe lunde på topp 10? Jeg spør oppriktig for jeg er ikke oppdatert på bakebloggere, men jeg vet at de som lykkes, de jobber veldig hardt og fokusert, er innovative og oppdaterte på alt, de lager bakst og pynt som fenger og interesserer, Anne Brith gjorde kanskje det en gang i tiden, men kan hun fortsatt overleve på en ren bakeblogg uten å jobbe seg i hel bare for å komme a jour med resten? Hvis svaret er Nei, og at det eneste Anne Brith har som selger, er drama, intriger, negativitet, krangling og galskap, så har hun helt rett når hun var inne på tanken på å slutte å blogge, det burde hun. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 14. november 2018 #685 Del Skrevet 14. november 2018 43 minutter siden, bue skrev: Her har Anne Brith tatt den beste avgjørelsen på lenge, vi får håpe det holder denne gangen. Hvis hun skal fortsette å blogge om seg selv ville nok jeg syntes det var interessant. Et innblikk i en helt annen tankegang og handlemåte enn jeg eller noen jeg kjenner har. Hvor mye tid bruker hun for eksempel på å spore opp kritikere? Hva inspirerer henne til å oppsøke arbeidsgivere? Hvor mye betaler hun ML for å avsløre identiteten til Adina? Hva svarer politiet når hun dukker opp for n'te gang for å anmelde noen? Og hvordan foregår egentlig denne prosessen, tar det virkelig så mange ukene? Kan ikke love hjerter i kommentarfeltet, men lover og bli fast leser! 😂👍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 14. november 2018 #686 Del Skrevet 14. november 2018 Instastory til BTOB: «Anne Brith har anmeldt Bloggomtoppbloggere» 🍿 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. november 2018 #687 Del Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, Marimekkoen skrev: Instastory til BTOB: «Anne Brith har anmeldt Bloggomtoppbloggere» 🍿 What? Får ikke sett instastory. Men hva med anmeldelsen av hun modige som sto frem? Som ble levert for evigheter siden? Og alle de andre hun sier hun har anmeldt? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Angeleye Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #688 Del Skrevet 14. november 2018 Ny artikkel i DN: http://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Superblomst Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #689 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) HERREGUD SÅ FLAUT! den artikkelen var virkelig ikke i Anne Brith (eller Mia landsem) sin favør. AB anmelder fordi botb hadde en skjermdump av bloggen hennes? og Mia føler seg hengt ut på bloggen? Virkelig?! Endret 14. november 2018 av Superblomst 91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skogspike Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #690 Del Skrevet 14. november 2018 Davidsen graver sin egen grav. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #691 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Det fine med anmeldelser er at politiet er nødt til å motta de, er nødt til å be politijuristen se over det, men de kan også kaste det i søpla samme dag om de ikke føler at dette hverken går noe vei eller blir noe av. Dette er så flaut at jeg vil bare skjule ansiktet bak en pute.... ML har vel selv kalt seg "etisk hacker", for å starte med noe. Hva er "mye annet bullshit"? Mia Landsem? Mener du det er bullshit å skrive at du har slått deg på samme lag som en blogger som jobber ytterst uetisk, truer folk, oppsøker deres sjefer? Hvorfor jobber du for bloggere og omtaler deg selv som deres venninne? Jeg trodde du hadde integritet og visste hva moral og etikk er, men du velger heller å slenge deg på "tjene raske penger fortest mulig, uansett hvordan" trenden? Innlegget er ryddet for sitat med opphavsrett uten kilde. Endret 14. november 2018 av Papirfly 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #692 Del Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev: Det fine med anmeldelser er at politiet er nødt til å motta de, er nødt til å be politijuristen se over det, men de kan også kaste det i søpla samme dag om de ikke føler at dette hverken går noe vei eller blir noe av. Dette er så flaut at jeg vil bare skjule ansiktet bak en pute.... ML har vel selv kalt seg "etisk hacker", for å starte med noe. Hva er "mye annet bullshit"? Mia Landsem? Mener du det er bullshit å skrive at du har slått deg på samme lag som en blogger som jobber ytterst uetisk, truer folk, oppsøker deres sjefer? Hvorfor jobber du for bloggere og omtaler deg selv som deres venninne? Jeg trodde du hadde integritet og visste hva moral og etikk er, men du velger heller å slenge deg på "tjene raske penger fortest mulig, uansett hvordan" trenden? Hun involverte og identifiserte jo seg selv inne på stort og smått-gruppa. Så der har hun vel strengt tatt seg selv å takke. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 14. november 2018 #693 Del Skrevet 14. november 2018 Akkurat nå, Emmelise skrev: Hun involverte og identifiserte jo seg selv inne på stort og smått-gruppa. Så der har hun vel strengt tatt seg selv å takke. Ja, den opptreden gikk jo strålande i hennes favør, gitt... 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. november 2018 #694 Del Skrevet 14. november 2018 4 minutter siden, Superblomst skrev: HERREGUD SÅ FLAUT! den artikkelen var virkelig ikke i Anne Brith (eller Mia landsem) sin favør. Hun anmelder fordi botb hadde en skjermdump av bloggen hennes? Virkelig?! Noen ganger så har jeg syntes litt synd på AB. Som drømmer om hus og kjærlighet og som ikke får det til. Aller mest har jeg syntes synd på barna som ofte har virket ukomfortable både på bloggerne og på bilder. Men har hun ingen grenser? Eller selvinnsikt? De aller fleste voksne har innsett underveis at en selv har både feil og mangler. At ingen er perfekt. Og det gjelder jo alle, ingen av oss er perfekte. Og når vi gjør feil så innrømmer vi det (etterhvert) og så lærer vi av det. Hvordan kan hun tro at det alltid er absolutt alle andre rundt henne som gjør feil, og at det aldri er henne selv? Aldri. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marimba Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #695 Del Skrevet 14. november 2018 Håper denne saken gir masse ekstra trafikk og oppmerksomhet til BOTB. Det fortjener Adina! 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marimba Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #696 Del Skrevet 14. november 2018 Også vil jeg oppfordre til å støtte Adina og hennes ytringsfrihet og anonymitet på Facebooksiden til dagens næringsliv under linken til artikkelen. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. november 2018 #697 Del Skrevet 14. november 2018 😳 Blir flau på ABs vegne. Helt ødeleggende for troverdighet og profesjonalitet (om hun hadde noe igjen). Og hun hackeren: pinlig. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 14. november 2018 #698 Del Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, TVtittern skrev: Sjekket akkurat: Både telefonnummer og adressen til AB er tilgjengelig på 1881, mao. det er offentlig informasjon. Det ligger jo til og med klart og tydelig på Facebooksiden annebrith.no. Må jo ikke søke det opp en gang. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blubird Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #699 Del Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, TVtittern skrev: Sjekket akkurat: Både telefonnummer og adressen til AB er tilgjengelig på 1881, mao. det er offentlig informasjon. Nettopp! Men istedet for å anmelde andre for brudd på personvernloven, burde hun kanskje melde seg selv for politiet for brudd på akkurat det samme som offentliggjøringen av personer som har søkt henne opp i skattelistene. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Puffin Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #700 Del Skrevet 14. november 2018 Hva i alle dager!! Dette er så hinsides klin kokos at man kunne ikke funnet på en så sprø historie. Hun har faktisk anmeldt BOTB! 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg