Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Griffin87 skrev (27 minutter siden):

Det er absolutt ikke noe kvalitetsmerke å samarbeide med CØ. Jeg er glad for å se hvem hun samarbeider med, for da vet jeg hvem jeg skal holde meg langt unna. 

Helt enig! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om en person får endel negativ oppmerksomhet på Nett, og skal søke på ny jobb, er det lurt å bytte etternavn. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (3 timer siden):

Om en person får endel negativ oppmerksomhet på Nett, og skal søke på ny jobb, er det lurt å bytte etternavn. 

Tja..

blir en CV med et gedigent, årelangt hull i tilfelle. Og skal man fortelle om hva man har drevet med, så ligger jo all konkurshistorikk på selskapene. 

Så godt forsøk på å bli usynlig på nettet ja, men når diskusjonstråder omhandler alle navnene tenker jeg de forfølger dem gitt. Ikke ment som skadefryd dette her, men man skal rydde og gjøre opp for seg. Fiksfakseri lønner seg aldri i lengden. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LunaPuna1 skrev (1 minutt siden):

Da er dagen her snart da, folkens. 

Noen som vet om "konklusjonen" også blir offentliggjort?

Når var klokkeslettet? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LunaPuna1 skrev (12 minutter siden):

Da er dagen her snart da, folkens. 

Noen som vet om "konklusjonen" også blir offentliggjort?

Ja når dommen er avsagt går det litt tid og så ligger den på Lovdata. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minipilla skrev (1 time siden):

Ja når dommen er avsagt går det litt tid og så ligger den på Lovdata. 

Hva vil litt tid si? Samme dag?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne type kjennelser legges sjelden ut på lovdata. Men det blir tilgjengelig i Brønnøysundregistrene, enten ved å søke på kunngjøringer på hennes virksomhet, eller listene over dagens konkurser. Vanligvis i løpet av dagen eller morgendagen. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LunaPuna1 skrev (5 timer siden):

Hva vil litt tid si? Samme dag?

Det er jeg usikker på - men de sakene jeg har vært med i har det tatt endel uker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (9 minutter siden):

Men ikke personlige konkurser vel? Det man evt kan se etter er vel om man har søkt gjeldsordning, da står det i Norsk Lysningsblad. 

Ja, kanskje det ikke er personlige konkurser der. Men de blir uansett kunngjort på norsk.lysningsblad.no og i lokalpressen. Uavhengig av gjeldsordning. Det er ingen automatikk i at man får gjeldsordning selv om man er personlig konkurs.

Endret av Lunabelle
Dobbelt opp.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (5 timer siden):

Ja, kanskje det ikke er personlige konkurser der. Men de blir uansett kunngjort på norsk.lysningsblad.no og i lokalpressen. Uavhengig av gjeldsordning. Det er ingen automatikk i at man får gjeldsordning selv om man er personlig konkurs.

Får man gjeldsordning når det er staten man skylder penger? Trodde man aldri ble kvitt statlig gjeld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (På 23.4.2022 den 14.14):

Er jo opplagt at det er det de prøver på. Ingen bytter frivillig fra et fint og Orginalt etternavn som Øvestad til Johansen. Det er jo i tillegg søkt at Kim også bytter til Johansen. Han burde vel tatt tilbake sitt eget navn, Nilsen, de er jo ikke gift. De er vel knapt sammen.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med en som går personlig konkurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imponert over kunnskapsnivået her inne! Jobber dere i bransjen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slettes unna bilder på profilen, over 60 stk siden tirsdag! Er det bilder av de unevnelige?  🤞🏼 *følger ikke profilen*

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (8 timer siden):

Det slettes unna bilder på profilen, over 60 stk siden tirsdag! Er det bilder av de unevnelige?  🤞🏼 *følger ikke profilen*

Nei det er av henne og Kimmers sammen.....

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (7 minutter siden):

Nei det er av henne og Kimmers sammen.....

Hun sletter bilder av han, og han tar hennes etternavn for andre gang. 

Spesielt. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...