Dawid Skrevet 5. juni 2019 #1 Del Skrevet 5. juni 2019 Hei hei! Nytt medlem her. Jeg har en liten film jeg har laget som jeg vil vise dere: Hva synes dere? Mvh David Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 5. juni 2019 #2 Del Skrevet 5. juni 2019 Hahaha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #3 Del Skrevet 6. juni 2019 Blir nok mange priser for beste kortfilm/dokumentar om den sendes inn til diverse filmfestivaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Del Skrevet 6. juni 2019 Forfriskende greier. Anonymkode: 8abcb...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Del Skrevet 6. juni 2019 Tåpelig Anonymkode: 48fe7...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Del Skrevet 6. juni 2019 Vurdert å rydde? Anonymkode: feeb3...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå