Frøken_ida Skrevet 14. august 2019 #1281 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg hater friske mennesker som går hjemme fordi de ikke gidder jobbe.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 14. august 2019 #1282 Del Skrevet 14. august 2019 At hun skulle slutte å dele så mye privat er jo kun løgn og bedrag. Mat, mote og interiør du liksom... Historien gjentar seg til det kjedsommelige. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 14. august 2019 #1283 Del Skrevet 14. august 2019 Marriet skrev (På 14.8.2019 den 19.14): At hun skulle slutte å dele så mye privat er jo kun løgn og bedrag. Mat, mote og interiør du liksom... Historien gjentar seg til det kjedsommelige. Ekspander Hveeeer gang... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. august 2019 #1284 Del Skrevet 14. august 2019 Marriet skrev (På 14.8.2019 den 19.14): At hun skulle slutte å dele så mye privat er jo kun løgn og bedrag. Mat, mote og interiør du liksom... Historien gjentar seg til det kjedsommelige. Ekspander Hver eneste gang. Og det visste vi alle. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 14. august 2019 #1285 Del Skrevet 14. august 2019 Friluftsdame skrev (På 14.8.2019 den 16.14): Fy f... hvor dypt det er mulig å synke for to foreldre! Mindreårige finansierer de voksnes åpenbart arbeidsskye hverdag. Ja, for når alt kommer til alt så er vel det den brutale sannheten om dagen? Det kan umulig sankes inntekt på et par blodfattige matinnlegg, så da måtte det bli bånn gass med eksponering igjen. Jeg heiet på en Paprika som skulle stake seg ut en ny kurs - for en uke siden. Hukommelsen må jo seriøst være på nivå med en gullfisk der i gården. Det varte et par dager, så var det rå kommersiell utnyttelse av mindreårige igjen. Ikke bare i uvettige bilder, men reklame for kommersielle aktører. Dette er oppriktig talt simpleste sort foreldre. Ekspander 🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 14. august 2019 #1286 Del Skrevet 14. august 2019 Det eneste hun gjør 100% er og aldri gjennomføre noe av det hun sier. Det skal hun ha. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 14. august 2019 #1287 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg sluttet i sin tid med å sende ut julekort med bilde av ungene på fordi den eldste ikke likte det. Hen syntes ikke noe om å komme på besøk til feks familie vi ser en gang i året og se bilder av seg selv fra flere år tilbake.....fordi i en tenårings hode var det flaut. Tenker med gru på disse stakkars ungene som har hele livet et googlesøk unna- DET må oppleves flaut på et nivå jeg ikke klarer å forestille meg! Ja, jeg vet at mange tenåringer legger ut mye på nett selv, men jeg mener også at vi foreldre har et stort ansvar når det kommer til å advare mot konsekvensene det kan medføre. Da gjør det ekstra vondt å se disse foreldrene som legger ut bilder og «koselige» historier, som ungene en dag vil få se når de googler seg selv. For DET kommer barnet til å gjøre - det gjør voksne også. I mitt hode tenker jeg at det å se hvor lite konsekvensorienterte foreldrene faktisk var ( og er) må gjøre mer vondt for disse ungene, enn å komme over forum som dette hvor de får se at det var mange som ønsket, (og prøvde) å opplyse foreldrene deres om at dette ikke nødvendigvis var bra for ungene. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 14. august 2019 #1288 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Marleah skrev (På 14.8.2019 den 21.56): Jeg sluttet i sin tid med å sende ut julekort med bilde av ungene på fordi den eldste ikke likte det. Hen syntes ikke noe om å komme på besøk til feks familie vi ser en gang i året og se bilder av seg selv fra flere år tilbake.....fordi i en tenårings hode var det flaut. Tenker med gru på disse stakkars ungene som har hele livet et googlesøk unna- DET må oppleves flaut på et nivå jeg ikke klarer å forestille meg! Ja, jeg vet at mange tenåringer legger ut mye på nett selv, men jeg mener også at vi foreldre har et stort ansvar når det kommer til å advare mot konsekvensene det kan medføre. Da gjør det ekstra vondt å se disse foreldrene som legger ut bilder og «koselige» historier, som ungene en dag vil få se når de googler seg selv. For DET kommer barnet til å gjøre - det gjør voksne også. I mitt hode tenker jeg at det å se hvor lite konsekvensorienterte foreldrene faktisk var ( og er) må gjøre mer vondt for disse ungene, enn å komme over forum som dette hvor de får se at det var mange som ønsket, (og prøvde) å opplyse foreldrene deres om at dette ikke nødvendigvis var bra for ungene. Ekspander Enig, og for ungdommene er det stor forskjell.på det de selv velger å legge ut, og det foreldre legger ut! Det føles som overtramp! Nå er min respekt for disse tullingene på null!! Har ikke lenger troen på at de kommer til å endre seg! Tull og fjas hele veien. De beviser igjen og igjen at de er overfladiske lathanser, som elsker å se ut som "wannaberike", mens det jeg og andre ser, kun er trist og tragisk Voksne personer som har større behov for å tilfredsstille egoet sitt, enn barnas velferd og grenser... Håper dere om 10 år er stolte over den barnslige livsførselen deres, paprika! Endret 14. august 2019 av Tiara07 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 15. august 2019 #1289 Del Skrevet 15. august 2019 Forkastelig å se hvordan hun kynisk bruker barnet sitt for å tjene penger...😢 barnet er helt uvitende i det hun blir utsatt for. Camilla!!! Kom deg ut i jobb selv!!! Eier du ikke skam??? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 15. august 2019 #1290 Del Skrevet 15. august 2019 Problemet er vel at i Cø og Kim sitt hode så er det faktisk ingenting galt i det de gjør. Jeg har ingen tro på at de en dag kommer til å våkne opp og tenke at de har lyst til å tjene penger på en ærlig måte. Mye mer lettvint å tjene penger på å eksponere barn, og starte nye firmaer for å kjøre de i grøfta. Eneste man kan håpe på er at de ikke får enda flere mindreårige inn i dette opplegget. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 15. august 2019 #1291 Del Skrevet 15. august 2019 Man skal aldri si aldri, og hvem vet om en 5-6 år når det ikke er noen førskolebarn igjen og dulle med eller bruke i reklame. Men har i grunn følelsen av at selv de skjønner at de ikke kan få flere barn nå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 15. august 2019 #1292 Del Skrevet 15. august 2019 Marleah skrev (På 14.8.2019 den 21.56): Jeg sluttet i sin tid med å sende ut julekort med bilde av ungene på fordi den eldste ikke likte det. Hen syntes ikke noe om å komme på besøk til feks familie vi ser en gang i året og se bilder av seg selv fra flere år tilbake.....fordi i en tenårings hode var det flaut. Tenker med gru på disse stakkars ungene som har hele livet et googlesøk unna- DET må oppleves flaut på et nivå jeg ikke klarer å forestille meg! Ja, jeg vet at mange tenåringer legger ut mye på nett selv, men jeg mener også at vi foreldre har et stort ansvar når det kommer til å advare mot konsekvensene det kan medføre. Da gjør det ekstra vondt å se disse foreldrene som legger ut bilder og «koselige» historier, som ungene en dag vil få se når de googler seg selv. For DET kommer barnet til å gjøre - det gjør voksne også. I mitt hode tenker jeg at det å se hvor lite konsekvensorienterte foreldrene faktisk var ( og er) må gjøre mer vondt for disse ungene, enn å komme over forum som dette hvor de får se at det var mange som ønsket, (og prøvde) å opplyse foreldrene deres om at dette ikke nødvendigvis var bra for ungene. Ekspander Enig med deg. Dessuten er det forskjell på hva tenåringer selv velger å legge ut til sine venner/bekjente. De har mest sannsynlig ikke 45000 følgere som de ikke vet hvem er. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 15. august 2019 #1293 Del Skrevet 15. august 2019 Jeg forstår bare ikke hva dette foretaket tjener penger på som gir lønn nok til en hel familie? Øvestad styling er navnet på det eneste foretaket C.Ø. er knyttet til så vidt jeg kan se. Dette foretaket har ingen hjemmeside, telefonnummer eller oppdaterte firmaopplysninger på nettet. Hvordan kommer kundene i kontakt med firmaet? Hvor og hvordan foregår markedsføringen? Foretakseieren er riktignok synlig i offentlige sosiale medier - men da under et annet navn enn foretaksnavnet sitt, Villa Paprika. Og i disse mediene deler foretakseieren mest private og til dels personlige sider av livet sitt - aller mest sine barns liv - ispedd noe reklame. Hva er det Øvestad styling tilbyr og deretter fakturerer sine kunder for, og hvordan skaffer foretaket seg nye kunder? For å kunne holde bedriften gående må den jo ha kunder. Men det framkommer jo i de kanalene som benyttes, at det jo derimot er svært begrenset med kunder. Det å selge reklameplass er ikke jo ikke akkurat noe man kan holde på med uten å vise det for omgivelsene heller?! Det er ikke mulig å forstå at dette kan være et foretak som tjener så mye penger at det finansierer det livet som foretakseier faktisk presenterer. Det er rett og slett helt usannsynlig. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 15. august 2019 #1294 Del Skrevet 15. august 2019 Får egentlig ikke så veldig hakaslepp av det som foregår i villa heimen, imotsentning til mange andre influensere og måten de daglig nesten 24/7 snapper om familielivet. C er absolutt ikke den værste der ute. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 15. august 2019 #1295 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Eamane skrev (På 15.8.2019 den 13.39): Får egentlig ikke så veldig hakaslepp av det som foregår i villa heimen, imotsentning til mange andre influensere og måten de daglig nesten 24/7 snapper om familielivet. C er absolutt ikke den værste der ute. Ekspander Hun er definitvit en av de værste, det er stor mangel på ressurser hos denne bloggeren. Det er vel derfor barna blir brukt som fyll i alle SoMe kontoene til denne bedriften. Endret 15. august 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 15. august 2019 #1296 Del Skrevet 15. august 2019 Emmy_H skrev (På 15.8.2019 den 13.55): Hun er definitvit en av de værste, det er stor mangel på ressurser i hos denne bloggeren. Det er vel derfor barna blir brukt som fyll i alle SoMe kontoene til denne bedriften. Ekspander Da tror jeg ikke du har sett de værste.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 15. august 2019 #1297 Del Skrevet 15. august 2019 Ikke så lett å få «kabelen» til å gå opp med ørten unger🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 15. august 2019 #1298 Del Skrevet 15. august 2019 Har gekko begynt å jobbe??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 15. august 2019 #1299 Del Skrevet 15. august 2019 Siden paprikaen ikke eier skam i kroppen får vi håpe at de 150-180 likes’ene hun mottar på reklameannonsene sine skremmer ethvert firma fra å samarbeide med henne. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 15. august 2019 #1300 Del Skrevet 15. august 2019 Hun kan umulig forstå betydningen av «å få kabalen til å gå opp» når hun konsekvent skriver «kabelen», og i siste innlegg også «kabel»? Lurer veldig på hva hun tror betydningen av det er 😂 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg