Gå til innhold

Vil dere si jeg er klar for teoriprøven?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Basert på bestått/ikke bestått. Som dere ser ligger jeg veldig nær grensa til bestått de gangene jeg har ikke bestått..

føler meg klar, men så er det tydeligvis spørsmål jeg ikke kan så... men samtidig så ser jeg logikken der jeg har svart feil, så føler ho jeg har lært av å svare feil..

9D1A47D2-7A20-49CE-83D9-995E007ACBBF.png

Anonymkode: 42d6b...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det beståttgaranti?

Jeg løste så mange at jeg fikk beståttgarantien, bare sånn at om jeg ikke besto, så fikk jeg en mnd til gratis med appen. Men jeg vil si du er klar.

Anonymkode: 98319...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det beståttgaranti?

Jeg løste så mange at jeg fikk beståttgarantien, bare sånn at om jeg ikke besto, så fikk jeg en mnd til gratis med appen. Men jeg vil si du er klar.

Anonymkode: 98319...cee

Har bestått garanti ja, og har fortsatt 2 uker igjen i tilfelle jeg ikke skulle bestå, så kan jeg lese i 2 uker til... så du hadde lignendes kurve når du bestod vil du si? 

Anonymkode: 42d6b...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vent til du får hvertfall 0 feil 10 ganger på rad. 

Anonymkode: 8ae37...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse spørsmålene er ofte vanskeligere enn de du får på prøven.

Om du venter 2 uker og stryker er det 6 uker til du kan ta den på nytt fra dags dato. 
Om du prøver deg imorgen er det bare 4... 

Ikke spør oss, men stol på deg selv, dette greier du ;) 

Svar på de spørsmålene du er helt sikre på først, ikke sitt og dill med et spørsmål i lang tid. Når du kommer til slutten går du over de du var usikre på.. 

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestod etter 16 minutter 😍

skal sies at jeg hadde 11 feil på siste teoritentamen-test, men bestod fortsatt med glans på den virkelig prøven 2 timer senere. 

Teoriprøven er en FORENKLET versjon av teritentamen.

takk for alle svar, og til dere som sa jeg skulle ha troa på meg selv 🙂

Anonymkode: 42d6b...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.6.2019 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Basert på bestått/ikke bestått. Som dere ser ligger jeg veldig nær grensa til bestått de gangene jeg har ikke bestått..

føler meg klar, men så er det tydeligvis spørsmål jeg ikke kan så... men samtidig så ser jeg logikken der jeg har svart feil, så føler ho jeg har lært av å svare feil..

9D1A47D2-7A20-49CE-83D9-995E007ACBBF.png

Anonymkode: 42d6b...aa1

Hvor mange ganger har du L E S T teoriboka og forstått det du leser? 

Hva du presterer i toriprøver på nettet er et dårlig mål for kunnskapen din. Nett tester til førerkortteorien er ofte full av feil og dermed den sikreste måten å stryke på. 

Ville du tatt tester på nett for å prøve deg til eksamen på høyskole eller universitetsnivå, eller ville du lest pensum?

Anonymkode: 6e5e8...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestod etter 16 minutter 😍

skal sies at jeg hadde 11 feil på siste teoritentamen-test, men bestod fortsatt med glans på den virkelig prøven 2 timer senere. 

Teoriprøven er en FORENKLET versjon av teritentamen.

takk for alle svar, og til dere som sa jeg skulle ha troa på meg selv 🙂

Anonymkode: 42d6b...aa1

Woohooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva du presterer i toriprøver på nettet er et dårlig mål for kunnskapen din. Nett tester til førerkortteorien er ofte full av feil og dermed den sikreste måten å stryke på. 

Anonymkode: 6e5e8...687

Tull tull og atter tull.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har du L E S T teoriboka og forstått det du leser? 

Hva du presterer i toriprøver på nettet er et dårlig mål for kunnskapen din. Nett tester til førerkortteorien er ofte full av feil og dermed den sikreste måten å stryke på. 

Ville du tatt tester på nett for å prøve deg til eksamen på høyskole eller universitetsnivå, eller ville du lest pensum?

Anonymkode: 6e5e8...687

Nå bestod jeg med 2 feil, og to uker med kun tester... og av 90 minutter brukte jeg 15 minutter så... 

Anonymkode: 42d6b...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...