Gå til innhold

Sommeren kommer, hva er din self-tan rutine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min er peeling eller skrubbevott en gang i uka og Cocoa Brown gradual tan med påføringshanske 3-4 ganger i uka. Bruker også ofte en spraymist tan foran på leggene, skuldre og litt sånn kvelden før jeg skal noe spesielt. 

Jeg har hudlyde xxx-lys og liker ikke å sole meg så godt. Og etter tre uker i Syden for to år siden så jeg normal ut, ikke brun. Mitt regime får meg til å se normal ut, i stedet for døende. 😂

Anonymkode: 71af7...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har superlys hud. Fikk nettopp vite av legen at jeg må være kjempeforsiktig med solen siden jeg er i ytterste spektrum ifh høy sjanse for å få hudkreft. Har flere i familien som har hatt hudkreft. Min selvbruningsrutine (kan vi ikke bruke norsk da, self tan høres teit ut) er selvbruningskrem en gang iblant og en hudkrem med litt farge i ansiktet. Spraymist har jeg ikke hørt om, blir fargen jevn? 

Anonymkode: 57a40...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser garantert ikke døende ut uten selvbruning. Du er blek, det er hudtonen din, ingenting galt med det. Slutt å bruke negative ord i forhold til naturlig utseende. Du bare tjener de store selskapenes formål ved å understøtte at alt mulig naturlig ved kroppene våre er galt og trenger å korrigere eller fikses på. 

Anonymkode: 0bdf6...a82

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser garantert ikke døende ut uten selvbruning. Du er blek, det er hudtonen din, ingenting galt med det. Slutt å bruke negative ord i forhold til naturlig utseende. Du bare tjener de store selskapenes formål ved å understøtte at alt mulig naturlig ved kroppene våre er galt og trenger å korrigere eller fikses på. 

Anonymkode: 0bdf6...a82

Helt enig! Har ikke tenkt til å sole meg eller bruke noe slags selvbruningsprodukter, syns jeg er fin som jeg er! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lys i huden og streber ikke etter å bli brunere. Jeg har derfor ingen slike rutiner. Jeg synes det bør være en større aksept for nordmenn å være lyse i huden. Vi er tross alt bare i begynnelsen av juni, og noe tropeland er ikke Norge. 

Anonymkode: e3485...d24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bleik og blid! Fikk en oppvekker da ei venninne av meg døde av hudkreft, 29 år gammel. 

Fuck skjønnhetstyranniet og fuck kreft. 

Anonymkode: f935b...dbe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd Bondi Sands 1 hour express?

Anonymkode: 92caa...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom spraytan hadde vart lenger enn 4-5 dager hadde jeg nok brukt det. Men det blir for dyrt å gjøre det en gang i uka, så jeg lever heller godt med hudfargen jeg har+litt soling på terassen :) 

Anonymkode: e7ebf...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Jeg bruker selvbruningskrem i mellom på forsommeren. Føles deilig med litt farge på bena når man går i kjole uten strømper. Om jeg har tid skrubber jeg med hampvott først, og smører meg med bodylotion og håndkrem før jeg påfører selvbruningskremen. Har valgt meg en jeg liker som ikke lukter så sterkt og ikke gir veldig mye farge, i hvertfall ikke når jeg har på body lotion først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd mye forskjellig gjennom årene, til nå er bondi Sands light/medium den beste. Fargen holder mot en uke (påførte på nytt etter en uke, selv om fargen ikke var helt borte). Dessverre har jeg fått en irriterende kløe på kroppen de siste par dagene, men det kan være en ny dusjsåpe og krem jeg også har begynt med ☹️. Håper det ikke er bondi Sands da jeg har vært veldig fornøyd med resultater 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg soler meg ikke, og bruker ikke selvbruning. Men etter en solrik sommer, eller ferie i varmere strøk så blir jeg jo brun, selv med høy faktor. Nå er jeg bleik fordi vi ikke har hatt noe særlig sommer ennå. I august er jeg sannsynligvis gyllen i huden. Begge deler er naturlig

Anonymkode: abf74...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg soler meg ikke, og bruker ikke selvbruning. Men etter en solrik sommer, eller ferie i varmere strøk så blir jeg jo brun, selv med høy faktor. Nå er jeg bleik fordi vi ikke har hatt noe særlig sommer ennå. I august er jeg sannsynligvis gyllen i huden. Begge deler er naturlig

Anonymkode: abf74...99a

At det er naturlig å være blek på forsommeren gjør det ikke mer fristende ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker St.morritz brozing mousse med farge, smører inn med en sånn "vott". Da blir det ikke skjolder. Skrubber huden godt først og bruker fuktighetskrem, hvis ikke legger den seg i tørre partier og det kan se stripete ut.

Vil gjerne ha tips til noe som er bedre og kanskje bittelitt mørkere enn St.morritz moussen. 

Anonymkode: a9c10...130

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/4/2019 at 6:22 PM, Hilde1302 said:

Har prøvd mye forskjellig gjennom årene, til nå er bondi Sands light/medium den beste. Fargen holder mot en uke (påførte på nytt etter en uke, selv om fargen ikke var helt borte). Dessverre har jeg fått en irriterende kløe på kroppen de siste par dagene, men det kan være en ny dusjsåpe og krem jeg også har begynt med ☹️. Håper det ikke er bondi Sands da jeg har vært veldig fornøyd med resultater 😭

Hva slags undertone i huden har du? Og hvor blek til vanlig?

Anonymkode: 92caa...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2019 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Jeg er bleik og blid! Fikk en oppvekker da ei venninne av meg døde av hudkreft, 29 år gammel. 

Fuck skjønnhetstyranniet og fuck kreft. 

Anonymkode: f935b...dbe

Man får da ikke hudkreft av selvbruning? Det kan da heller virke motsatt ved at folk ikke får den trangen til å sole seg konstant. 

Anonymkode: c65d9...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags undertone i huden har du? Og hvor blek til vanlig?

Anonymkode: 92caa...bf9

Hvordan vet man hvilken undertone man har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...