Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skriver at livet er i et nytt kapittel og at julen skal bli fin uansett. Jeg tenker det handler om noe annet enn å puffe puter, male vegger, skifte ut spisestoler og være mellomledd mellom leverandør og kunde. 

Hun har jo nylig skrevet at dette året har vært hennes værste. Basert på det hun har delt, er det ingenting som skulle tyde på det. Regner derfor med at dette er i privatlivet, og at det dreier seg om samliv og/eller bolig. 

Man skal ønske andre alt godt i livet, og jeg håper det nye kapittelet inkluderer en solid realitetsorientering. 

• Liker 31
Skrevet
Twinkle~ skrev (2 timer siden):

Fra Mibo styling til Elektropriser?CB0586ED-EB9F-419F-9791-1EECF412DB0E.thumb.png.06ccc514a3fe0ecf2958d937f687a498.png

Regner med at det er dette som er et nytt kapittel da. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Slettet. Orker ikke å engasjere meg i galskapen mer. Takk for god underholdning over x antall år, men nå er hele greie bare latterlig trist. 

Endret av Heisannheisann
Slettet opprinnelig innlegg
  • Liker 8
Skrevet (endret)
Orly skrev (På 18.11.2021 den 20.34):

Vel det er mange som ogsp har pyntet tre :)

Pyntet juletreet i midten av november?? Shit, det er... spesielt 😳

Én ting er å få unna julegavene i god tid, men å pynte juletreet i midten av november er bare rart. Jeg skulle ønske at heller ikke handelsstanden begynte å selge juleeffekter før 1. desember. Da hadde folk shoppet mindre, spart miljøet, og langt færre hadde satt seg i kredittkortgjeld.

Endret av Solaire
Skrevet

Uansett hva som er det «nye kapittelet» håper jeg ikke det innebærer flytting IGJEN.. For barna sin del. 

• Liker 16
Skrevet
Zokutine skrev (4 minutter siden):

Uansett hva som er det «nye kapittelet» håper jeg ikke det innebærer flytting IGJEN.. For barna sin del. 

Hvis det hadde vært flytting det er snakk om så kan det ihvertfall ikke være nært forestående, for da hadde hun vel ikke julepyntet allerede nå.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert bare et nytt firma hun skal starte opp på nyåret. 

• Liker 14
Skrevet
Luckie skrev (35 minutter siden):

Starter de nok en gang et firma så begynner jeg virkelig å lure på dem. Blir det enda en gang oppstart av firma blir det rost opp i skyene med store ord, så går det nedover til konkursen er der. Nå må de da forstå de evner ikke å få til et firma som holder mer enn noen få måneder. 

• Liker 13
Skrevet
Luckie skrev (1 time siden):

Neppe…dette er nok av mer privat karakter…å ende med «jula skal bli fin uansett» insinuerer at det er noe mindre hyggelig som har skjedd, men at jula skal bli fin «uansett»….

• Liker 11
Skrevet

Har lyst å skrive at jeg håper hun har tatt til vett og dumpet Kim, men nå har de en sønn sammen også, og det er jo trist for barna at det blir enda et brudd. Syns livet hennes har vært et vondt togkræsj etter at hun ble sammen med han. 

• Liker 30
Skrevet

Bare det å få seg til å skrive det på profilen sin. Hun skal sikkert avvikle nettbutikken? Virker ikke som at det akkurat er et vellykket prosjekt. Og det er selvfølgelig alle andres feil. Huset fullt av juletrær, men en nettbutikk helt blottet for julestemning ? Hun driver en interiør butikk uten julepynt. Merkelig nå som vi snart skriver desember. 

Skrevet
Mamak skrev (48 minutter siden):

Bare det å få seg til å skrive det på profilen sin. Hun skal sikkert avvikle nettbutikken? Virker ikke som at det akkurat er et vellykket prosjekt. Og det er selvfølgelig alle andres feil. Huset fullt av juletrær, men en nettbutikk helt blottet for julestemning ? Hun driver en interiør butikk uten julepynt. Merkelig nå som vi snart skriver desember. 

Da har de vel gitt opp denne nettbutikken for så å starte en ny. 

• Liker 12
Skrevet

Hvis det er et positivt og ønsket "nytt kapittel" hadde vel ordlyden vært litt annerledes? "Denne julen skal bli fin uansett" vitner jo om at det har skjedd noe negativt.

Om det er noe gøy/positivt ville hun vel skrevet noe sånt som "denne julen blir fiiiin" ...

• Liker 9
Skrevet

Kim er nå ihvertfall fortsatt hjemme der.

• Liker 1
Skrevet

Det virker som at hun liker å lage spekulasjoner. Så får hun jo sikkert mer klikk på profilen sin av det også kanskje? Hva gjør man ikke for oppmerksomhet og klikk. 

Skrevet
Solaire skrev (På 20.11.2021 den 15.06):

Pyntet juletreet i midten av november?? Shit, det er... spesielt 😳

Én ting er å få unna julegavene i god tid, men å pynte juletreet i midten av november er bare rart. Jeg skulle ønske at heller ikke handelsstanden begynte å selge juleeffekter før 1. desember. Da hadde folk shoppet mindre, spart miljøet, og langt færre hadde satt seg i kredittkortgjeld.

Du jobber ikke i butikk eller?😅

• Liker 5
Skrevet

Jeg fatter bare ikke hvorfor den yngste alltid må eksponeres i bare bleia....

• Liker 14
Skrevet

«Vasker gulv før jobb. Skal ikke ha på meg at jeg er lat».

Neivel…?? Det hun (evt) gjør er vel det vi alle gjør: steller hus/barn, jobber, trener osv osv. UTEN at vi krever applaus for det. Mener bestemt at det kalles «livet». 

• Liker 37
Skrevet
FruenFraHavet skrev (1 time siden):

«Vasker gulv før jobb. Skal ikke ha på meg at jeg er lat».

Neivel…?? Det hun (evt) gjør er vel det vi alle gjør: steller hus/barn, jobber, trener osv osv. UTEN at vi krever applaus for det. Mener bestemt at det kalles «livet». 

Jeg lo godt når jeg leste det hun skrev🙈 Tenk at hun lever i fornektelse? Hun vet ar hun ikke har jobb men likevel kommuniserer til leserne at hun jobber. Innerst inne må det svi skikkelig.

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...