Christiane_W Skrevet 8. september 2019 #1721 Del Skrevet 8. september 2019 1 time siden, Trua skrev: Helt enig og her setter paprika foreldrene rett og slett i et dårlig lys Hun gjorde jo det samme mot de hun leide av før hun kjøpte rekkehuset. Da hun flyttet inn i leiligheten skrev hun masse om 3-årig leiekontrakt og at hun så langsiktig på å bo der. Hun skulle få sette sitt eget preg på leiligheten, skulle ikke bo seg i hjel og hadde ingen hast med å flytte. Da kjøpet av rekkehuset var et faktum var begrunnelsen at leiligheten skulle selges, så de måtte uansett flytte. Men det var ingen hast og hun skulle bruke god tid på oppussingen av rekkehuset. Så ble plutselig oppussingsprosjektet et hastverksprosjekt og hun flyttet inn før rekkehuset var ferdig, det manglet bl.a. kjøkken mener jeg å huske, og da var det at det hastet med salget av leiligheten som var grunnen. Hun juger og juger uten å tenke seg om og tilpasser historien til det narrativet som passer henne der og da uten å tenke på konsekvensene av det. Neste gang spørsmålet kommer opp har gjerne historien endret seg og hun kaster noen andre under bussen. Det er et mønster som har gjentatt seg i årevis. Det viktigste for henne er å sette seg selv i et godt lys, er mitt inntrykk. 1 time siden, Carrosen skrev: Jeg ser hun skriver i siste blogg innlegg at de venter på en ny rååå (sitat fra blogg) stekeovn, samt at de skal ha inn noen sorte metalldører for å skille stuen de har måttet gjøre om til soverom. Jeg håper ikke de bruker penger på utstyr/fast inventar i en leilighet de leier?! Link til blogginnlegg hvor opplysningene er hentet fra: https://villapaprikablogg.no/alt-kan-ikke-spas/#respond Såvidt jeg ser på bildene er det en hvit, frittstående komfyr på kjøkkenet der, det er ikke integrert koketopp og stekeovn (typisk utleiestandard, men det er jo ganske kjipt å ikke ha integrerte hvitevarer i 2019). Skal bli "spennende" så se hvordan en rååå frittstående komfyr ser ut... Hun skal også ha inn en ny skjenk på kjøkkenet for å få plass til mikrobølgeovn og isbitmaskin står det i samme innlegg. Det er nok åpent mellom de to stuene (jeg har lagt merke til at hun ikke har delt bilder tatt mot veggen til venstre for peisen, alle bildene hun har delt er enten tatt mot kjøkkenet eller av sofakroken under vinduet) og hun skal sikkert ha inn dør a la dette: http://dominius.no/metalldorer/?gclid=EAIaIQobChMIrc71oZTB5AIVkOiaCh1TjQ4aEAAYBCAAEgL99fD_BwE Hun pusset jo opp masse i leiligheten hun bodde i før hun flyttet inn i rekkehuset. Det var flere runder med maling og tapetsering i både stue og gang, flislegging og skifting av håndtak på kjøkkenet, bygging av benk over vaskemaskin og tørketrommel, møbler ble byttet ut... Så ikke noe nytt at hun bruker penger på oppgradering av leid bolig. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 8. september 2019 #1722 Del Skrevet 8. september 2019 4 timer siden, Litenoggod skrev: Storfamilien på vei til tusenfryd. Og så..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8. september 2019 #1723 Del Skrevet 8. september 2019 Så bra at han ofrer golfen i dag! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. september 2019 #1724 Del Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, Christiane_W skrev: Hun gjorde jo det samme mot de hun leide av før hun kjøpte rekkehuset. Da hun flyttet inn i leiligheten skrev hun masse om 3-årig leiekontrakt og at hun så langsiktig på å bo der. Hun skulle få sette sitt eget preg på leiligheten, skulle ikke bo seg i hjel og hadde ingen hast med å flytte. Da kjøpet av rekkehuset var et faktum var begrunnelsen at leiligheten skulle selges, så de måtte uansett flytte. Men det var ingen hast og hun skulle bruke god tid på oppussingen av rekkehuset. Så ble plutselig oppussingsprosjektet et hastverksprosjekt og hun flyttet inn før rekkehuset var ferdig, det manglet bl.a. kjøkken mener jeg å huske, og da var det at det hastet med salget av leiligheten som var grunnen. Hun juger og juger uten å tenke seg om og tilpasser historien til det narrativet som passer henne der og da uten å tenke på konsekvensene av det. Neste gang spørsmålet kommer opp har gjerne historien endret seg og hun kaster noen andre under bussen. Det er et mønster som har gjentatt seg i årevis. Det viktigste for henne er å sette seg selv i et godt lys, er mitt inntrykk. Såvidt jeg ser på bildene er det en hvit, frittstående komfyr på kjøkkenet der, det er ikke integrert koketopp og stekeovn (typisk utleiestandard, men det er jo ganske kjipt å ikke ha integrerte hvitevarer i 2019). Skal bli "spennende" så se hvordan en rååå frittstående komfyr ser ut... Hun skal også ha inn en ny skjenk på kjøkkenet for å få plass til mikrobølgeovn og isbitmaskin står det i samme innlegg. Det er nok åpent mellom de to stuene (jeg har lagt merke til at hun ikke har delt bilder tatt mot veggen til venstre for peisen, alle bildene hun har delt er enten tatt mot kjøkkenet eller av sofakroken under vinduet) og hun skal sikkert ha inn dør a la dette: http://dominius.no/metalldorer/?gclid=EAIaIQobChMIrc71oZTB5AIVkOiaCh1TjQ4aEAAYBCAAEgL99fD_BwE Hun pusset jo opp masse i leiligheten hun bodde i før hun flyttet inn i rekkehuset. Det var flere runder med maling og tapetsering i både stue og gang, flislegging og skifting av håndtak på kjøkkenet, bygging av benk over vaskemaskin og tørketrommel, møbler ble byttet ut... Så ikke noe nytt at hun bruker penger på oppgradering av leid bolig. Kan hende det er spons (eller tigging om det) på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. september 2019 #1725 Del Skrevet 8. september 2019 53 minutter siden, Monky skrev: Og så..? Det koster ganske mye penger å reise på tusenfryd. Inngang, spill, mat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. september 2019 #1726 Del Skrevet 8. september 2019 4 timer siden, Christiane_W skrev: Hun gjorde jo det samme mot de hun leide av før hun kjøpte rekkehuset. Da hun flyttet inn i leiligheten skrev hun masse om 3-årig leiekontrakt og at hun så langsiktig på å bo der. Hun skulle få sette sitt eget preg på leiligheten, skulle ikke bo seg i hjel og hadde ingen hast med å flytte. Da kjøpet av rekkehuset var et faktum var begrunnelsen at leiligheten skulle selges, så de måtte uansett flytte. Men det var ingen hast og hun skulle bruke god tid på oppussingen av rekkehuset. Så ble plutselig oppussingsprosjektet et hastverksprosjekt og hun flyttet inn før rekkehuset var ferdig, det manglet bl.a. kjøkken mener jeg å huske, og da var det at det hastet med salget av leiligheten som var grunnen. Hun juger og juger uten å tenke seg om og tilpasser historien til det narrativet som passer henne der og da uten å tenke på konsekvensene av det. Neste gang spørsmålet kommer opp har gjerne historien endret seg og hun kaster noen andre under bussen. Det er et mønster som har gjentatt seg i årevis. Det viktigste for henne er å sette seg selv i et godt lys, er mitt inntrykk. Såvidt jeg ser på bildene er det en hvit, frittstående komfyr på kjøkkenet der, det er ikke integrert koketopp og stekeovn (typisk utleiestandard, men det er jo ganske kjipt å ikke ha integrerte hvitevarer i 2019). Skal bli "spennende" så se hvordan en rååå frittstående komfyr ser ut... Hun skal også ha inn en ny skjenk på kjøkkenet for å få plass til mikrobølgeovn og isbitmaskin står det i samme innlegg. Det er nok åpent mellom de to stuene (jeg har lagt merke til at hun ikke har delt bilder tatt mot veggen til venstre for peisen, alle bildene hun har delt er enten tatt mot kjøkkenet eller av sofakroken under vinduet) og hun skal sikkert ha inn dør a la dette: http://dominius.no/metalldorer/?gclid=EAIaIQobChMIrc71oZTB5AIVkOiaCh1TjQ4aEAAYBCAAEgL99fD_BwE Hun pusset jo opp masse i leiligheten hun bodde i før hun flyttet inn i rekkehuset. Det var flere runder med maling og tapetsering i både stue og gang, flislegging og skifting av håndtak på kjøkkenet, bygging av benk over vaskemaskin og tørketrommel, møbler ble byttet ut... Så ikke noe nytt at hun bruker penger på oppgradering av leid bolig. Altså.. Virkelig?😅 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. september 2019 #1727 Del Skrevet 8. september 2019 7 minutter siden, Birdo skrev: Altså.. Virkelig?😅 Ja, i et nytt kjøkken i 2019 synes jeg det er kjipt med frittstående hvitevarer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 8. september 2019 #1728 Del Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, Christiane_W skrev: Ja, i et nytt kjøkken i 2019 synes jeg det er kjipt med frittstående hvitevarer. Ja og hun skrev jo at hun hadde byttet ut stekeovn i rekkehuset fordi hun var over gjennomsnittet interessert i matlaging og krevde mer enn vanlige hvitevarer. Lurer på hva som skjedde med den ekstremt friluftsinteresserte familien jeg 😳 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. september 2019 #1729 Del Skrevet 8. september 2019 25 minutter siden, Birdo skrev: Altså.. Virkelig?😅 Enig med deg, det var da virkelig noe å kritisere . 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8. september 2019 #1730 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Kjøper hun en ny stekeovn til en utleieleilighet??😳 Såå avansert mat lager hun tross alt ikke, som vi har sett utallige ganger.Den som er der ser da både ny og god nok ut. Men, når man mye penger så ..🙄 Ellers fyller hun på med ting i den leiligheten også...stue/kjøkken er lite for 5, men det er inn med alt slags stæsj. Blir gøy når minsten blir mer mobil, hoho... De tre barstolene er jo bare tull å ha der...er jo ikke tilrettelagt for det når man ser på kjøkkenbenken!! Utrolig upraktisk.Tipper de aldri er i bruk. En anelse fint på noen bilder ja. Hun er ikke flink til å innrede etter størrelse på bostedet. Må være slitsomt å bo sånn! Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 8. september 2019 av Måne Rampelyset 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. september 2019 #1731 Del Skrevet 8. september 2019 Det triste oppi dette er all eksponeringen. Ikke ett sekund der de slipper unna kamera. Hvor ble det av mer privat og skjermet?? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. september 2019 #1732 Del Skrevet 8. september 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. september 2019 #1733 Del Skrevet 8. september 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 8. september 2019 #1734 Del Skrevet 8. september 2019 3 timer siden, Konabakmannen skrev: Ja og hun skrev jo at hun hadde byttet ut stekeovn i rekkehuset fordi hun var over gjennomsnittet interessert i matlaging og krevde mer enn vanlige hvitevarer. Lurer på hva som skjedde med den ekstremt friluftsinteresserte familien jeg 😳 Stoppet vel når det ikke dukket opp noe mere spons. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 8. september 2019 #1735 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) . Endret 8. september 2019 av Flisespikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 8. september 2019 #1736 Del Skrevet 8. september 2019 Spent på når de skal flytte igjen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. september 2019 #1737 Del Skrevet 8. september 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 8. september 2019 #1738 Del Skrevet 8. september 2019 Snart ikke lov å skrive noe i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. september 2019 #1739 Del Skrevet 8. september 2019 9 minutter siden, BethD skrev: Snart ikke lov å skrive noe i denne tråden Hva er greia?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. september 2019 #1740 Del Skrevet 8. september 2019 13 minutter siden, BethD skrev: Snart ikke lov å skrive noe i denne tråden 3 minutter siden, Xstrella skrev: Hva er greia?? Altså, denne bloggeren har mindreårige som kan lese om alle disse «voksenproblemene» som ikke handler om eksponering, manglende reklamemerking osv. Så man bør trå varsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg