Gjest Emmy_H Skrevet 4. november 2018 #141 Del Skrevet 4. november 2018 Når man ikke trodde at "mor hjertegod" kunne bli enda mer uspiselig, så gjør hun narr av en bake kollega. Og det kommer fra ei som ikke gidder å vannmerke bildene sine, men fakturerer hvis noen bruker de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 4. november 2018 #142 Del Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, Berga skrev: Hvorfor skrøt «etisk hacker» Mia Landsem av at hun jobbet for ABD? 🤔 Den infoen de har sagt de har kan skaffes uten å hacke, derfor er jeg enig i at det blir spekulasjon at hun/de har hacket noen i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 4. november 2018 #143 Del Skrevet 4. november 2018 Så raust av mor godhjerta! (Ironiflagg) AB gjør narr av bakeren, sånn leser iallfall jeg det. Men de må jo rotte seg sammen, bloggerne, når de får større og større motbør og kritikk rettet mot seg. For en usmakelig kommentar! 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 4. november 2018 #144 Del Skrevet 4. november 2018 12 minutter siden, Gisse skrev: Jeg etterspør dokumentasjon for falske konkurranser. Skattelistene var en blemme, enig i det... Hun har ikke hacket noen, alt rundt dette blir spekulasjoner Det har vært mye umerket reklame i bransjen lenge, og mye å sette seg inn i, mye kunne sikkert vært gjort bedre men synes i allefall hun virker veldig ryddig på merking nå? Du har kanskje ikke fulgt bloggen så lenge ? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 4. november 2018 #145 Del Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, Gisse skrev: Det er litt av problemet her, mange synes, tror, har hørt, mener osv.. det er derfor jeg tar opp dette, fordi jeg av erfaring vet at en del rykter, spekulasjoner osv ender opp som "sannheter" etter en stund, det kan på generelt grunnlag være skummelt 🙈 ikke tvil om att mye kunne vært gjort annerledes her, og sikkert ikke enkelt å skille mellom jobb og privat når man driver AS i eget navn, men det er for meg viktig å stille spørsmål til en del som for meg virket til bare ha blitt sannheter med tiden fordi mange mener, synes, tror og forventer. Om AB har sitt på det tørre, hvorfor har hun da slettet innlegget? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 4. november 2018 #146 Del Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, Fvonk skrev: Den infoen de har sagt de har kan skaffes uten å hacke, derfor er jeg enig i at det blir spekulasjon at hun/de har hacket noen i denne saken. Hva var meningen med å skrive på FB at hun jobbet for AB? ML er ingen hacker, hun kaller seg hacker, men bruker samme metoder som gamle griser gjør når de groomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2018 #147 Del Skrevet 4. november 2018 4 minutter siden, Ellenn skrev: Om AB har sitt på det tørre, hvorfor har hun da slettet innlegget? Og om AB har sitt på det tørre, hvorfor var det helt stille fra henne, når BOTB tok kontakt for at hun eventuelt kunne imøtegå innholdet i innleggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 4. november 2018 #148 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) 14 minutter siden, Emmy_H skrev: Når man ikke trodde at "mor hjertegod" kunne bli enda mer uspiselig, så gjør hun narr av en bake kollega. Og det kommer fra ei som ikke gidder å vannmerke bildene sine, men fakturerer hvis noen bruker de. Nå er ikke jeg noen fan av AB, men jeg forstår veldig godt hvorfor hun reagerer på at folk stjeler bildene hennes. At et bilde ikke er merket gjør det ikke ok å bare ta det. Vil bare legge til at det var en del bedrifter som brukte hennes kakebilde, og disse bedriftene burde visst bedre. Endret 4. november 2018 av Purple Basil 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. november 2018 #149 Del Skrevet 4. november 2018 19 minutter siden, Gisse skrev: Det er litt av problemet her, mange synes, tror, har hørt, mener osv.. det er derfor jeg tar opp dette, fordi jeg av erfaring vet at en del rykter, spekulasjoner osv ender opp som "sannheter" etter en stund, det kan på generelt grunnlag være skummelt 🙈 ikke tvil om att mye kunne vært gjort annerledes her, og sikkert ikke enkelt å skille mellom jobb og privat når man driver AS i eget navn, men det er for meg viktig å stille spørsmål til en del som for meg virket til bare ha blitt sannheter med tiden fordi mange mener, synes, tror og forventer. Kanskje du skulle lese litt i bloggomtoppbloggerne.no Der finner du mange svar 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 4. november 2018 #150 Del Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Asti skrev: Og om AB har sitt på det tørre, hvorfor var det helt stille fra henne, når BOTB tok kontakt for at hun eventuelt kunne imøtegå innholdet i innleggene? Og når hun etterhvert tok kontakt for å presentere «bevisene» sine var det bare en kopi av mailen «Brita» sendte pluss en «ip-grabber»-link fra fuglekos.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 4. november 2018 #151 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) 9 minutter siden, Berga skrev: Hva var meningen med å skrive på FB at hun jobbet for AB? ML er ingen hacker, hun kaller seg hacker, men bruker samme metoder som gamle griser gjør når de groomer. Det er ikke nødvendig å hacke hvis informasjonen du er ute etter kan skaffes på lovlig vis, er det jeg tenker. Så selv om hun kan hacke, kaller seg en hacker og jobbet for AB (det trenger ikke være betalt arbeid, og meningen kan ha vært å skremme), er det ikke sikkert at dette (hacking) ble gjort i denne saken. Endret 4. november 2018 av Fvonk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 4. november 2018 #152 Del Skrevet 4. november 2018 14 minutter siden, Fvonk skrev: Det er ikke nødvendig å hacke hvis informasjonen du er ute etter kan skaffes på lovlig vis, er det jeg tenker. Så selv om hun kan hacke, kaller seg en hacker og jobbet for AB (det trenger ikke være betalt arbeid, og meningen kan ha vært å skremme), er det ikke sikkert at dette (hacking) ble gjort i denne saken. Her er vi enig, meningen var nok å skremme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 4. november 2018 #153 Del Skrevet 4. november 2018 46 minutter siden, Gisse skrev: Det er litt av problemet her, mange synes, tror, har hørt, mener osv.. det er derfor jeg tar opp dette, fordi jeg av erfaring vet at en del rykter, spekulasjoner osv ender opp som "sannheter" etter en stund, det kan på generelt grunnlag være skummelt 🙈 ikke tvil om att mye kunne vært gjort annerledes her, og sikkert ikke enkelt å skille mellom jobb og privat når man driver AS i eget navn, men det er for meg viktig å stille spørsmål til en del som for meg virket til bare ha blitt sannheter med tiden fordi mange mener, synes, tror og forventer. Du er kommet ny til tråden her antar jeg? Søk her på rampelys etter den forrige tråden, som nylig ble stengt - alt er dokumentert. (antakelig finnes det eldre tråder også) Folk som uttaler seg her sitter på kunnskap, det er bare upraktisk å legge ved dokumenterbar link hver eneste gang en nevner noe som har skjedd før. Men det er feil å gå utfra at det som sies er løse rykter og halvsannheter, bare fordi en selv ikke kjenner til forhistorien. Disse trådene på rampelys modereres ganske strengt, ryktespredning om ting som ikke kan dokumenteres blir sletta - det er ikke lov. Noen er også flinke til å repetere og minne om hva som har skjedd tidligere, i poster med linker - denne nye tråden er bare litt fersk ennå. (er ny til å kommentere selv, men har fulgt trådene over tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 4. november 2018 #154 Del Skrevet 4. november 2018 Nok en gang ser AB seg nødt til og stenge for kommentarer på snapchat. Hun har mange ganger bortpriorotert barna for å svare lesere som sier de trenger hjelp. Bortprioriterer barna sine? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 4. november 2018 #155 Del Skrevet 4. november 2018 1 time siden, Asti skrev: Og om AB har sitt på det tørre, hvorfor var det helt stille fra henne, når BOTB tok kontakt for at hun eventuelt kunne imøtegå innholdet i innleggene? Det er jo egentlig ikke noe vi andre har noe med? Hun tok en telefonsamtale og det er mellom dem, også har det blitt en offentlig skittentøyvask? Nå tenker jeg isolert sett på denne tlf samtalen og at AB ikke ønsket å kommentere. Har det forekommet trusler eller hets den ene eller andre veien er det vel politiet sin oppgaver å avhøre og ikke oss heldigvis 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 4. november 2018 #156 Del Skrevet 4. november 2018 1 time siden, Lkk skrev: Du har kanskje ikke fulgt bloggen så lenge ? Har nok ikke det, er derfor jeg spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 4. november 2018 #157 Del Skrevet 4. november 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Kanskje du skulle lese litt i bloggomtoppbloggerne.no Der finner du mange svar Jeg har lest alt det... Men innholdet i samtaler osv blir jo bare hennes ord... Det er ingen sannhet før enten AB sier seg enig eller det finnes opptak? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2018 #158 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) 1 time siden, Gisse skrev: Det er jo egentlig ikke noe vi andre har noe med? Hun tok en telefonsamtale og det er mellom dem, også har det blitt en offentlig skittentøyvask? Nå tenker jeg isolert sett på denne tlf samtalen og at AB ikke ønsket å kommentere. Har det forekommet trusler eller hets den ene eller andre veien er det vel politiet sin oppgaver å avhøre og ikke oss heldigvis 😅 ? AB fikk anledning til å imøtegå Brita sin versjon, men valgte å la være. Dette er viktig informasjon (vanlig at media informerer om at de det gjelder har fått denne muligheten). Legg merke til at AB skrev blogginnlegget - https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/nar-trollene-kommer-ut-i-lyset-6568474133 - uten å dokumentere sine påstander. Og det var AB som startet med å vise til innhold i telefonsamtaler der. Brita fikk komme med sin versjon, og BOTB lot AB få sjansen til imøtegå det. AB benyttet seg ikke av det. BOTB dokumenterte at blogginnlegget til AB ikke stemte, dvs. Brita og Guro hadde ikke drevet med hets og sjikane. Stiller du ingen spørsmål ved Anne Brith sin troverdighet i denne saken, når det er hun som kom med udokumenterte påstander, og det blir helt stille, når hun får motstand på det og BOTB tilbakeviser at hun hadde blitt utsatt for hets og sjikane fra Brita og Guro? -------- Legger ved oversikt over blogginnlegg som BOTB har skrevet om saken: Når trollet kommer ut av lyset: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/19/nar-trollet-kommer-ut-i-lyset/ Anonyme kritikere og andre nettroll: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/24/anonyme-kritikere-og-andre-nettroll/ Fra bakeblogger til hacker (?) https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/30/fra-bakeblogger-til-hacker/ Dagen i går: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/31/dagen-i-gar/ Endret 4. november 2018 av Asti Endret på teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. november 2018 #159 Del Skrevet 4. november 2018 7 minutter siden, Gisse skrev: Det er jo egentlig ikke noe vi andre har noe med? Hun tok en telefonsamtale og det er mellom dem, også har det blitt en offentlig skittentøyvask? Nå tenker jeg isolert sett på denne tlf samtalen og at AB ikke ønsket å kommentere. Har det forekommet trusler eller hets den ene eller andre veien er det vel politiet sin oppgaver å avhøre og ikke oss heldigvis 😅 Det at vi andre ikke har noe med det må du vel først og fremst ta opp med AB? Det var jo hun som tok det ut i offentligheten med blogginnlegget sitt? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 4. november 2018 #160 Del Skrevet 4. november 2018 2 timer siden, Asti skrev: Pizza er inkludert - http://www.altitudenorway.com/Altitude-Birthday-Parties. Så lenge AB sier det ikke er reklame, kan vi ikke spekulere i noe annet (uten dokumentasjon). Her er eksempel på manglende merking av reklame på instastory for "Slikkepott": https://imgur.com/a/TTRkKEA . Jeg sender det til Forbrukertilsynet. Var ikke for å spekulere, men når det er pizza inkludert så er min erfaring at trampolineparken lager den selv og ikke bestiller fra pizzabakeren 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg