Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Smugleseren skrev (12 minutter siden):

Hun sletter bilder av han, og han tar hennes etternavn for andre gang. 

Spesielt. 

Jeg vil jo tippe det er økonomisk motivasjon. Hun skrev jo at hun var "singel" på Facebook. Alle vet jo at det har sine økonomiske fordeler hvis hun er alene... 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redbull4ever skrev (9 timer siden):

Hva skjer med en som går personlig konkurs?

Det vil du nok snart få greie på. Det er nok andre enn meg som vil informere deg om det.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (1 minutt siden):

Er det de det står om på forsiden til Fredrikstad blad? Har ikke abonnement.

"Lokal bedriftseier tiltalt for grov økonomisk kriminalitet" ? Nei, det er en fyr i midten av 40-åra.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (2 minutter siden):

Er det de det står om på forsiden til Fredrikstad blad? Har ikke abonnement.

Nei, det er det ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redbull4ever skrev (1 minutt siden):

Det er åpnet konkurs.

På Ministjerner? De hadde jo åpent til for kun noen dager siden, men nå er nettsiden nede. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanderehjelpe skrev (1 minutt siden):

På Ministjerner? De hadde jo åpent til for kun noen dager siden, men nå er nettsiden nede. 

Antagelig, for det er et enk, og hun er slått personlig konkurs. Det er vel en hverdagslig sak for henne. Lever like godt med seg selv. Preller vel av som vannet på gåsa. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull4ever skrev (Akkurat nå):

Antagelig, for det er et enk, og hun er slått personlig konkurs. Det er vel en hverdagslig sak for henne. Lever like godt med seg selv. Preller vel av som vannet på gåsa. 

Sukk…. Så et hav av mennesker, som IGJEN ikke får varene sine. Viktig å være snill ja. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Redbull4ever said:

Det er åpnet konkurs.

Hvordan vet du dette? Var du til stede i rettsalen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du dette? Var du til stede i rettsalen?

står i Brønnøysundsregistret under kunngjøringer når du søker opp Øvestad styling.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (1 minutt siden):

Bransje: Konsulentvirksomhet tilknyttet informasjonsteknologi 😳 wtf? 

Har mer med næringskoder å gjøre tror jeg enn hva de egentlig har drivi med. Internett forsåvidt går jo under Informasjonsteknologi, så den er ikke heeelt off. Min sa noe lignende i den perioden jeg stadig var teknisk support men også hadde nettbutikker ved siden av.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (Akkurat nå):

Hjalp ikke å bytte navn. Konkursen hefter ved nye navnet

Desperasjon fører en nok til å prøve alle «løsninger». Ja, sånn bortsett fra å drive lovlig og etisk. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stargaze skrev (1 minutt siden):

Hjalp ikke å bytte navn. Konkursen hefter ved nye navnet

Utsmarta seg selv. Ja sånn kan det gå.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull4ever skrev (32 minutter siden):

Utsmarta seg selv. Ja sånn kan det gå.

Bytter vel straks navn igjen da... 🙈😅

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (1 time siden):

Bytter vel straks navn igjen da... 🙈😅

Oh my 🙈🙈 surt at karma biter en i ræva vil jeg si.. Komisk å følge med på. Stakkars mennesker som enda ikke har lært seg hvordan realiteten fungerer. Hjelper ikke putte på seg skyggelappene lengre.. Hva skal de nå finne på?? Fortsettelse følger! Eller? 

Som man reder- ligger man! Thats life. Hjelper ikke skylle på alle andre nå eller, Camilla? Ta ansvar og rydd opp i livet ditt. Sørg for all del for at ikke andre blir skadelidende i fremtiden i det minste! 🤦‍♀️

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at hun orker å leve på denne måten når hun har 4 barn. Jeg har 2 barn og har selv vært selvstendig næringsdrivende hvor det har gått dårlig rundt og den lettelsen det var å få en fast trygg jobb med forutsigbar inntekt kan ikke beskrives. Spesielt når jeg ble alene med dem, hvilket ser ut som fort kan bli tilfelle her også. 

Håper hun for barnas skyld nå heller begynner jakten på en fast jobb, det trenger jo ikke være fjernt fra det hun liker å drive med innen interiør. Men dessverre tror jeg dette paret har kjørt seg helt fast i at de vil "drive for seg selv" og være sin egen sjef. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...