Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Eamane skrev:

Nå dokumenterer ikke de fleste jeg kjenner slike ting heller. Så vanskelig å si 🤔 Men du har oversikten virker det som? 

De på interiør gruppene derimot, det blir jo noe annet. 

Nei du sier noe der. Normale folk dokumenterer jo ikke hver cm av livet sitt 😊

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart hun var lei jul, når det har vært jul i 6 uker. :roll: 

Hos oss andre ringes jula inn kl. 5 på julaften. Det er ikke en uke siden en gang. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk forstå at hun er lei etter 6 uker 🤣 Juletreet har vært oppe siden 17 november eller noe slikt...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Clara80 skrev:

Kan faktisk forstå at hun er lei etter 6 uker 🤣 Juletreet har vært oppe siden 17 november eller noe slikt...

🤪🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, miss summers skrev:

Jeg flyttet den aldri inn. Og vi er flere som ikke pynter i det hele tatt. Min mor brukte også å ta ut alt før nyttårsaften. Det er ikke så uvanlig eller unormalt altså. 

Det er sant. Jeg vet også om noen svært få som synes det er deilig å gå inn det nye året med "renset stue". Noe annet er å flytte den inn 2 uker før 1 søndag i advent...det er verken vanlig eller normalt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Clara80 skrev:

Det er sant. Jeg vet også om noen svært få som synes det er deilig å gå inn det nye året med "renset stue". Noe annet er å flytte den inn 2 uker før 1 søndag i advent...det er verken vanlig eller normalt.

Det kommer litt an på hvor i verden du bor. Mine amerikanske venner pynter rundt thanksgiving. Tre og alt.  Å si at noe ikke er normalt er litt ugreit, at det ikke er vanlig er innafor. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er julen ute i romjulen. De feirer jo jul i høstferien. Jeg spyr. Denne for tidlig feirejulen og kaste julen UT i romjulen provoserer meg grenseløst! 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aidensfield skrev:

Jeg har sendt noe meldinger til villa paprika og dette innteriørfirma hun hadde konkuranse sammen med.. Om jeg ikke får noe svar på hvor vinner er offentliggjort hvor kan man da klage inn dette? 

Vinneren er på instastory nå. Samtidig er bildet fra selve konkurransen tatt bort fra IG såvidt jeg kan se...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Vinneren er på instastory nå. Samtidig er bildet fra selve konkurransen tatt bort fra IG såvidt jeg kan se...

Merkelig.. En annen ting er at dette firma hun hadde konkuransen med het ikke de villakids. No på IG? Har de slettet sin konto eller er jeg utestengt fra deres side? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aidensfield skrev:

Merkelig.. En annen ting er at dette firma hun hadde konkuransen med het ikke de villakids. No på IG? Har de slettet sin konto eller er jeg utestengt fra deres side? 

Villakids.no kommer opp hos meg, så da er du sikkert blokkert?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Villakids.no kommer opp hos meg, så da er du sikkert blokkert?

Kun ved å spørre ett enkelt spørsmål om de hadde annonsert noe vinner av en konkurranse? Vel.. Da vet man jo hvem man ikke handler av i fremtiden

Noe så useriøst

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så tåpelig når vinner fra 2. søndag i advent plutselig annonseres nå når det er etterlyst. Så useriøst... Ser fler av disse mammakontonene på IG samarbeider mye med villakids, håper de trekker vinner når de skal.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...